EuroBike 2009 - demo day

Slizeer
Posty: 105
Rejestracja: 30.04.2007 12:59:56
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: Slizeer »

Widzę, że w mostku zastosowano rowek teowy - mocowanie kierownicy. No i to raczej nie kwestia zabezpieczenia na wypadek puszczenia/niedokręcenia śrub mocujących, bo byłoby to co najmniej dziwne... Najpewniej w celu właściwego ustalenia pozycji przedniego panelu względem reszty podczas przykręcania. Czy może się mylę...? Jeśli tak, to niech ktoś mnie oświeci ;)
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Slizeer pisze:Najpewniej w celu właściwego ustalenia pozycji przedniego panelu względem reszty podczas przykręcania. Czy może się mylę...?
Nie. Służy to oszczędzeniu masy na śrubkach - są tylko dwie, na dole. Górę trzymają te "rowki". No i zwiększa to "efekt wow" - oryginalność to podstawa ;)

Wiency: http://www.descent-world.co.uk/index.ph ... &Itemid=82
Jozan
Posty: 2296
Rejestracja: 06.08.2005 20:46:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Jozan »

Obrazek
ten tłoczek obok dampera o jakaś zminimalizowana wersja pływającego zacisku ? Nieh ktoś mnie oświeci :P
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2071386 SPRZEDAM !
GG:1560098
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Raczej element sprzętu pomiarowego - to jest rower eksperymentalny, zobacz ile elektronicznego stuffu ma zawieszonego na kierownicy.

Mi się bardziej podoba kółeczko prowadzące łańcuch - prawie jak w Balfie ;)
snizy
Posty: 1045
Rejestracja: 12.04.2007 06:54:24
Lokalizacja: Bojszowy
Kontakt:

Post autor: snizy »

Wooyek pisze:Raczej element sprzętu pomiarowego - to jest rower eksperymentalny
dla mnie kiepska reklama, osobiście oczekiwał bym "real-ego" roweru a wypicowanego rowerka z wąsikami na oponach - przynajmniej wiadomo by, że rower jednoznacznie jeździł ...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Dla tych co zastanawiali sie co za bike na komponentach bosa był ładny :

http://www.cope-cycles.de/index.php?id=6

snizy rower z wąsikami na oponach? Swoja droga jak mozna dwuznacznie jezdzic? Inna sprawa, ze jesli chodzi ci o to, ze 225 nie jezdzi to poczytaj na temat bo juz chłopaki z teamu mojo i pare innych osób na swiecie od jakiegos czasu ten bike katuje. Akurat ten bike jest tak obwieszony sprzetem bo jak ktos ładnie na rm powiedział "mojo jest skrzywione na pkt. wykresów". Do tego orange rózne opcje w biku testuje i ja wole dobrze przetestowany bike niz wynalazek wrzucony szybko do sklepów i na pokaz po to by "jednoznacznie jezdził".
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

No i jeszcze ta carbonowa sprężyna:

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

ArthurGreen pisze:No i jeszcze ta carbonowa sprężyna:
Yyy... A do czego to? Jedyne co mi się kojarzy w podobnych gabarytach to Magic Link Kony :roll: (ale już "Kona" i "carbonowa sprężyna" słabo mi się ze sobą kojarzą)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Wooyek normalnie do damperów. Pewnie drogie oporowo bedzie biorac pod uwage potencjalne koszty produkcji ale jesli bedzie lzejsze od ti to szanse na rynek zbytu ma.
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Spaced pisze:Wooyek normalnie do damperów. Pewnie drogie oporowo bedzie biorac pod uwage potencjalne koszty produkcji ale jesli bedzie lzejsze od ti to szanse na rynek zbytu ma.
Trochę dziwny pomysł... Niska masa to nie jedyna zaleta tytanowych sprężyn.

Przydało by się jakieś dodatkowe info na jej temat - tzn. materiału. Taki "zwykły" carbon, tzn. włókna węglowe + żywica epoksydowa, to to na pewno nie jest, bo elastyczność włókien jest prawie zerowa. Stawiałbym raczej na jakiś inny metal zbrojony krótkimi włóknami węglowymi, albo nawet (nano?)cząstkami.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Wooyek kompozyt eastona np. ładnie pracuje wiec bez metalu tez sie da ;) A poza masa to zaleta w troche innej char./pracy jest pomijalna.
balfa2step
Posty: 313
Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: balfa2step »

Witam więcej informacji na temat spręzyny można dowiedzieć się u polskiego dystrybutora Reversa - bicyklon.pl . Przedstawicielem firmy jest znany z formu Eddie-Jordan :) ...tak ten na appalachu/balfie. Z tego co udało mi się dowiedzieć to cena spręzyny przekroczy cene niejdnego nowego dampera , ale mysle ze warto , to jednak nowy rozdział w amortyzacji alternatywa dla ti/fe.
Guziken
Posty: 186
Rejestracja: 09.02.2009 22:03:36
Lokalizacja: Szczecin / Warszawa
Kontakt:

Post autor: Guziken »

Ma ktos specyfikacje tej bestii od gatorbrakes?Ciekawi mnie głównie amor,ale rama też wygląda interesująco:)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości