
EuroBike 2009 - demo day
Widzę, że w mostku zastosowano rowek teowy - mocowanie kierownicy. No i to raczej nie kwestia zabezpieczenia na wypadek puszczenia/niedokręcenia śrub mocujących, bo byłoby to co najmniej dziwne... Najpewniej w celu właściwego ustalenia pozycji przedniego panelu względem reszty podczas przykręcania. Czy może się mylę...? Jeśli tak, to niech ktoś mnie oświeci 

Nie. Służy to oszczędzeniu masy na śrubkach - są tylko dwie, na dole. Górę trzymają te "rowki". No i zwiększa to "efekt wow" - oryginalność to podstawaSlizeer pisze:Najpewniej w celu właściwego ustalenia pozycji przedniego panelu względem reszty podczas przykręcania. Czy może się mylę...?

Wiency: http://www.descent-world.co.uk/index.ph ... &Itemid=82
Dla tych co zastanawiali sie co za bike na komponentach bosa był ładny :
http://www.cope-cycles.de/index.php?id=6
snizy rower z wąsikami na oponach? Swoja droga jak mozna dwuznacznie jezdzic? Inna sprawa, ze jesli chodzi ci o to, ze 225 nie jezdzi to poczytaj na temat bo juz chłopaki z teamu mojo i pare innych osób na swiecie od jakiegos czasu ten bike katuje. Akurat ten bike jest tak obwieszony sprzetem bo jak ktos ładnie na rm powiedział "mojo jest skrzywione na pkt. wykresów". Do tego orange rózne opcje w biku testuje i ja wole dobrze przetestowany bike niz wynalazek wrzucony szybko do sklepów i na pokaz po to by "jednoznacznie jezdził".
http://www.cope-cycles.de/index.php?id=6
snizy rower z wąsikami na oponach? Swoja droga jak mozna dwuznacznie jezdzic? Inna sprawa, ze jesli chodzi ci o to, ze 225 nie jezdzi to poczytaj na temat bo juz chłopaki z teamu mojo i pare innych osób na swiecie od jakiegos czasu ten bike katuje. Akurat ten bike jest tak obwieszony sprzetem bo jak ktos ładnie na rm powiedział "mojo jest skrzywione na pkt. wykresów". Do tego orange rózne opcje w biku testuje i ja wole dobrze przetestowany bike niz wynalazek wrzucony szybko do sklepów i na pokaz po to by "jednoznacznie jezdził".
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Trochę dziwny pomysł... Niska masa to nie jedyna zaleta tytanowych sprężyn.Spaced pisze:Wooyek normalnie do damperów. Pewnie drogie oporowo bedzie biorac pod uwage potencjalne koszty produkcji ale jesli bedzie lzejsze od ti to szanse na rynek zbytu ma.
Przydało by się jakieś dodatkowe info na jej temat - tzn. materiału. Taki "zwykły" carbon, tzn. włókna węglowe + żywica epoksydowa, to to na pewno nie jest, bo elastyczność włókien jest prawie zerowa. Stawiałbym raczej na jakiś inny metal zbrojony krótkimi włóknami węglowymi, albo nawet (nano?)cząstkami.
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Witam więcej informacji na temat spręzyny można dowiedzieć się u polskiego dystrybutora Reversa - bicyklon.pl . Przedstawicielem firmy jest znany z formu Eddie-Jordan
...tak ten na appalachu/balfie. Z tego co udało mi się dowiedzieć to cena spręzyny przekroczy cene niejdnego nowego dampera , ale mysle ze warto , to jednak nowy rozdział w amortyzacji alternatywa dla ti/fe.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości