Strona 3 z 4
: 04.11.2009 23:48:50
autor: Zaborowski1
Spaced raz bylo widac Hilla za czasów jazdy w Ironie na powietrzu , ale to pewnie tylko testy chodz było to na zawodach ... dobra reklama ..
: 05.11.2009 05:16:32
autor: ArthurGreen
Nie pamiętam, ale na bank factory nie jest lżejsze p 600gr od WC.. Jak wspomniał Hemi, różnice jest niewielka a ok 4150 waż rama sundaya bez dampera..
: 05.11.2009 12:06:14
autor: Jaśko
Spaced jeszcze odejmij stalową ośke ( jakies 250g), stery ( tez okolo 200g), bo wątpie że wage sundaya podałes z tymi elementami. Sunday Factory to jakies 400g mniej. Nie chce mi się już sprzeczać...
: 05.11.2009 18:36:44
autor: Spaced
Jaśko waga sundaya jest z ośka. Odejmij stery 200g i dodaj 100-200g do rozmiaru m wiec wychodzi na to samo. Widzialem wazone mki na forach zachodnich z damperem własnie w okolicach 6kg (5950g dla mki dokładnie).
: 05.11.2009 21:09:42
autor: free35dh
: 05.11.2009 21:38:08
autor: dedekFR1
Żeby nie zakładać nowego tematu, wie ktoś może gdzie i czy warto kupić ośke 12x150 alu? Obecna co mam waży 202g i to chyba trochę dużo..:/
: 05.11.2009 21:46:29
autor: Spaced
dedekFR1 100g bodajze ubiłem na mojej. Azonic miał oski alu chyba ale tokarza moze odwiedz

: 05.11.2009 23:17:26
autor: xsnailx
: 06.11.2009 13:07:28
autor: dhcyc
ja po roku jazdy na Sundayu w L-ce szybko go sprzedałem bo był długi, niezwrotny i wogóle za duży dla mnie, a mam 180cm. Teraz sie przejechałem na M ce i też pinda długa, wiec chyba będę namierzał S ke, tylko gdzie teraz nową dostać (i najlepiej factory)..... gdzie sie podziały ogólnie Irony 09???
: 07.11.2009 20:41:58
autor: frango
No jak to gdzie? IH nie ma już patentu na DW-Link i firmą źle zarządzano więc zbankrutowała. Było o tym głośno chyba na każdym forum rowerowym. A co za ty idzie, odbiło to się na dostępności i sprzedaży.
Co do budowy lekkiego roweru na ramie Glory DH (bo pewnie chodzi ci o tę, 8,8" skoku, itd) to nie jest to ani proste ani tanie.
Mi udało się złożyć sprzęt na lekkich (może nie super lekkich) częściach w okolicy 17,5kg (z Minionami 2,35 2ply). A miałem w nim Totema Solo Air, DHX Air, korby FSA Gravity Light, lekkie koła, Thomsony, Elixiry, itd.
Teraz mam nową Glory, jak może widziałeś, i nadal waży ona około 15,6kg. Ale główna zasługa jest w lżejszej o prawie 1,5kf ramie.
Co do IH. Sunday jest zajebistym sprzętem. Ale pomyśl teraz o częściach zapasowych. Producent kuleje, polskiego przedstawicielstwa nie ma chyba, pozostaje tylko kombinowanie.
Może i w giancie polska nie wszystko można dostać od ręki, ale jak ich pomęczysz to ci ściągną co trzeba.
: 07.11.2009 21:50:41
autor: mlynooo
frango po co mi zapasowe częsci do IH??? jak kupie rame w dobrym stanie to sezon na niej polatam, a potem wymienie na cos lepszego. Z tego co wiem to Irony sie nie sypią tak samo glorki. Specjalnie rozwazam kupno 2 uzywanych ram, ktore mają dobą reputacje jezeli chodzi o wytrzymałosc. Powtarzam chce rame na sezon 2010 a nie na cale zycie.
moje graty będą wazyc jakies 8,5kg z Saintem i boxerem Team, do tego opony UST i rama, wiec mam szanse zlozyc glorke w granicach 16 kg
: 08.11.2009 01:50:37
autor: Spaced
frango pare osób juz rozkminia robienie spare's do sundayów, a Dorel wykupił IH wiec mysle, ze długo kuleć nie bedzie z takim wsparciem finansowym

: 15.12.2009 18:49:20
autor: pepik3000
Sorry ze odswiezam temat. Sunday factory wazy 4kg a modele world cup i team są ciezsze o mase jednego funta (1 funt = 0,45 kilograma) a wiec wazą okolo 4,5kg (sama rama). Jesli naprawde tak jest to sporo. Biorac pod uwage ze glory wazy 4,9 kg z ciezka osia i sterami to roznica miedzy tymi ramami jest niewielka.
ps. Nie jestem zazdrosnym uzytkownikiem glory

Wlasnie zastanawiam sie która z tych ram kupic i w zwiazku z tym ciekawi mnie realna waga sundaya (niestety na model factory ciezko trafic).
: 15.12.2009 20:54:22
autor: free35dh
SUNDAY WC 2008, bez oski- 3950gr, rozmiar "M"
: 15.12.2009 21:54:32
autor: dhcyc
mniej niż factory z tego samego roku?
czy moze factory i wc ważą tyle samo a reszta wiecej...
: 15.12.2009 22:33:03
autor: free35dh
: 16.12.2009 09:32:44
autor: frango
Czy ja dobrze widzę, że to bez dampera?
: 16.12.2009 13:13:32
autor: dhcyc
dobrze, tak samo jak factory.
: 16.12.2009 13:54:39
autor: frango
A ile przyjmujemy, że damper waży? Tam jest 240, tak? powiedzmy, że ze sprężyną 300lbs, to będzie jakieś 450 damper (Fox) i spreżyna 450g? czyli około 4850 bez osi?
Glory ważyła 6000g z damperem, stalową osią, sterami i zaciskiem. Czyli 6000 - 900 - 200 - 270 - 50 = 4580??
Czyli różnica około 600g? Niie jest dramatyczna. Tylko czy "stara" Glory jeździ lepiej niż Sunday... lepiej o około 600g
