Strona 3 z 4
: 03.12.2009 16:40:29
autor: frango
E tam, po co ciągle w te i we w te heble przekładać...
Ja to się zastanawiam jak im długo posłużą, np. korby. Ale jeśli sponsor dobry, to nie ma co się martwić

Sammum, szczególnie Team to chyba najładniejszy rower na 2010

Nawet od Glorki ładniejszy

: 03.12.2009 17:03:15
autor: kacperg2
No wiem, ale zawsze może przytrafić się jakaś potrzeba, poza tym to nie wszyscy mają sponsorów :P Rowerek jest mega :DDDD
: 03.12.2009 17:59:03
autor: SegatiV
Korby są pozornie liche, co do ramy teraz jest dylemat... 951 czy summum.
A Aramowi tylko pogratulować

: 03.12.2009 19:37:49
autor: miecio000027
Z tego co widzę przewody od hamulca tylnego i przerzutki tylnej, są poprowadzone w ramie, czyli w przypadku hamulca hydraulicznego trzeba będzie go rozkładać, aby go zdjąć z roweru i potem znów zalewać i odpowietrzać. trochę uciążliwe to będzie :/
To jest zawodnicza rama, a oni raczej zbyt często tego nie robią

Nie jest problemem poprowadzenie przelotek na zewnątrz

: 03.12.2009 20:04:17
autor: SegatiV
Właśnie że Im to robią non stop, przed każdymi zawodami rower rozbierany jest na części, mowa o PŚ itd, bo do tego została stworzona, więc to nie gra roli w Ich przypadku

, a reszta "Chcieliście to macie"

: 03.12.2009 23:43:24
autor: miecio000027
SegatiV No proste, ale to zawodnicy się tym nie brudzą. Zwykły śmiertelnik bardzo rzadko ściąga hampel do serwisu.

: 04.12.2009 00:15:39
autor: AlanCK
SegatiV pisze:Właśnie że Im to robią non stop, przed każdymi zawodami rower rozbierany jest na części, mowa o PŚ itd, bo do tego została stworzona, więc to nie gra roli w Ich przypadku Smile, a reszta "Chcieliście to macie" Smile
SegatiV korby XTR są delikatne, a Fox 40 częstego serwisu i co z tego ??
Mieli im tam wrzcucić Hussefelta + 888 żeby rower był niezawodny ??
To jest profesjonalna zjazdówka, i jak jest taka potrzeba to zawodnikowi będą rozbierać rower po każdym zjeździe więc problem z demontażem hamulca jest nieco śmieszny.
Pozatym gdy liczą sie ułamki sekund, duuuużo istotniejszy jest fakt iż pancerze czy linki mogą zachaczyć gałąź czy nawet część stroju ridera, przy puszczeniu przewodów wewnątrz ramy problem co prawda nie znika ale minimalizuje takie prawdopodobieństwo.
: 04.12.2009 16:31:13
autor: javorovy
: 04.12.2009 16:35:45
autor: FraQ
Jak ktoś ma zadużo pieniędzy to może mi taki kupić ;]
: 04.12.2009 16:37:20
autor: maxxis
Mnie dziwi tylko czemu w w rowerze za 9999 zł z boxxerem 2010 są korby hussefelta i w droższych też .

: 04.12.2009 21:58:13
autor: pixo
w summum tanszym jest holzfeller a w drozszym xtr
: 04.12.2009 22:07:07
autor: maxxis
W tych modelach akurat tak ale zobacz na modele Durham lub Kaiser .
: 07.12.2009 17:36:49
autor: ArthurGreen
Nie wiem, ale chyba ktoś z teamu czytuje nasz forum, bo z datą ukazania się mojego posta, ukazało się oficjalne info na stronie MTB.Interia..
Pozdrawiamy i zapraszamy do współpracy
Teraz aktualnie ślą podziękowania za owocną wieloletnią współpracę z SSC..
: 07.12.2009 23:57:43
autor: Monx
S.S.C? To jest ogólnopolski dystrybutor Treka czy ten wrocławski? Bo mi się "pomjęszało".
: 28.12.2009 15:09:51
autor: JumpintheFiRe
: 28.12.2009 15:16:01
autor: ArthurGreen
JumpintheFiRe tak się składa, że nikom dość dobrze zna Roberta Czerneckiego..
: 28.12.2009 21:58:05
autor: SegatiV
Sory za offa, ale dopoero teraz to przeczytałęm i muszę się ustosunkować
AlanCK potrafisz Ty poprawnie interpretować słowo pisane ?
: 29.12.2009 15:53:41
autor: borczu
Ja tam się przyzwyczaiłem do Jody na Treku.Ten team będzie nie do przebicia

: 29.12.2009 16:34:48
autor: Blotolf
Nikt jeszcze nie wspomniał o Sławku Łukasiku:) Dobrze sie stało, że chłopak się do teamu dostał bo ma duży potencjał.