Strona 3 z 3

: 30.11.2010 00:12:05
autor: GgG
Kolejne zmiany, teraz czekam na hak przerzutki, łańcuch, panewki dampera, ślizgi pedałów i nowe oponki, czyli jak widać zostają mi tylko drobne sprawy do zrobienia.

Jak już to zrobię, to postaram się rower zważyć i zrobić ładne, aktualne zdjęcie.

: 14.01.2011 13:26:37
autor: LestatBiker
GgG tak pinka przegladam i widzę Twój hebelek sainta... coś Ty tam do niego nalał?

: 14.01.2011 14:05:38
autor: GgG
LestatBiker Zalałem go LHM'em :) Ma właśnie taki ładny zielony kolorek.

: 14.01.2011 14:49:14
autor: LestatBiker
GgG nie spotkałem sie z tym płynem wczesniej, jakieś róznice w porównaniu do oleju shimano?

: 14.01.2011 21:10:32
autor: GgG
Cena i kolor, więcej różnic nie widziałem :) W zimie tak samo się (nie)sprawdza jak oryginał.

: 15.01.2011 00:35:20
autor: Killo
LestatBiker płyn do układów hydraulicznych Citroena już więcej Tobie mówi?
Generalnie często gęsto stosowany jako zamiennik płynu Royal Blood Magury do ich hebli. Jak się sprawdza w tarczówkach bo HS'y bardzo ładnie na tym banglają, nic się nie grzeją, a tu jak?

: 15.01.2011 00:39:18
autor: LestatBiker
Killo w takim razie robie wieczorem napad na garaż ojca, powinien mieć bo citroenka mamy ;)

: 16.01.2011 23:05:15
autor: kubabiker
a jak ci sie uginaja te 888? jaka masz sprezyne? masz porownanie do modelu rc3 z 2008 roku? tez sie zastanawiam czy bo takiego nie zakupic..... polecasz w skrocie?

: 17.01.2011 11:57:28
autor: szustaczek
i powiedz mi czy dobrze Ci sie odpowietrzyły hamulce na lhm'ie? bo kurde ja z tym sie męczyłem dość długo i niestety nigdy nie udało mi się dojść do takiego odpowietrzenia jak na oryg. shimano

: 17.01.2011 12:09:16
autor: GgG
kubabiker 888rc3 2009 to świetny amortyzator, ma kilka wad, ale pracuje bardzo dobrze. Rocznik 2008 ma o wiele słabszy lakier, ma większe luzy na ślizgach (w 2009 praktycznie niewyczuwalne). Wadami tego amortyzatora są na pewno waga (około 3,7kg - wersja wc mimo tytanowej sprężyny... waży tyle samo ;) ) Gdy regulacja objętości komory powietrznej - czyli można by to nazwać progresją, dobiciem - jest nawet lekko odkręcona, to się tłucze. Ma tak każde 888rc3 z 2008 i z 2009, wynika to z budowy tej regulacji - gwint korpusu jest dosyć gruby, przez co cała górna regulacja chodzi minimalnie góra - dół i popukuje sobie. Da się temu zaradzić podkładając coś cienkiego pod czerwoną regulację, albo po prostu nie używanie jej.

Sprężyny mam dwie - miękką i średnią. Jeździłem na miękkiej, ważę ponad 80kg. Wszystko było ok, amortyzator działał ładnie całym skokiem, przy poprawnej ilości oleju nie dobija. W razie czego jest patencik, żeby amortyzator działał też dobrze na tej sprężynie pod 50kg :)

Jeśli chodzi o płynność, to moje 888 po serwisie mają płynniejsze ugięcie od RS'a.

Ogólnie amortyzator jest teraz na sprzedaż (jak i cały rower - to co z niego zostało, można zobaczyć w podpisie, może komuś coś się przyda :) ) ponieważ pilnie potrzebuję pieniędzy.
W nowym rowerze chętnie widziałbym znowu 888rc3 bo to naprawdę świetny amortyzator i jakieś gadanie o Tajwanie, wspaniałych Marzo z Włoch to jeden wielki pic. Miałem wcześniej 66rc2x i nie wróciłbym do tego systemu.

W skrócie - polecam ;)

szustaczek Ja po prostu wlewałem olej od zacisku, nic nie trzeba było odpowietrzać. Sainta łatwiej zalać niż ustawić hamulec mechaniczny.. :)

: 18.01.2011 20:12:38
autor: szustaczek
taa no ja też zalewałem gnoja i niby wszystko OK ale w koncu po jakimś czasie sie zapowietrzał:(
aa tam było minęło, sainta brak ale miło go wspominam i każdemu polecam:)

: 19.01.2011 00:12:18
autor: GgG
Moich też już nie ma, jak zresztą prawie całego roweru, praktycznie została mi tylko rama, która jak widać też szuka nowego właściciela. Też bardzo miło wspominam sainty i postaram się, żeby w nowym rowerze też były te hamulce. Nowa maszynka powinna być jeszcze przed kalendarzową wiosną :)

: 19.01.2011 01:14:59
autor: szustaczek
no to ja natomiast jeśli uda sie z jakimkolwiek roweremdo DH w co wątpie przesiądę się na XT. bo stwierdzam że 4 tłoczki nie są mi potrzebne a jak będzie za słabo to sobie zacisk na sainta zmienie:)
powodzenia w składaniu czegoś nowego:)

: 19.01.2011 01:20:58
autor: GgG
Najprawdopodobniej będzie cały nowy rower. A co do siły to nie narzekaj, jechałem w wyścigu xc na code i nie przeszkadzała mi ilość tłoczków :) Jeszcze saint ma fajną modulację, waga nie taka straszna... Mi podobają się jeszcze hamulce Formula RX, można je dostać nie drogo, mają bardzo dużą siłę hamowania, tylko nie wiem jak z awaryjnością i odpowietrzaniem.