Strona 3 z 3
: 23.08.2010 12:38:14
autor: frango
Damian04 Jak już napisałem... element karbonowy możesz zrobić tak, by pracował w jednej płaszczyźnie a w innej był sztywny jak klocek stali.
: 23.08.2010 16:23:43
autor: inspiration
Co to bb30. Ma jakieś większe zalety niż zwykłe bb

: 23.08.2010 16:34:39
autor: Spaced
: 23.08.2010 16:49:58
autor: EZrider
Spaced pisze:
inspiration na pewno nie tak wielkie jak google.
Padłem.
Niewątpliwe zalety ma to rozwiązanie, jak jest z rozkalibrowaniem puchy?
: 24.08.2010 02:45:08
autor: inspiration
Ciekawe jakie malowanie i kolorki będzie miała v10 carbon

Oby nie takie

: 24.08.2010 06:28:38
autor: frango
EZrider Raczej żadnego. Większe łożysko przenosi obciążenie na większej powierzchni, więc jest ono stosunkowo mniejsze.
Ale, ta mufa niekoniecznie jest pod BB30. Może być pod PressFit, czyli normalny suport z osią zintegrowaną, ale z łożyskami wciśniętymi prosto w ramę. Między łożyskami a ramą są plastikowe tuleje.
W szosie to już częsty patent. A na 2011 Giant ma to też w kilku ramach MTB.
: 24.08.2010 11:27:00
autor: Damian04
inspiration takie tez może być

ważne żeby było dużo rożnych malowań do wyboru
http://www.santacruzmtb.com/v10_carbon/
Jeśli ktos jeszcze nie oglądał to polecam

te nowe v10 marszczy suty

piękna maszyna