Olej do widelca vs olej do dampera
Przeczytałem ten temat 2x i ostatecznie nie doszedłem do wniosków ciekawych za bardzo...
Potrzebuję na przód 7.5w Marzocchi oraz na tył 10w Foxa... Mógłby ktoś jak dziecku wytłumaczyć? Próbowałem zrozumieć te tabele ale mi nie pomogły.
Jaki olej gdzie, o jakiej lepkości, jakiej firmy i czy syntetyk/półsyntetyk. Jedyne to gdzieś ktoś napisał że ~5w motorexa to olej marzocchi jest...
I czy 10ml Loctite czerwonego będzie ok do dampera? Niby ma napisane że do mocnych połączeń ale zarazem do ręcznego rozkręcania.
Potrzebuję na przód 7.5w Marzocchi oraz na tył 10w Foxa... Mógłby ktoś jak dziecku wytłumaczyć? Próbowałem zrozumieć te tabele ale mi nie pomogły.
Jaki olej gdzie, o jakiej lepkości, jakiej firmy i czy syntetyk/półsyntetyk. Jedyne to gdzieś ktoś napisał że ~5w motorexa to olej marzocchi jest...
I czy 10ml Loctite czerwonego będzie ok do dampera? Niby ma napisane że do mocnych połączeń ale zarazem do ręcznego rozkręcania.
pietryna, Ja bym na Twoim miejscu albo kupił 5W albo 7,5W Silkolene rsf pro w zależności od tego czy lubisz bardziej stłumione amorki czy nie i tego ile ważysz.
Czerwony loctite jest tylko potrzebny jak się odkręca cylinder lub zbiornik wyrównawczy albo wymienia o-ring na iglicy od odbicia. Są różne czerwone Loctite ale głównie są średnio-mocno lub bardzo-mocne i bez podgrzania nie da rady takiego połączenia odkręcić.
Czerwony loctite jest tylko potrzebny jak się odkręca cylinder lub zbiornik wyrównawczy albo wymienia o-ring na iglicy od odbicia. Są różne czerwone Loctite ale głównie są średnio-mocno lub bardzo-mocne i bez podgrzania nie da rady takiego połączenia odkręcić.
[url]http://www.proshox.com[/url]
To po loctite sobie kupię na miejscu i spytam się sprzedawcy.
Co do dampera to by była aż taka różnica? Bo fox w manualu serwisowym podaje że to jest 10wt właśnie...
Naprawdę... dlaczego to jest taki problem. Ta standaryzacja gówno warta jest
Jak będzie za gęsty to najwyżej coś z shimami popróbuję... Jakiś się tam mały jeden zabierze i może będzie lepiej.
Co do dampera to by była aż taka różnica? Bo fox w manualu serwisowym podaje że to jest 10wt właśnie...
Naprawdę... dlaczego to jest taki problem. Ta standaryzacja gówno warta jest

Jak będzie za gęsty to najwyżej coś z shimami popróbuję... Jakiś się tam mały jeden zabierze i może będzie lepiej.
Żeby było śmiesznie FOX aktualnie sprzedaje tylko dwa typy olejów do tłumienia:
http://www.myfoxracingshox.com/?c=6&sc=15
-10W czerwony 25$
-10W zielony 18$
taki głupi przykład że olej olejowy nie równy
http://www.myfoxracingshox.com/?c=6&sc=15
-10W czerwony 25$
-10W zielony 18$
taki głupi przykład że olej olejowy nie równy

[url]http://www.proshox.com[/url]
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości