Strona 3 z 3

: 01.10.2010 18:26:04
autor: Romo
mysticar nalej Redruma od Rock Shox'a. Najlepsze efekty są właśnie na tym oleju.

: 04.11.2010 12:43:26
autor: pietryna
Przeczytałem ten temat 2x i ostatecznie nie doszedłem do wniosków ciekawych za bardzo...

Potrzebuję na przód 7.5w Marzocchi oraz na tył 10w Foxa... Mógłby ktoś jak dziecku wytłumaczyć? Próbowałem zrozumieć te tabele ale mi nie pomogły.

Jaki olej gdzie, o jakiej lepkości, jakiej firmy i czy syntetyk/półsyntetyk. Jedyne to gdzieś ktoś napisał że ~5w motorexa to olej marzocchi jest...

I czy 10ml Loctite czerwonego będzie ok do dampera? Niby ma napisane że do mocnych połączeń ale zarazem do ręcznego rozkręcania.

: 04.11.2010 14:46:31
autor: Vin_OSW
A ja stoję przed dylematem 5W Castrola czy Motula do mojego DHXa 5 Air i Totema ;)

pietryna pisze:syntetyk/półsyntetyk
Syntetyk

: 05.11.2010 18:09:45
autor: pietryna
Kurdę... widzę że odzewu już nie ma.

Czy ok będzie jak kupię 5wt i 10 wt Motula i wleję 5 do 66rc2x a 10 do DHXa 5.0?

Będzie to odpowiadało fabrycznym ustawieniom?(bo takie najprawdopodobniej mam - kupiłem po serwisie obie rzeczy na początku sezonu)

: 05.11.2010 19:51:32
autor: Vin_OSW
pietryna
Schokowafel pisze:Mi Fox na Castrolu 5W pełny syntetyk działa tak samo jak oryginał Foxa.

: 06.11.2010 01:12:04
autor: darex
pietryna, Ja bym na Twoim miejscu albo kupił 5W albo 7,5W Silkolene rsf pro w zależności od tego czy lubisz bardziej stłumione amorki czy nie i tego ile ważysz.

Czerwony loctite jest tylko potrzebny jak się odkręca cylinder lub zbiornik wyrównawczy albo wymienia o-ring na iglicy od odbicia. Są różne czerwone Loctite ale głównie są średnio-mocno lub bardzo-mocne i bez podgrzania nie da rady takiego połączenia odkręcić.

: 06.11.2010 09:24:59
autor: pietryna
To po loctite sobie kupię na miejscu i spytam się sprzedawcy.

Co do dampera to by była aż taka różnica? Bo fox w manualu serwisowym podaje że to jest 10wt właśnie...

Naprawdę... dlaczego to jest taki problem. Ta standaryzacja gówno warta jest :|


Jak będzie za gęsty to najwyżej coś z shimami popróbuję... Jakiś się tam mały jeden zabierze i może będzie lepiej.

: 06.11.2010 14:24:41
autor: darex
Żeby było śmiesznie FOX aktualnie sprzedaje tylko dwa typy olejów do tłumienia:

http://www.myfoxracingshox.com/?c=6&sc=15

-10W czerwony 25$
-10W zielony 18$

taki głupi przykład że olej olejowy nie równy ;)

: 06.11.2010 16:33:42
autor: pietryna
Wydaje mi się że czerwony to syntetyk a zielony nie? A czy ktoś mi mógłby wytłumaczyć jak używać tych tabel? Bo z chęcią bym się nauczył przeliczać sobie co jest czym tak naprawdę...

: 14.12.2010 23:54:20
autor: Roman_Maxx
Tak, czerwony to syntetyk. Ale są lepsze oleje niż te OEM'owe produkty z naklejkami FOX'a. Właściwie kupując taki olej to płacisz na logo na naklejce.

: 15.12.2010 09:05:00
autor: MUSZEL
A co powiecie o oleju RS Pit Stop? Użyty byłby do Marza na przód i do zalania dampera