Strona 3 z 3

: 30.11.2010 15:19:42
autor: Daniel
Spaced Towar RS 2010 zamówiliśmy w sierpniu 2009, dostaliśmy w marcu ... dlaczego? bo takim jesteśmy dla nich rynkiem. Dla odbiorcy finalnego jest czymś naturalnym, że towar ma być (i to oczywiste) ale nienormalnością jest to, że towar trzeba zamawiać 6 miesięcy wcześniej, a jeszcze są opóźnienia.
Wszystko przez to, że cała produkcja przeniosła się na daleki wschód, cóż musimy działać w realiach jakie są i starać się robić to jak najlepiej. Nie zamierzam być adwokatem dystrybutorów, bo wiem jak niektórzy działają (jak by mieli klienta w głębokim poważaniu). Dla nas Harfa jest solidnym dostawcą, a także szybkim i rzetelnym serwisem, z tego wynika, że znamy 2 oblicza tej firmy :)
Ja mam nadzieję, że im więcej młodych ludzi w tym biznesie tym lepiej, ponieważ młodym zależy bardziej.

: 30.11.2010 15:26:23
autor: Spaced
Daniel dystry z reguły na całym swiecie zamawiaja jesienia tylko opóźnienia to troche srednia sprawa.