Strona 3 z 5

: 26.12.2010 15:59:22
autor: Cubus5
piotrex brzmi to wszystko bardzo obiecująco. Może kiedyś będziemy wszyscy dumni z rodzimej firmy produkującej ramy na naprawdę wysokim poziomie i wprowadzającej co parę lat modyfikację w modelach.
Jeżeli zmiany zostaną wprowadzone to Duncon znowu będzie się cieszyć powodzeniem na scenie dh jak to było parę lat temu :) Powodzenia !

: 26.12.2010 16:27:25
autor: yasiuuu
piotrex pisze:no i na zakonczenie.. tak jak napisal Jasiek-rok w plecy,duze zmiany,nowe plany do wdrozenia,ale na to potrzeba czasu i rok 2011 bedzie czasem na wprowadzenie pierwszych zmian,na razie tych mniejszych.duze zmiany przyjda w sezonie 2012.tak wiec prosimy o wsparcie :P

Podaj numer konta.

: 26.12.2010 17:19:37
autor: jasiek_krk
wiadomo już jaka będzie mniej więcej waga alano? I w jakim przedziale cenowym będzie się mieścić ?
1,7 kg tak wstepnie

Vin_OSW pisze: po prostu przyłożę kartkę do ramy od rysuję i wytnę :P Dzięki za chęci
NIe ma co kombinować odezwij się na maila gwarancje[at]duncon.com dostaniesz plik albo illustratora albo ps z duzoformatowym logiem. Wystarczy ze zaniesiesz taki plik na pendriv'ie do punktu i za pare zł zrobią Ci na przeźroczystej folli naklejki.

yaaasiu
nie rób sobie jaj :wink:

Piotrex'owi chodziło bardziej o to że łatwiej pracować gdy wszyscy nie wieszają psów na firmie często nie wiedząc jak jest naprawde lub opierając się na nie pełnych informacjach ( np swojego czaasu byla afera ze nie uznajemy gwary na pitbulla -> szkoda tylko ze nikt nie dopowiedzial iz wlaściciel do ramy 14" wsadził 888 zasadności tego czynu i geometrii roweru po tym zabiegu nie będe komentował :wink: )

: 26.12.2010 18:03:27
autor: yasiuuu
jasiek_krk pisze:szkoda tylko ze nikt nie dopowiedzial iz wlaściciel do ramy 14" wsadził 888 zasadności tego czynu i geometrii roweru po tym zabiegu nie będe komentował Wink

Chyba jednak ktoś dopowiedział skoro nie uznaliście;]

: 26.12.2010 18:07:04
autor: LisuKrakow
yasiuuu bo nie normalne jest pakowanie do hardtaila 2 polki, to nie ma sensu :P sam mialem boxxera w pitbullu 2005 haha.
Swoja droga jak na tamte czasy pitbull byl naprawde swietna rama.

: 26.12.2010 20:24:21
autor: nopainnogame
LisuKrakow w Polsce to akurat norma - nie rozumiem, nie popieram,ale też nie wnikam :roll: Duncon dał ciała,bo sam mógł pewne rzeczy sprostować :?

: 26.12.2010 22:48:45
autor: yasiuuu
LisuKrakow miało czy nie miało sensu... nie ma nad czym gdybać. Złożyłem "fun-bike" na pitbullu i 888RC bo przez 2tyg byłem w kryzysowej sytuacji i czekałem na fulla... Waliłem kolanami po kierownicy;-) "dizajnersko" rower wyszedł wg mnie fajnie - ale racji bytu u mnie nie miał, gdyż jestem zwolennikiem fulla od paru ładnych lat:-)

: 26.12.2010 23:25:06
autor: Bombell
jasiek_krk pisze:np swojego czaasu byla afera ze nie uznajemy gwary na pitbulla -> szkoda tylko ze nikt nie dopowiedzial iz wlaściciel do ramy 14" wsadził 888 zasadności tego czynu i geometrii roweru po tym zabiegu nie będe komentował Wink )
Brzmi jak moja historia ;) Z tym, że u mnie siedziało 130mm a rama 3 miesiące używana w racingu a pękła na podsiodłówce xD
Ale ja już tego wypominać nie chcę. Był moment, że o DC było głośno i produkty schodziły. Ktoś to zaprzepaścił i teraz trudna droga by doprowadzić znowu do takiego stanu ale są ludzie i fanatycy co chętnie się tego podejmą :)

: 27.12.2010 01:08:06
autor: diabeł
ja do duncona bym się nie dotknął, po tym jak cane corso dosłownie pękł na pół na obozie

http://www.totalbikes.pl/www/obozy-2011,94.html

dobrze że się nic poważniejszego nie stalo riderowi :)

: 27.12.2010 01:20:47
autor: miecio000027
diabeł Myślałem że dasz foto tego połamanego Duncona, a Ty reklamujesz swoje obozy.. Bez jaj.

: 27.12.2010 04:47:59
autor: DBKdziobak
jest tam fotka weź się przyglądnij :D a tak swoja droga... ładnie główkę uje*alo!

: 27.12.2010 09:14:02
autor: Slopstyler
A ile ram w taki sposób poległo? Masa! Masa! Nie ma reguły!

: 27.12.2010 10:38:23
autor: groochas
no akurat w przypadku CC z nowej dostawy to raczej standard.

: 27.12.2010 11:09:08
autor: diabeł
najlepsze jest to że nie bylo zadnej gleby czy dobicia, po prostu nagle odpadła główka.
Masakra

: 27.12.2010 11:14:54
autor: ArthurGreen
diabeł pisze:
najlepsze jest to że nie bylo zadnej gleby czy dobicia, po prostu nagle odpadła główka.
Masakra
Nie żebym bronił, al podejrzewam że wcześniej byla jakaś gleba/dobicie a potem "rozłam" co oczywiście ie usprawiedliwia producenta, czy raczej tajskiej fabryki.

: 27.12.2010 11:44:17
autor: Vin_OSW
Z tego co słyszałem to pierwsza dostawa CC była wadliwa na główce i DC przez to skończyło współpracę z tą fabryką. Następne już były ponoć dobre.

: 27.12.2010 15:51:05
autor: groochas
Vin_OSW dostawy to tam byly na przemian dobre i zle.

: 28.12.2010 10:24:14
autor: piotrex
tak jeszcze puszczajac troche informacji,oficjalnych i nieoficjalnych..
groochas krzeslo (i biurko) po Piterze przejal Pawel,ktory pracowal w DC przez pare miesiecy lat temu pare,inzynier po AGHu,pracowal m.in. w pewnej firmie ktora robi zawieszenia do samochodow (BWI).a poza tym byl zawodnikiem trialowym.
i tez z trialem jest zwiazane poki co nieoficjalne info,a przy okazji odniesienie do stosunkow z zawodnikami-Rafal Kumorowski od przyszlego roku na powaznie sciga sie w DH,w naszych barwach.

p.s.prosba-jesli ktos ma jakies zastrzezenia co do kontaktu,braku odpowiedzi na maile czy telefony,to niech pisze (albo tu albo do mnie na pw) na jaki adres pisal/numer dzwonil.
pozdro

: 28.12.2010 10:39:25
autor: ArthurGreen
Kumor - miazga! Nie wiem czy ktoś go widział w DH ale ja widziałem.. Dosłownie miazga! Lata to co się da i tak to jest za niskie a technika szok. Zresztą zobaczycie sami w sezonie.