Strona 3 z 4
: 14.04.2012 22:19:20
autor: Las3k_91 Ldz
matin89 pisze:nhp890 niestety tak.
Przyjdzie
boogiel, to się nie ucieszy...
Co do tego FW, to po pierwsze nazwa, a po drugie dostęp do regulacji. Nie lubię wyjmować dampera żeby sobie komorę dopompować.
: 15.04.2012 00:36:45
autor: nhp890
Czemu każdy czepia się nazwy? Vigo było nazwane po trasie zjazdowej - nikt nie narzekał. Fort William jest nazwany po trasie zjazdowej - już wielkie oburzenie.
: 15.04.2012 00:38:58
autor: Las3k_91 Ldz
Bo Vigo jakoś brzmi.
: 15.04.2012 11:01:30
autor: Anałana
"
nhp890 " VIGO pękało tylko w pierwszych sztukach i od razu zostało to poprawione. Pęknięcie pojawiało się w mocowaniu dampera (element CNC), lecz nie wpływało one na bepieczeństwo, sztywność czy kulture pracy. Wiec na chwilę obecną ' nhp890" nie masz o co sie martwić. A nazwa Fort William może sie podobać bądz nie

: 15.04.2012 11:03:26
autor: boogiel
Las3k_91 Ldz pisze: matin89 napisał(a):"nhp890 niestety tak."
Przyjdzie boogiel, to się nie ucieszy...
Co do tego FW, to po pierwsze nazwa, a po drugie dostęp do regulacji. Nie lubię wyjmować dampera żeby sobie komorę dopompować.
ehehehe

Pękało 2010, bo miało lekko spaprane mocowanie dampera, o 2011 nie słyszałem, żeby leciało, a mocowanie jest poprawione.
EDIT: No ktoś mnie uprzedził :P
: 15.04.2012 11:27:04
autor: LisuKrakow
zdecydowanie najladniejsza rama 2012.
: 15.04.2012 13:38:28
autor: nhp890
Anałana, ja się o nic nie martwię, pytałem z ciekawości bo kumpel ma Vigo. Ale muszę przyznać że w finalnym malowaniu Fort William jest naprawdę bardzo ładny. Kurde może się sam powinienem na Omena przesiąść? Vigo jest genialne, nie spodziewam się żeby FW był gorszy

: 15.04.2012 19:47:19
autor: szymon102
Wy na rowerach jeździcie czy na nazwach?
W tak krótkim czasie zaprojektować i wprowadzić do sprzedaży całkiem fajne ramki (z wyglądy na pewno, reszta - na żadnej nie jeździłem) to mistrzostwo. Pogratulować

: 15.04.2012 20:17:53
autor: EZrider
Czemu to wygląda jak z Tesco dalej.

: 15.04.2012 20:32:41
autor: nhp890
EZrider pisze:Czemu to wygląda jak z Tesco dalej.


: 15.04.2012 20:37:26
autor: Spaced
EZrider pisze:Czemu to wygląda jak z Tesco dalej.
Nie rozumiem po co wyolbrzymiac. Ja też uważam, że w grafice moznaby pare rzeczy poprawic zeby rower wyglądal poważniej ale ogólnie fajna konstrukcja.
Bardziej zadziwia mnie niski punkt obrotu i brak popychaczy w ramce AM. Jeszcze brak popychaczy ok, niska waga, prosciej ale pkt obrotu na wysokosci małej zębatki?
: 15.04.2012 20:48:37
autor: =disbrainer=
mi sie rama bardzo podoba, zwlaszcza to co dzieje sie wokol dampera. tylko czy na prawde nie da sie nic zrobic z katem podsiodlowki?...
: 16.04.2012 08:05:01
autor: AdiFreerider
w którym miejscu?
: 16.04.2012 10:45:33
autor: =disbrainer=
AdiFreerider pisze:w którym miejscu?
yyy, co w ktorym miejscu?
: 16.04.2012 15:01:10
autor: Anałana
Spaced pisze:Bardziej zadziwia mnie niski punkt obrotu i brak popychaczy w ramce AM. Jeszcze brak popychaczy ok, niska waga, prosciej ale pkt obrotu na wysokosci małej zębatki?
Naprawde można zrobic ramke bez popchaczy która jest bardzo czuła nawet na najmniejsze nierównosci, co też uczyniłem
Nie do konca sie z Toba zgodze że punkt obrotu jest na wysokości najmniejszej zebatki, gdyz w sagu jest pomiedzy najmniejszą a środkowym blatem. Ma to na celu poprowadzenie najbardziej optymalnej linii łańcucha względem punktu obrotu. Kolejno uważam, ażeby mieć punkt obrotu jak najbliżej mniejszego blatu, gdzie chyba najbardziej da sie odczuć efekt pompowania. Jak widać punkt ten nie jest przypadowo usytuowany tam gdzie jest..
: 16.04.2012 15:54:51
autor: Spaced
Anałana pisze:Ma to na celu poprowadzenie najbardziej optymalnej linii łańcucha względem punktu obrotu.
Prosze nie używaj takich terminów tylko mów po co konkretnie.
Ogólnie patrze na to i tak zawieszenie będzie czulsze przez ten własnie niski punkt obrotu i mniejsze wyciąganie łańcucha bo patrząc na położenie dampera to przełozenie bedzie szło względnie płasko, a to nie zapewnia czułości wbrew temu co mówisz.
A co do pedałowania - dałbys punkt obrotu wyzej mały ząb wcale by źle nie pedałował ale średni by mniej cierpiał i rama by lepiej zbierała nierównosci co przy małym skoku zawsze jest mile widziane.
: 16.04.2012 16:14:31
autor: Czlenson
SeraaX pisze:szczerze powieszawszy to ta rama jest ładniej malowana od antidota
Nie widziałem ani jednej ramy antidote'a pomalowanej.
Anałana pisze:Naprawde można zrobic ramke bez popchaczy która jest bardzo czuła nawet na najmniejsze nierównosci
Czułość czułością. Popychacze służą osiągnięciu zamierzonej charakterystyki/przełożenia ramy i dodaniu sztywności bocznej. Jeśli osiągnąłeś to co chciałeś to git. Prostota nadal jest ceniona
Anałana pisze:Jak widać punkt ten nie jest przypadowo usytuowany tam gdzie jest.
Na pierwszy rzut oka wydaje się jakby jednak napęd miał sam z siebie kompresować wahacz zamiast nie pozwalać mu na to w pkt sag. Może i stąd ta czułość. Spaced z resztą mnie ubiegł.
Co do Fort William, ciekaw jestem jak tam sprawy patentowe z zawiasem.
Zapomniałem dodać, ramki fajne, FW ma potencjał. Geo na miarę PŚ zrobić, dopieścić szczegóły i jest mega.
: 16.04.2012 16:38:53
autor: Anałana
Co do Fort William, ciekaw jestem jak tam sprawy patentowe z zawiasem.....
CZLENSON chyba mi nie powiesz ze od kogos cos zgapilem. nikt jako calosci nie uzywa takiego systemu wiec...pozatym prawa patentowe sa w toku

: 16.04.2012 16:51:26
autor: Czlenson
Anałana pisze:CZLENSON chyba mi nie powiesz ze od kogos cos zgapilem. nikt jako calosci nie uzywa takiego systemu wiec...pozatym prawa patentowe sa w toku
Ja Ci tam nic nie zarzucam. Po prostu w PL jest patent który może być tym naruszony chyba, że właściciele odpuścili sobie to
