Strona 3 z 3

: 08.01.2013 15:52:17
autor: GgG
Ale masz do dhxa 5th elementa, revoxa, roco i czegokolwiek, tam nie ma nic innego. Rozkrecasz wyszstko, wlewasz olej, wciskasz ifp skręcasz pompujesz i wio, to tak w skrócie.

: 08.01.2013 15:55:44
autor: jeżykBDG
No chyba że tak, dzięki.

: 08.01.2013 21:27:30
autor: kubuspunxdh
GgG pisze:Ale masz do dhxa 5th elementa, revoxa, roco i czegokolwiek, tam nie ma nic innego. Rozkrecasz wyszstko, wlewasz olej, wciskasz ifp skręcasz pompujesz i wio, to tak w skrócie.
roznica tylko w zaworze HI/LO no i pytanie czy kolega komore ma na nasadke calową czy oczkowany na bolcowi klucz no i czy ma zawor na igłe czy normalny sam. a tak przy odrobinie checi narzedzi i jakies tam wprawy poradzisz sobie :) jak ciekawi Cie co tam jest proszę :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

: 09.01.2013 00:14:05
autor: jeżykBDG
Przejrzałem manuala od DHX'a 5 i za bardzo skomplikowane to nie jest.
Co do kluczy to wyjdzie w praniu, najwyżej tego nie odkręcę.
Jak by ktoś chciał wysłać elkę na serwis to jest autoryzowany dealer i serwis Elki na Polskę. Rozmawiałem z nimi i rowerowe też bez problemu zrobią z tym ze jak coś będzie zepsute to będą musieli ściągać części z Kanady. Cena serwisu 150zł netto + przesyłki.

http://quadysrem.pl/index.php/kontakt

: 09.01.2013 08:52:04
autor: pietryna
Jak na autoryzowany to tanio. Nawet chyba wiem kto to :P