Strona 3 z 3

: 06.07.2012 12:23:33
autor: MUSZEL
pietryna pisze:Nie będzie działać na 100%.
co Ty kur** pierd***** za głupoty. To oryginalny wymiar Foxa. Ja taką kupiłem na necie 12.29x3.53 i założyłem i od długiego czasu spokój. Bardzo ważny jest stan tulei ślizgowej, bo jak jest wytarta to każda uszczelka będzie puszczać!

: 06.07.2012 12:40:39
autor: pietryna
13x3.5 nie będzie działać tak jak i inne nieoryginalne wymiary.

Jedne w dobrym rozmiarze też gówno dały. Kupiłem inne i zobaczę teraz jak będę miał chwilę czasu.

: 07.07.2012 00:29:54
autor: Las3k_91 Ldz
MUSZEL pisze:To oryginalny wymiar Foxa.
Wymiar to nie wszystko...

: 07.07.2012 08:27:09
autor: pietryna
http://allegro.pl/tulejka-tulejki-slizg ... 93163.html
Tak z innej paki. Z tego co widzę tuleja ślizgowa tłoczyska to jest po prostu to cudo. Myślicie że będzie to współpracować czy niechętnie?

: 07.07.2012 10:15:09
autor: mysticar
Założyłem wczoraj 12x3,5 bo tylko takie u mnie były do dostania i zobaczę co z tego wyjdzie. Na parkingu w każdym razie nic nie puszcza :)

: 07.07.2012 15:13:01
autor: MUSZEL
pietryna pisze:http://allegro.pl/tulejka-tulejki-slizg ... 93163.htmlTak z innej paki. Z tego co widzę tuleja ślizgowa tłoczyska to jest po prostu to cudo. Myślicie że będzie to współpracować czy niechętnie?
będzie. Za uszczelką jest ta sama tuleja co w oczkach dampera

: 07.07.2012 16:32:45
autor: pietryna
To może wreszcie zmuszę to dziadostwo żeby przestało lać i będę mógł sprzedać za sensowną kwotę a nie za grosze...

: 16.07.2012 22:50:57
autor: freed
Nie jestem pewien,czy to ten sam wymiar,skoro rozmiar uszczelki to 12.27x3,53mm ( tzn... oringu ). Mój dziad nie przestaje lać. Po serwisie w Goodbike za który dałem 200zł dalej leje. Generalnie nie polecam.

PANOWIE!

Mam mega problem. Robię dhx-a kolegi tak jak swojego i mega zonk. W momencie,gdy zalewa się damper i zakręca się główny tłok ciągnąc go do góry,damper nie chce wyjść. Zapada się w tym punkcie i nie rusza dalej. Dodam,że olej w stronę, w którą chowa się tłok przepływa, druga strona martwa. Pomoże mi ktoś? To bardzo ważne,rower musi być gotowy na góry do jutra...

: 16.07.2012 23:04:41
autor: pietryna
Niestety trochę zbyt ogólnikowo to określiłeś.

Nie możesz w ogóle pociągnąć tłoka bo olej się nie przelewa w stronę powrotu? Nie widzę za bardzo logicznego wytłumaczenia poza tym że jakieś shimy po 1mm grubości były wsadzone...

: 16.07.2012 23:16:28
autor: mysticar
Też miałem raz taką sytuację, ale jakoś nie mogę sobie przypomnieć czym to było spowodowane. Na pewno ustawiłeś wszystkie regulacje na min.?

: 09.02.2013 13:31:24
autor: Da__FreaK
To jakiego oringa wkoncu kupic do piatki ?:) Jak rozumiem, kurzowa jest nie do dostania ?...

: 09.02.2013 14:11:19
autor: pietryna
Da__FreaK pisze: Jak rozumiem, kurzowa jest nie do dostania
Taka sama nie bardzo.

Generalnie zgarniacz gumowy o podobnych wymiarach(ale metrycznych czyli 12mm a nie 12.29mm i resztą - ale pasuje) znajdziesz bez problemu ale w moim wypadku był jednowargowy. Co to daje ze oryginał ma dwie nie wiem.

: 09.02.2013 14:31:32
autor: MUSZEL
ja nie miałem 2 warg, tylko zwykły oring... i taki sam widziałem w manualu Foxa i taki sam założyłem, i było git

: 09.02.2013 14:45:28
autor: Da__FreaK
No dobra Panowie, to jakiego oringa wkoncu kupic i skad ?:) Z wczesniejszych podanych linkow ? 2,29x3,53 Eriks ?

: 09.02.2013 15:08:11
autor: pietryna
Generalnie powinien to być 12.29x3.53 z twardej gumy (np. NBR 90a). Ludzie kupowali ten eriks i działał(u mnie nie chciał).
MUSZEL pisze:ja nie miałem 2 warg, tylko zwykły oring
Kurzowa a nie olejowa. Nie miałeś przeciw-kurzowego oringu...

: 09.02.2013 15:34:02
autor: MUSZEL
myślałem że chodzi o olejową...

: 10.02.2013 12:22:05
autor: Da__FreaK
Spotkal sie ktos z tym ze w mrozie - ok -2 damper po przejechaniu kilku km gubi tlumienie na poczatku skoku ?( ok 1 cm ) Damper zaczyna stukac przy poczatku ugiecia zawiech i praktycznie nie tlumi w ogole, natomiast jak postoi w domu w cieplym tlumienie wraca w calym zakresie i jak by sprawy nie bylo.
Hmm. czyzby mialo to jakies znaczenie ze damper nabity jest powietrzem a nie azotem ? Niby azot nie reaguje na temperature jak powietrze ktore zmienia swoja objetosc. Na zdrowy rozsadek winne powinno byc powietrze ktore sie kurczy na mrozie.( nie wiem czy mam nabity damper-kupilem rame z drugiej reki )
Zastanawiam sie jeszcze,czy drobne wycieki oleju z tloka spowodowaly takie oto zapowietrzenie na `mrozie` ..

: 10.02.2013 13:07:15
autor: MUSZEL
damper moze być zapowietrzony przez drobne wycieki, ale na pewno to co jest w zbiorniku nie ma aż takiego wpływu. Ja bym na wszelki wypadek na jeździe w takiej temperaturze sprawdził ciśnienie i nabił na tej temperaturze odpowiednie ciśnienie, potem w domu popuścił

: 10.02.2013 13:11:16
autor: Da__FreaK
Dziwi mnie tylko to ze w cieplym dziala jak by nigcy nic sie nie dzialo. Na mrozie jedynie stuka przy poczatku. Damper to zamknieta konstrukcja, wiec jak widac mroz tu dziala z zewnatrz. tylko pytanie na co ? Olej , czy ewentualnie na minimalna ilosc powietrza ktore przedostalo sie do srodka wraz z ubytkiem oleju ?!
W temperaturze plusowej nic kompletnie sie nie dzieje poza wylgotnym tlokiem..Praca bez zarzutu.