Strona 3 z 5
: 03.07.2011 10:09:27
autor: SkowronWro
weźcie tego debila z tego forum... Skoro kolejna firma decyduje sie na carbon to jest jasne ze jest on wystarczająco mocny a przy tym lżejszy niż alu. Jest Santa, Evil, Trek ciekawe kto kolejny

: 03.07.2011 10:43:33
autor: Vin_OSW
W wątku było, że jeśli ktoś chce kupić alu to sobie kupi alu, a jak ktoś carbon to kupi carbon. To ja się pytam czy Santa Cruz daje możliwość wybrania między alu i carbon dla V10? Na ich stronie jest tylko carbon

Czy to już nie jest przypadkiem narzucenie MUSU kupienia carbonowej wersji?
: 03.07.2011 11:12:27
autor: ziolek79
Vin_OSW pisze:
W wątku było, że jeśli ktoś chce kupić alu to sobie kupi alu, a jak ktoś carbon to kupi carbon. To ja się pytam czy Santa Cruz daje możliwość wybrania między alu i carbon dla V10? Na ich stronie jest tylko carbon Czy to już nie jest przypadkiem narzucenie MUSU kupienia carbonowej wersji?
Santa Cruz wycenili carbonową wersję dokładnie tak samo jak alu. Po co mają produkować 2 wersje bo komuś się tam podoba alu. Sens to by miało jakby carbon był droższy o 30% od alu.
V10 jest do zjazdu, daje radę carbon więc o co te lamenty.
Poza tym najnowsze V10 to super sprzęt (zmienna geometria, główka 1,5'' dająca możliwość regulacji kąta) - i dalej (powtarzam) jest w tej samej cenie 2899 USD. Pozdro.
: 03.07.2011 11:33:46
autor: Vin_OSW
ziolek79 pisze:Santa Cruz wycenili carbonową wersję dokładnie tak samo jak alu.
Dzięki wielkie za wytłumaczenie

Nie siedzę w temacie cen

: 03.07.2011 15:47:04
autor: SegatiV
Światowe firmy, w ogóle firma - z założenia przedsiębiorstwo nastawione na przynoszenie dochodu - to nie instytucja charytatywna, czy koncert życzeń. Kolekcje są zmieniane, dostosowywane pod rynek czy "widzimisię" właścicieli, nie podoba się? Są inne firmy...
Takie jest życie, nic tego nie zmieni, a szufladkowanie "lanser" "nie lanser" jest bez sensu, chcę to mam i tyle.
: 03.07.2011 16:40:13
autor: xsnailx
Alez macie problem z tym Carbonem

Wszedzie sie sprawdza to i w DH da rade. Co do uszkodzen mechanicznych to kwestia odpowiedniego ulozenia wlokien i ich ilosci
: 03.07.2011 22:26:03
autor: EZrider
SegatiV pisze: "lanser" "nie lanser"
Taki podział to bardziej co do sposobu wypowiadania się i bycia niż posiadanych przedmiotów i ich typu. Jedni na szacunek zasługują inni nie.
Gwinowi ten karbon pomógł najwyraźniej (o ile dziś jechał na nim). Ale i tak Peaty największą pipą jechał.

Re: Karbonowy Session Gwina!
: 14.07.2011 14:15:43
autor: Kokolino
a tu prosze jak by ktos chciał dowiedziec sie czegos wiecej o tym treku

oczywiscie dla tych którzy znaja angielski
http://www.pinkbike.com/news/trek-sessi ... n-9.9.html
: 14.07.2011 14:32:48
autor: SegatiV
EZrider pisze:Taki podział to bardziej co do sposobu wypowiadania się i bycia niż posiadanych przedmiotów i ich typu. Jedni na szacunek zasługują inni nie.
Tego akurat nie rozumiem - lansować się można wszystkim, od osiągnięć, aż po durną wsuwkę do włosów.
: 14.07.2011 15:05:33
autor: aenim
Pięęęęęękny

: 14.07.2011 15:11:03
autor: Tom@s
: 14.07.2011 15:31:18
autor: aenim
Ten Fox 40 to kombinowana wersja: sprężyna tytanowa z powietrzną, gwoli ścisłości.
: 14.07.2011 20:25:37
autor: addyi
.... to ile to waży 12 kg?
: 14.07.2011 20:45:33
autor: mysticar
35 funtów.
: 14.07.2011 20:47:58
autor: Spaced
SkowronWro pisze:
weźcie tego debila z tego forum... Skoro kolejna firma decyduje sie na carbon to jest jasne ze jest on wystarczająco mocny a przy tym lżejszy niż alu. Jest Santa, Evil, Trek ciekawe kto kolejny

GT od 2 sezonów ma rower carbonowy. Wyszli przed Santa. Duzo fajniejszy rower.
addyi pisze:... to ile to waży 12 kg?
Bez przesady. Watpie zeby stary rower Gwina wazyl mniej niz 16-17kg, a tu pewnie ubili 300-500g. Session to lekka rama, a z carbonem tez nie mozna przesadzac. Carbon ma pare zalet poza waga, troche wagi tez fajne i tyle. Chociaz ja dalej uwazam, ze trek totalnie zwalil porzucajac zawieszenie z sessiona 10 na rzecz skoczniejszej 8ki
: 14.07.2011 22:13:48
autor: KondziuNS
Spaced pisze:tu pewnie ubili 300-500g
Według artykułu na pinku, na samej ramie zbili 800g, w porównaniu z tegoroczną, aluminiową jej wersją.
: 15.07.2011 12:46:20
autor: Spaced
Nie wierze. Session i tak jest lekki wiec rama bylaby znacznie lzejsza od v10tki carbonowej. Pewnie jak zwykle pierwsze szacunki co do wagi sa dalekie od rzeczywistosci i podawana jest waga prototypow.
: 15.07.2011 14:19:54
autor: aenim
Nikt Ci nie każe w to wierzyć

Gwin wspomina o dwóch funtach w filmiku, nawet pół kilo to byłoby sporo, się zobaczy, jak się zważy w garażu :]
: 15.07.2011 14:52:41
autor: Spaced
Chodzi mi o to, ze Carbonowa Santa tez miała byc lzejsza o jakas kosmiczna wartość, a finalna wersja wyszła cieżej

Gwin moze mówic o 2 funtach ale nikt nie mówi ze to produkcyjna wersja. Barel cały sezon przjezdził na 3 kilowym aluminiowym summumie ale seria jednak jest troche ciezsza
btw. Rozumiem, ze juz kase odkladasz na kolejnego treka
