: 18.12.2011 12:13:38
Las3k_91 Ldz pisze:Spaced - ale w rowerach są i długo będą
Bedą. Nie wiem jak nowa generacja gustava bo uzywalem krótko ale starsza była bardziej awaryjna od sainta przez nadwrazliwe na uderzenia klamki

Las3k_91 Ldz pisze:Spaced - ale w rowerach są i długo będą
Potwierdzam, ale stare da sie odpowietrzyc idealnie dopiero mając specjalny przyrząd montowany do klamki cos a'la zacisk do klejenia drewnaquilong pisze:Mike Levy zastanawiał czemu hamulce Brendoga są tak mocne, skoro złożone na seryjnych zaciskach, klamkach i przewodach - mechanik wytłumaczył, że sekret tkwi w idealnym odpowietrzeniu (kiedyś się zastanawiałem po co tak często odpowietrzają hamulce)
Przy maks wykręconej regulacji pad contakt 988 też mają wyraźny opórquilong pisze:Rozmawiałem z osobą która jeździ na takim samym secie, mówiła że przede wszystkim serwo mechanizm w nowych klamkach nie potrzebuje tak dużej siły jak w starych wersjach do ruszenia dźwigni (w starszych czuć na początku leki opór),
Nigdy nie wroce do starej generacji dźwigni shimano ;)Jak tylko wyjdzie pełnoprawny saint na 2013 czy ile tam zmieniam zacisk i cisne dalejPomarancza! pisze:Czyli opłaca się zainwestować w takie klamki ?
Efekt jest jedynie wizualny w praktyce nie czuć tegoquilong pisze:braku sztywności na mocowaniu klamka/kierownica.
Jaja sobie robisz? Saint jest pozycjonowany na poziomie XT więc czemu ma być drozszy od XTRa?adrian50005 pisze:Ja stawiam ze cena przerzutki tylnej może dojść do ok 1k.