: 01.09.2011 13:12:56
Może liczą to w kilogramachSchodek pisze:tylko gdzie ta masa stolików?? ile to jest masa 30? czy dwa??

Może liczą to w kilogramachSchodek pisze:tylko gdzie ta masa stolików?? ile to jest masa 30? czy dwa??
nie wypowiem sie czy jest marnej jakosci czy tez nie bo jeszcze na niej nie jezdzilem, Ty jezdziles i stwierdzasz ze jest marna, OK.WCChopper pisze:Zajmowali się A-Linem który też jest marnej jakości
chelsea92 pisze:Witam Panowie.
TomcioFR To "Szczeki" chyba slabo kondycyjnie przygotowany skoro nie umial dokręcic na Hopki
nie wzoruje się a na pewno wpadnę i wytestuje ten "a......chelsea92 pisze:Nie wzoruj sie na innych , wpadnij sam i zobacz czy da sie doleciec czy nie ? Bo ja juz wiem ze TAK
Dobra postawa. Czyli uważasz, że przed hopami na trasie gdzie ma być flow powinno sie kręcić? Myślałem, ze postawa - nie podoba sie trasa to jestes cienki/głupi/brzydki sie skonczyła. Skąd tyle buty w kraju skoro jeszcze trasowo poziomu zachodniego nie osiągneliśmy?chelsea92 pisze:To "Szczeki" chyba slabo kondycyjnie przygotowany skoro nie umial dokręcic na Hopk
Po co komu setki słabych, bądź miernych tras? Myślę, że architekci i wykonawcy trasy są dojrzałymi ludźmi. Nie wystarczy pokopać koparką i łopatą, aby zebrać w jednym miejscu ludzi. W trasę trzeba włożyć sporo pracy i serca. Takie trasy wcale nie pomagają w tym by z polską scena downhill' owa liczyli się europejczycy - Zawodnicy jak i również inwestorzy. Nasi sąsiedzi posiadają bike parki sponsorowane przez Specialized i wcale nie wątpię że jesteśmy w stanie zaimponować(z takim zapleczem jak nasze góry) poważnym sponsorom . Jednak taka trasa raczej nie zrobi na jakimkolwiek słowaku, bądź czechu wrażenia, no chyba, że pierwszy raz w życiu będzie widział rowerartek700 pisze:jeszcze niedawno ciężko było wskazać górkę z więcej niż jedną trasą, a teraz jak powstają nowe to w wszyscy tylko narzekają. Łopata i do roboty, skoro każdy wie lepiej. Rąk do pracy nigdy za mało.
Nie zrozumiałeś tego co napisałem, albo ja to niezbyt czytelnie napisałem.artek700 pisze:WCChopper myślę że te trasy za granicą wyglądają jak wyglądają właśnie dlatego że przyszli sponsorzy, a nie na odwrót.
Czekaj to jak jest wiecej kasy na koparke to koparka lepsze profile kopie? Od pieniedzy skilla przybywa? Gadałem z paroma budowniczymi tras na zachodzie i przede wszystkim trasy wygladaja tak, a nie inaczej bo są ciągle poprawiane i korygowane by pasowały riderom. Do tego ludzie od siebie podpatrują co i jak działa.artek700 pisze:WCChopper myślę że te trasy za granicą wyglądają jak wyglądają właśnie dlatego że przyszli sponsorzy, a nie na odwrót.