Strona 3 z 4
: 10.09.2011 13:35:40
autor: Spaced
Kwestia checi. Nauczenie sie co robia 4 regulacje na prawde nie jest trudne, a z tego co wiem Malcom w cane creeku zawsze pomoca słuzy.
A co do dhxa - ten damper w ogole wiele tlumienia nie ma. Troche nie rozumiem dlatego szalu na nie. Pogo damper?

: 10.09.2011 13:42:09
autor: off_road
Paweł_BB pisze:nie sądzę żeby to (ta ilość regulacji) zapewniało jego swietną pracę
Nie ilość regulacji a ich zakres ma znaczenie

w wersji na 2010 i 2011 dodali jeszcze wiekszy

i wcale nie jest tak trudno go ustawic

tak jak spaced pisze Malcolm słuzy pomoca 24 na dobe
ma ktoś moze dyno run z DHX RC4? chetnie bym popatrzył bo nie moge nigdzie wykopać.
Re: 2011 Eurobike
: 10.09.2011 13:46:24
autor: Paweł_BB
@Offroad, no dokładnie, chodzi o zakresy a nie ilość
Jak już szukacie dyno to proszę zapodajcie też Elkę

: 10.09.2011 14:14:37
autor: Spaced
off_road pisze:ma ktoś moze dyno run z DHX RC4? chetnie bym popatrzył bo nie moge nigdzie wykopać.
Socket na rotorburnie robil recke rc4, elke i bosa. Tam albo bedziesz miec dyno albo chociaz opis dyno bo Socket troche świruje w reckach. Ja tam zawsze olewam bo przyznaje, nie próbowałem sie nauczyc czytac dyno.
: 10.09.2011 20:04:49
autor: frango
Tylko pamiętajcie... DHX Air to był nieciekawy damper, spreżynowy DHX dawał radę. Fakt, nie tak dobrze jak RC4, ale nie było do zły damper.
Co do DBair, to ja poczekam trochę na real life reviews i będę się do niego przymierzać. Mam tylko nadzieję, że Giant nie postanowi kompletnie przerobić Glory, jak przyjdzie moment, kiedy będę zmieniać moją aktualną

: 11.09.2011 14:20:27
autor: Spaced
frango pisze:Fakt, nie tak dobrze jak RC4, ale nie było do zły damper.
Nie oszukuj sie. Druga generacja swingerów juz byla lepsza jak sie je dobrze ustawiło. Ogólnie wtedy po prostu duzego wyboru nie było bo jak wychodził miałes albo dhxa albo manitou, ktore zbierało baty za serie z spv.
: 11.09.2011 18:36:51
autor: Roman_Maxx
off_road co do napełniania to zawsze służy mi pomocą niezawodny serwis Proshox i Darek ze swoimi umiejętnościami i butlami z odpowiednim gazem. Moim zdaniem jestem bardziej z niego zadowolony nić z Cult'u a i po co ci pompa próżniowa?
Co do działania CCDB to siła tego dampera nie tkwi w szerokości możliwych ustawień (po jednym dniu jazdy przeszła mi ochota na zabawę 4 pokrętłami).Jest to mój któryś już damper i któraś tam rama FS i tu CCDB bije wszystko dotychczas testowane, po pierwsze zdolnością do tłumienia rezonansów i to jest jego główna siła a nie teoria na wykresach i onanizm szerokimi regulacjami. To jest tłumik i działa tak jak zawsze chciałem aby działał damper - tarek się nie boi, szybkie sekcje po korzeniach też mu nie straszne!
: 11.09.2011 20:17:51
autor: frango
Spaced pisze:Nie oszukuj sie. Druga generacja swingerów juz byla lepsza jak sie je dobrze ustawiło. Ogólnie wtedy po prostu duzego wyboru nie było bo jak wychodził miałes albo dhxa albo manitou, ktore zbierało baty za serie z spv.
Ja się nie oszukuję... ;> Bo niby po co? DHXa sprężynowego miałem w pierwszej Glory. Potem ładowałem do nich powietrze - DHX Air'a, wierząc że to całkiem nieźle działa. Potem, jak już wsiadłem na nową Glorkę z RC4 z tytanową sprężynę, bo okazało się, że powietrze od Foxa słabiutkie było... jak już pisałem, liczę na DBair'a
Roman, z tego co słyszałem/czytałem to właśnie zakres regulacji jest siłą jednego i drugiego CC, z tego wynika to co piszesz... pewnie.
: 12.09.2011 13:07:42
autor: off_road
Roman_Maxx pisze:off_road co do napełniania to zawsze służy mi pomocą niezawodny serwis Proshox i Darek ze swoimi umiejętnościami i butlami z odpowiednim gazem. Moim zdaniem jestem bardziej z niego zadowolony nić z Cult'u a i po co ci pompa próżniowa?
hehe

Darek dysponuje pompą prozniową do napełniania CCDB

cos mi sie zdaje, ze ktos tu lekcji nie odrobił

Popytaj go o szczegoly
Jak sie do niego ładnie usmiechniesz pokaze Ci film z napełniania CCDB
http://www.youtube.com/watch?v=gKHrYLdxa60
tu masz filmik co prawda z motocykowego ohlinsa ale to to samo

: 14.09.2011 08:59:17
autor: Czlenson
: 14.09.2011 11:03:00
autor: off_road
Widze ze doslownie chlopaki obudowali wersje spreżynową komorą powietrzną

) Z podkładkami fajny motyw. Zmiana progresji na zyczenie
tu jeszcze dosc obszerny opis z fajnym filmem.
http://www.pinkbike.com/news/Cane-Creek ... -2011.html
W przypadku przednich ktos cos zaprezentował rewolucyjnego?
: 14.09.2011 18:07:35
autor: frango
off_road pisze:Widze ze doslownie chlopaki obudowali wersje spreżynową komorą powietrzną

) Z podkładkami fajny motyw. Zmiana progresji na zyczenie
tu jeszcze dosc obszerny opis z fajnym filmem.
http://www.pinkbike.com/news/Cane-Creek ... -2011.html
Jaram sie co raz bardziej

Nie wiem czy powstrzymam się przed kupieniem go w przyszłym roku

: 14.09.2011 19:40:20
autor: ravfr
Dobrze, że chłopaki napędzacie rynek i koniunkturę w czasie "kryzysu"

.
Myślę , że powyższe dywagacje bledną przy konfrontacji z dobrze jeżdżącym zawodnikiem HT , który te wszystkie cuda techniki nadrabia mocnymi nogami i dobrą techniką jazdy .

: 16.09.2011 00:04:05
autor: off_road
Roman_Maxx pisze:Co do działania CCDB to siła tego dampera nie tkwi w szerokości możliwych ustawień (po jednym dniu jazdy przeszła mi ochota na zabawę 4 pokrętłami)
Własnie o tym mowie, nie powiedzialem ze trzeba krecic milion razy dziennie (chociaz pod trase szanujacy sie rider zawsze zawieche przestawia)
tylko o tym ze wlasnie mozna znaleść TO COŚ co nas interesuje w pracy

ustawiasz i cieszysz ryja ze w koncu to zawaliscie chodzi

: 19.09.2011 14:51:40
autor: darex
CCDB jest dobry bo ma małą histereze (pomijając fakt ilość/zakres regulacji).
: 23.09.2011 15:45:51
autor: frango
darex pisze:bo ma małą histereze
że jak?
Już się trochę mniej jaram, bo okazało się, że w prosty sposób nie da się go zamontować do Glorki ;(
: 23.09.2011 18:15:54
autor: LestatBiker
Frango, pogadaj z Off_road'em on ma w glorce ccdb
: 24.09.2011 08:31:42
autor: off_road
: 24.09.2011 11:26:46
autor: darex
frango pisze: darex napisał(a):"bo ma małą histereze"
że jak?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Histereza
Histereze po zbadaniu charakterystki tłumika da radę zmierzyć i na przykład porównać do innych amortyzatorów.