Strona 3 z 3

: 30.12.2011 16:53:08
autor: off_road
Ja tak zapytam. wato prejśc z EX729 na EX823?

: 30.12.2011 17:18:17
autor: Cubus5
off_road pisze:wato prejśc z EX729 na EX823?
Jak chcesz jeździć na ust to tak, jak nie to nie ma sensu.

: 30.12.2011 20:31:43
autor: Spaced
EZrider pisze:Od inżyniera z Harfy chyba, bo też to słyszałem.

Podwórko podwórkiem, uczelnia uczelnią. Praktyka uber teoria.
Nie od inzyniera z fabryki. Weź nie kozacz jak gówno sie znasz. A niestety ale w przypadkach inzynierskich teoria zawsze wygrywa, po prostu trzeba wiedziec co sie robi. Jakby same takie kozaki jak ty chodziły po swiecie to ludzie dalejby wierzyli, ze ziemia jest płaska. Swoja droga praktycznie pare osób tez z Jezusem rozmawiało. Wierzysz im? Teoretycznie to nie prawda ale praktyka uber teoria.

: 30.12.2011 21:08:41
autor: boogiel
W ogóle nie rozumiem, jak można tak dobierać obręcze. Mają być jak ex 729/823, czyli wytrzymałe przy zachowaniu względnej wagi. Ale branie kilo obręczy, bo niby ma wytrzymać czołówkę z drzewem przy 50km/h? Nie popadajmy w paranoje, bo nie ma takich komponentów. Jak ktoś tak jeździ, że rozpierdala wszystko jak leci to albo musi popracować nad techniką albo liczyć się z częstymi wymianami. Bo nie ma innej opcji, kół od pociągu nikt nie właduje. Ja bym osobiście brał raidera i wymieniał, jak tylko dupnie, albo wspomniane ex 729/823 jak ktoś ma więcej kasy.

: 30.12.2011 21:44:01
autor: EZrider
Spaced pisze: praktycznie pare osób tez z Jezusem rozmawiało
Spaced pisze:ludzie dalejby wierzyli, ze ziemia jest płaska
No faktycznie, faktycznie. :D

: 30.12.2011 23:15:26
autor: SeraaX
Spaced piszesz jakbyś rozwalił z tuzin sunrimsów,:) Ja rozwaliłem tylko single tracka (na pierwszej przejażdżce), starego s-typa miło wspominam, mimo że popękał przy nyplach w paru miejscach ( bo paru właścicieli to koło miało...)

Ja dalej twierdze że autor tematu będzie zadowolony z 39, skoro waga nie gra roli to to "po co przepłacać".
Mavic jest na pewno lżejszy, może i lepszy (może będę miał komplet 729 to porównam) ale na pewno jest 2x droższy. Jak ma być do katu to zawsze lepiej 2 tańsze obręcze :)

: 31.12.2011 00:50:09
autor: LestatBiker
SeraaX pisze:Ja dalej twierdze że autor tematu będzie zadowolony z 39,
Jak zniosło u Ciebie taki niedolot i nic się nie stało to tym bardziej mnie to przekonuje, co do wagi.... ostatnie ważenie sprzętu w fr shop w łodzi było straszne, waga pokazała 25,32 kg nastepnie pokazał sie error x_x
boogiel pisze:Jak ktoś tak jeździ, że rozpierdala wszystko jak leci to albo musi popracować nad techniką albo liczyć się z częstymi wymianami.
I to prawda i to prawda moim błędem był chwilowy brak skupienia.

Więc po przeczytaniu tematu wybór pada na mtx 39, obiecuje ze będą naprawdę solidnie zaplecione bo osobiście.

: 31.12.2011 01:05:14
autor: Las3k_91 Ldz
Co Ty robiłeś w FR Shopie jeśli można spytać? Jeździsz teraz tu?

: 31.12.2011 01:12:23
autor: LestatBiker
Olej do dampera kupowałem i jakieś pierdoły.... i tak, praktycznie co weekend jestem w łodzi i narazie zaliczyłem rudzką, śmieciówe, doły i łagiewniki, niestety u mnie leśny freeride wymarł wraz z dawną ekipą.

: 31.12.2011 01:24:08
autor: Las3k_91 Ldz
Dobrze, spikniemy się kiedyś ;) Tu FR też wymiera, sami rejsingowcy.

: 31.12.2011 01:50:49
autor: LestatBiker
Okay, nie ma problemu, jak co pv ;) zauważyłem to, aczkolwiek mojego tomaca przyjęto w gronie bardzo entuzjastycznie ;)

: 31.12.2011 03:04:22
autor: KubaLa
zachar pisze:Jak jesteś taki cwany to po cholerę żalisz się że w dorado rozszczelnił się carbon i goleń przecieka. Wymień, przecież nie ma rzeczy niezniszczalnym!
Zachar twoja głupota mnie powala. Może właśnie dlatego mam sprawę w sądzie i wymieniam ten amor? Hm? Zresztą nie kupiłem dorado, zeby zatrzymywać się nim na drzewie.
Spaced pisze:Zapominam czasem, ze znasz sie lepiej.
Nie, to Ty za każdym razem najlepiej
EZrider pisze:Podwórko podwórkiem, uczelnia uczelnią. Praktyka uber teoria.
.Też tak wyznaję. Zresztą, skoro to byłby taki idealny stosunek, to czemu wszystkie obręcze nie są tak projektowane? To chyba nie problem zaprojektować obręcz o takim stosunku wysokość/szerokość a potem tylko kombinować z profilem.

: 31.12.2011 09:54:52
autor: pietryna
KubaLaPL pisze: To chyba nie problem zaprojektować obręcz o takim stosunku wysokość/szerokość a potem tylko kombinować z profilem.
Coś mi się wydaje że to nie jest czasami takie proste i oczywiste... Signa fr też można było na etapie projektowania wyposażyć w normalną geometrię. A jest jak jest.