Strona 3 z 4

: 09.02.2012 21:41:40
autor: kuklis
RinsoStraznikBushoo pisze:junior T, teraz ich duzo jest na allegro. naprawde wytrzymaly, jezdze na nim rok, on nie pracuje, wrecz plywa, wybiera wszysciutko, zaczynaj od korzankow, przez hopy, po wyzsze kamyczki. moze i stare, ale jak sie zadba, jest super
ale superlatywy.. :D ale w jakiejś części się zgadzam.

: 09.02.2012 21:51:38
autor: Szakall
junior moze i chodzi plynnie, ale pod wzgledem tlumienia to zwykly durszlak w porowanianiu do hscv

: 09.02.2012 22:16:35
autor: 19wojslo96
Przecież w Juniorze jest HSCV, nie?

: 09.02.2012 22:20:59
autor: Szakall
hmm nie wydaje mi sie zeby w jakimkolwiek juniorze bylo hscv, ale moge sie mylic. wiem ze 2004 mial tlumiki ssv albo ssvf juz nie jestem pewien. hscv bylo w super t 2003 napewno w obu goleniach, a w 2004 juz chyba tylko w jednej byl hscv a w drugiej ssvf?

: 09.02.2012 22:58:13
autor: GgG
Po co polecać komuś jakieś stare marzo jak może w tej samej cenie kupić coś nowszego? Czy osoby upierające się przy tym że super stare cięzkie części są lepsze mają swoje rowery złożone z marzo 2001-2005, zółtych gustaw'ów, do tego masa innego sprzętu ważacego w tonach?

Co do boxxerów które nic nie wytrzymują - wystarczy pooglądać filmy z PŚ, albo co robił Romaniuk czy kilku innych prosów kilka lat temu. Jakoś nie widziałem tam juniora albo monstera...

: 09.02.2012 23:04:20
autor: LisuKrakow
GgG bo monstery, juniory i super t sa poprostu za dobre, poza tym jakby kazdy widzial na filmach monstery to by kazdy monstera chcial a jak wiadomo mz juz nie produkuje monsterow bo byly za dobre ;p

Junior mial tlumik ssv, ssvf to ewolucja ssv ktora byla chyba dopiero w 888 i 66. ssv bylo w juniorach i dirt jumperach.

: 10.02.2012 00:34:05
autor: pietryna
GgG pisze:albo co robił Romaniuk czy kilku innych prosów kilka lat temu
Jak im ktoś te amory stawia to nie ma problemu...
Szakall pisze:hmm nie wydaje mi sie zeby w jakimkolwiek juniorze bylo hscv, ale moge sie mylic. wiem ze 2004 mial tlumiki ssv albo ssvf juz nie jestem pewien. hscv bylo w super t 2003 napewno w obu goleniach, a w 2004 juz chyba tylko w jednej byl hscv a w drugiej ssvf?
Przy starych rocznikach z oznaczeniami już jest problem. Shiver 2001 ma oznaczone to jako ssv ale ma w praktyce 2x tłumik hscv powrotu. Nie wiem na ile różni się ta wersja od tej z 888rc bo mało kto te tłumiki rozbierał. Prawdopodobnie niczym się nie różni...

: 10.02.2012 03:27:57
autor: Las3k_91 Ldz
Szakall pisze:hmm nie wydaje mi sie zeby w jakimkolwiek juniorze bylo hscv, ale moge sie mylic. wiem ze 2004 mial tlumiki ssv albo ssvf juz nie jestem pewien. hscv bylo w super t 2003 napewno w obu goleniach, a w 2004 juz chyba tylko w jednej byl hscv a w drugiej ssvf?
Albo... Junior 2003 2x SSVF, inne 2x SSV. Super T 2003 2x HSCV, 2004 HSCV + SSVF. Nowsze SSFV i RCV.
GgG pisze:Po co polecać komuś jakieś stare marzo jak może w tej samej cenie kupić coś nowszego?
Bo nowsze = gorsze w tym przypadku.
GgG pisze:Co do boxxerów które nic nie wytrzymują - wystarczy pooglądać filmy z PŚ, albo co robił Romaniuk czy kilku innych prosów kilka lat temu. Jakoś nie widziałem tam juniora albo monstera...
Daj sponsora... A Bourdon w NWDkach na Boxxie może latał?
LisuKrakow pisze:Junior mial tlumik ssv, ssvf to ewolucja ssv ktora byla chyba dopiero w 888 i 66. ssv bylo w juniorach i dirt jumperach.
Patrz Junior 2003. Znawcy ich mać. :roll:

: 10.02.2012 03:52:26
autor: LestatBiker
Gwoli przypomnienia SSV różni sie tym od SSVF ,że w SSVF posiadamy zewnętrzną regulacje tłumienia, a w przypadku ssv jest tylko opcja wewnętrzna, czyli żeby ustawić tłumienie musimy się dokopać do wnętrza amora .

: 10.02.2012 07:23:22
autor: pietryna
LestatBiker pisze:dokopać do wnętrza amora .
Odkręcić korek...
LestatBiker pisze:Gwoli przypomnienia SSV różni sie tym od SSVF ,że w SSVF posiadamy zewnętrzną regulacje tłumienia,
A co do tego to już 100% pewny nie jestem :P

: 10.02.2012 08:19:56
autor: LisuKrakow
Las3k_91 Ldz mowie o juniorach 2005+, w starsze nie ma co zagladac ;p

: 10.02.2012 09:18:10
autor: AdiFreerider
kur*a, idę na studnia na marketing i będę dymał ludzi tak jak mnie dymają producenci -.-

: 10.02.2012 13:47:58
autor: Las3k_91 Ldz
LisuKrakow pisze:Las3k_91 Ldz mowie o juniorach 2005+, w starsze nie ma co zagladac ;p
Owszem jest. ;)

: 10.02.2012 13:51:53
autor: LisuKrakow
AdiFreerider w jaki sposob producenci Cie dymaja? zmuszaja Cie zebys kupowal ich produkty? :P

: 10.02.2012 14:01:50
autor: Las3k_91 Ldz
Wypuszczają sezonowe gówno = nie ma wyboru = poniekąd zmuszają.

: 10.02.2012 14:59:32
autor: kuklis
Jakoś junior strasznie dużo nie waży. 2,9 może na 170 mm nie jest mało ale bez przesady. Ja wcześniej miałem DJ 100 mm i też tyle ważył :D

: 10.02.2012 16:12:53
autor: pietryna
Teraz 2,6kg dwie półki 8" skoku jest ok dopiero. 3kg przy 170mm to kotwica...

: 10.02.2012 16:16:33
autor: morthias
LestatBiker pisze:Gwoli przypomnienia SSV różni sie tym od SSVF ,że w SSVF posiadamy zewnętrzną regulacje tłumienia, a w przypadku ssv jest tylko opcja wewnętrzna, czyli żeby ustawić tłumienie musimy się dokopać do wnętrza amora .
Mylisz sie. SSVF ma dodana sprezynke na zaworku kompresji, ktora sprawia ze amor przy mocnych uderzeniach staje sie... JESZCZE BARDZIEJ progresywny od SSV. Co za ulepszenie, na zagranicznych forach kaza owa sprezynke jak najszybciej usunac i przerobic tlumiki na SSV, zeby miec w miare niezla prace :D.

A SSV z zewnetrzna regulacja tlumienia bylo m.in. w DJ I (sam mialem takiego z 2004 roku, mial zewnetrzna regulacje), albo w Z1FR2 (albo 3, nie pamietam).

EDIT: http://forums.mtbr.com/downhill-freerid ... 69184.html

"pretty much crap. One has a spring in it (SSVF), the other one doesnt. The spring actually makes things worse. " :DDD

: 10.02.2012 16:18:02
autor: Spaced
pietryna pisze: Jak im ktoś te amory stawia to nie ma problemu...
To jest najgłupszy argument w historii. Sorry latasz wielkie dropy i chopy to MUSISZ miec pewność, że amor ci wytrzyma. Żaden zawodnik gówna nie weźmie i jakby to było takie słabe to by zdjęcia połamanego przez nich na planie szybko sie rozeszły.

Starsze boxxery pękały ale to nie był bezpośrednio problem wytrzymałości tylko sztywnosci. Chude lagi były na tyle nie sztywne, że po prostu przy mocnym dobiciu amor nie wytrzymywał.