Suntour Rux DH prototyp amortyzatora

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

LestatBiker pisze:Poza tym będzie milej ze strony SR kiedy w ich konstrukcjach znajdzie sie coś w podobie do marco.
Decyzje biznesowe podejmowane na podstawie uczuc mogłybyć przyczyna problemów finansowych ;)

A co do rc2 to po pierwsze GDZIE w newsie miales info o tym, ze to od marza tłumik?

Po drugie. To sie dalej nie opłaca. To zasilanie konkurencji. 3/4 ludzi nie poczuje róznicy miedzy rc2 a rc3evo.
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Spaced pisze:A co do rc2 to po pierwsze GDZIE w newsie miales info o tym, ze to od marza tłumik?
Czytaj uważniej a nie przelatuj wzrokiem , napisałem że miło będzie jak tłumniki będą podobne do tych co produkuje marco.
Spaced pisze:Po drugie. To sie dalej nie opłaca. To zasilanie konkurencji. 3/4 ludzi nie poczuje róznicy miedzy rc2 a rc3evo.
Co z tego jak tłumniki wykona praktycznie ta sama firma i to ona zarobi na ich wykonaniu. A marco moze równie dobrze sprzedać koncesję i też zarobi na tym jak spec ze swoim fsr.
Back in black
uzurpator
Posty: 576
Rejestracja: 17.07.2008 07:56:29
Kontakt:

Post autor: uzurpator »

Lestat - farmazony smucisz takie, że głowa mała.

W suntourach nie ma nic z Marzo. _NIC_. Filozofia budowy wszystkich widelców SR jest zupełnie inna od MZ. Nie podejrzewam, aby ten RUX miał pełną kąpiel gdziekolwiek. Z budowy aktualnych widelców raczej podejrzewałbym, że będzie bardziej podobny do BoXXera WC.

Podejrzewam, że również będzie od niego lżejszy. SR oferuje w tym roku widelec 180mm ważący 2kg. Stawiam, że dwupółkę 200mm ważącą 2,4kg są w stanie zrobić.

Zaś co do tej legendarnej 'pracy', to wybacz, ale miałem już ~20 różnych widelców różnych producentów i z różnych półek cenowych i jakoś wciąż próbuję zrozumieć tę 'pracę'. Wszystkie te widelce po ustawieniu działały prawidłowo i wykonywały swoją funkcję wzorowo.

Jedyny wyjątek to chyba tylko RST Gila TL w którym nie było tłumika, przez co się dostawało w ryj kierownicą przy dużym ugięciu :P
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

damping oil separate from the lubrication fluid
,
Czyli bliżej do RS niż MZ ;)
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

uzurpator pisze:Filozofia budowy wszystkich widelców SR jest zupełnie inna od MZ.
Karkołomne stwierdzenie skoro SR robi tłumiki dla niektórych MZ.
uzurpator pisze:Z budowy aktualnych widelców raczej podejrzewałbym, że będzie bardziej podobny do BoXXera WC.
To już na samym początku napisałem.

Nowy Durolux też jest wg opinii z neta bardzo fajny, czemu nikt na nim nie jeździ i woli sobie kupić nawet starego Juniora?
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Las3k_91 Ldz pisze:Karkołomne stwierdzenie skoro SR robi tłumiki dla niektórych MZ.
To MZ używa tłumików SR...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

LestatBiker pisze:Co z tego jak tłumniki wykona praktycznie ta sama firma i to ona zarobi na ich wykonaniu. A marco moze równie dobrze sprzedać koncesję i też zarobi na tym jak spec ze swoim fsr.
Tłumik jest wieksza czescia amora niz zawieszenie ramy. Ludziom w wiekszosci zalezy na pracy gdzie liczy sie prawie tylko tłumik.

A tłumiki marza i sr nie sa robione w tym samym miejscu. Nie wszystkie. Marzo po prostu kilka niskich modeli wykupuje. Suntor na tym nie traci bo marzo jest drozsze i nie jest bezpośrednią konkurencją. W drugą strone to nie działa. Na prawde mam nadzieje, ze nigdy biznesu nie otworzysz bo z takim mysleniem to długo sie nie utrzymasz

uzurpator pisze:Podejrzewam, że również będzie od niego lżejszy. SR oferuje w tym roku widelec 180mm ważący 2kg. Stawiam, że dwupółkę 200mm ważącą 2,4kg są w stanie zrobić.
2.4kg będzie nie osiągalne moim zdaniem. RS w boxxerze wylajtował sterówke, ośke i ma mniejsza srednice lag. Jedyne gdzie mozna zbic wage to tłumik (drogie) i ilość oleju, której RS ma bardzo dużo jak na taki system. White próbował zrobic kiedys amora 2.3 kg 2 polke i niezły szajs z tego wyszedł.
sejmir
Posty: 19
Rejestracja: 07.02.2012 00:43:37
Kontakt:

Post autor: sejmir »

korzystając ze jest mowa o Sr a dokładniej o Rux-ach. Opłaca sie brać Ruxa 08 za 250zł??
KFP
Posty: 1725
Rejestracja: 19.04.2004 13:11:46
Lokalizacja: Warszawa / Mokotów
Kontakt:

Post autor: KFP »

Speced mniejsza średnica nie oznacza mniejszej wagi, ba! nawet śmiem twierdzić że większa średnica pozwala ją zredukować :)
misiopysio
Posty: 56
Rejestracja: 15.01.2012 14:45:04
Lokalizacja: 071
Kontakt:

Post autor: misiopysio »

Zaś co do tej legendarnej 'pracy', to wybacz, ale miałem już ~20 różnych widelców różnych producentów i z różnych półek cenowych i jakoś wciąż próbuję zrozumieć tę 'pracę'. Wszystkie te widelce po ustawieniu działały prawidłowo i wykonywały swoją funkcję wzorowo.
Mam dokładnie takie same odczucia.

Natomiast jeśli chodzi o SR to z tego co słyszałem aktualnie Taiwan ma spore udziały w Marcoku więc moim zdaniem ich kooperacja jest raczej nieunikniona.
Taka polityka jest dość oczywista, Marzochi jako firma o uznanej marce produkuje drogie amory a Suntour tańsze i teoretycznie gorsze.

Analogi nie trzeba dużo szukać ,np. Fiat wykupił Ferrari, Lancie ,Maserati itp.
Mam zatem wielkie nadzieje co do Ruxa oraz Duroluxa:)
Wujek_cieta_riposta
Posty: 267
Rejestracja: 28.12.2010 22:53:26
Lokalizacja: Mazowieckie/Zach-pomorskie
Kontakt:

Post autor: Wujek_cieta_riposta »

misiopysio pisze:Mam zatem wielkie nadzieje co do Ruxa oraz Duroluxa:)
Ja również ;)
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Były ze dwa modele SR full open oil bath, które miały fabrycznie uszczelki MZ. Więc powściągnijcie niektóre stwierdzenia.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Te fabryczne uszczelki MZ to pewnie znajdziesz w wielu innych miejscach na świecie...
deviz
Posty: 1114
Rejestracja: 18.11.2007 13:31:28
Lokalizacja: Nowy Sącz Kraków
Kontakt:

Post autor: deviz »

Polsce nikt nie chce SR ze względu na stare Duro i nasze uprzedzenia, a widać nawet w Stund'zie że ładnie pracuje...
Moim zdaniem nie będzie podobny do Marza, a bardziej do RS'a właśnie
KFP ma rację, zwiększając średnicę łatwiej zredukować wagę i widać to po Foxie... Pozostaje nam czekać i czekać :) Jak nie będzie drogi to się skuszę :)
Slavvduro
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Laika poznać po tym, że wie co na głównej a nie co było osobliwe. ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

KFP pisze:Speced mniejsza średnica nie oznacza mniejszej wagi, ba! nawet śmiem twierdzić że większa średnica pozwala ją zredukować
Nie oznacza ale w pewnym momencie inaczej sie nie da.
deviz pisze:widać to po Foxie
Najcięzszy na rynku amor z najmniejszą iloscią oleju. No widać ;)
Kruk
Posty: 1290
Rejestracja: 19.04.2004 13:39:12
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kruk »

Profesjonalne odbijaki.
Wiesz co mnie boli? Że rower się pierdoli!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości