Strona 3 z 3
: 09.03.2012 15:44:19
autor: Spaced
LestatBiker pisze:Poza tym będzie milej ze strony SR kiedy w ich konstrukcjach znajdzie sie coś w podobie do marco.
Decyzje biznesowe podejmowane na podstawie uczuc mogłybyć przyczyna problemów finansowych
A co do rc2 to po pierwsze GDZIE w newsie miales info o tym, ze to od marza tłumik?
Po drugie. To sie dalej nie opłaca. To zasilanie konkurencji. 3/4 ludzi nie poczuje róznicy miedzy rc2 a rc3evo.
: 09.03.2012 16:07:05
autor: LestatBiker
Spaced pisze:A co do rc2 to po pierwsze GDZIE w newsie miales info o tym, ze to od marza tłumik?
Czytaj uważniej a nie przelatuj wzrokiem , napisałem że miło będzie jak tłumniki będą podobne do tych co produkuje marco.
Spaced pisze:Po drugie. To sie dalej nie opłaca. To zasilanie konkurencji. 3/4 ludzi nie poczuje róznicy miedzy rc2 a rc3evo.
Co z tego jak tłumniki wykona praktycznie ta sama firma i to ona zarobi na ich wykonaniu. A marco moze równie dobrze sprzedać koncesję i też zarobi na tym jak spec ze swoim fsr.
: 09.03.2012 16:10:51
autor: uzurpator
Lestat - farmazony smucisz takie, że głowa mała.
W suntourach nie ma nic z Marzo. _NIC_. Filozofia budowy wszystkich widelców SR jest zupełnie inna od MZ. Nie podejrzewam, aby ten RUX miał pełną kąpiel gdziekolwiek. Z budowy aktualnych widelców raczej podejrzewałbym, że będzie bardziej podobny do BoXXera WC.
Podejrzewam, że również będzie od niego lżejszy. SR oferuje w tym roku widelec 180mm ważący 2kg. Stawiam, że dwupółkę 200mm ważącą 2,4kg są w stanie zrobić.
Zaś co do tej legendarnej 'pracy', to wybacz, ale miałem już ~20 różnych widelców różnych producentów i z różnych półek cenowych i jakoś wciąż próbuję zrozumieć tę 'pracę'. Wszystkie te widelce po ustawieniu działały prawidłowo i wykonywały swoją funkcję wzorowo.
Jedyny wyjątek to chyba tylko RST Gila TL w którym nie było tłumika, przez co się dostawało w ryj kierownicą przy dużym ugięciu :P
: 09.03.2012 16:58:22
autor: Vin_OSW
damping oil separate from the lubrication fluid
,
Czyli bliżej do RS niż MZ

: 10.03.2012 01:32:41
autor: Las3k_91 Ldz
uzurpator pisze:Filozofia budowy wszystkich widelców SR jest zupełnie inna od MZ.
Karkołomne stwierdzenie skoro SR robi tłumiki dla niektórych MZ.
uzurpator pisze:Z budowy aktualnych widelców raczej podejrzewałbym, że będzie bardziej podobny do BoXXera WC.
To już na samym początku napisałem.
Nowy Durolux też jest wg opinii z neta bardzo fajny, czemu nikt na nim nie jeździ i woli sobie kupić nawet starego Juniora?
: 10.03.2012 10:21:31
autor: pietryna
Las3k_91 Ldz pisze:Karkołomne stwierdzenie skoro SR robi tłumiki dla niektórych MZ.
To MZ używa tłumików SR...
: 10.03.2012 11:39:35
autor: Spaced
LestatBiker pisze:Co z tego jak tłumniki wykona praktycznie ta sama firma i to ona zarobi na ich wykonaniu. A marco moze równie dobrze sprzedać koncesję i też zarobi na tym jak spec ze swoim fsr.
Tłumik jest wieksza czescia amora niz zawieszenie ramy. Ludziom w wiekszosci zalezy na pracy gdzie liczy sie prawie tylko tłumik.
A tłumiki marza i sr nie sa robione w tym samym miejscu. Nie wszystkie. Marzo po prostu kilka niskich modeli wykupuje. Suntor na tym nie traci bo marzo jest drozsze i nie jest bezpośrednią konkurencją. W drugą strone to nie działa. Na prawde mam nadzieje, ze nigdy biznesu nie otworzysz bo z takim mysleniem to długo sie nie utrzymasz
uzurpator pisze:Podejrzewam, że również będzie od niego lżejszy. SR oferuje w tym roku widelec 180mm ważący 2kg. Stawiam, że dwupółkę 200mm ważącą 2,4kg są w stanie zrobić.
2.4kg będzie nie osiągalne moim zdaniem. RS w boxxerze wylajtował sterówke, ośke i ma mniejsza srednice lag. Jedyne gdzie mozna zbic wage to tłumik (drogie) i ilość oleju, której RS ma bardzo dużo jak na taki system. White próbował zrobic kiedys amora 2.3 kg 2 polke i niezły szajs z tego wyszedł.
: 10.03.2012 12:04:59
autor: sejmir
korzystając ze jest mowa o Sr a dokładniej o Rux-ach. Opłaca sie brać Ruxa 08 za 250zł??
: 11.03.2012 11:43:25
autor: KFP
Speced mniejsza średnica nie oznacza mniejszej wagi, ba! nawet śmiem twierdzić że większa średnica pozwala ją zredukować

: 11.03.2012 16:27:50
autor: misiopysio
Zaś co do tej legendarnej 'pracy', to wybacz, ale miałem już ~20 różnych widelców różnych producentów i z różnych półek cenowych i jakoś wciąż próbuję zrozumieć tę 'pracę'. Wszystkie te widelce po ustawieniu działały prawidłowo i wykonywały swoją funkcję wzorowo.
Mam dokładnie takie same odczucia.
Natomiast jeśli chodzi o SR to z tego co słyszałem aktualnie Taiwan ma spore udziały w Marcoku więc moim zdaniem ich kooperacja jest raczej nieunikniona.
Taka polityka jest dość oczywista, Marzochi jako firma o uznanej marce produkuje drogie amory a Suntour tańsze i teoretycznie gorsze.
Analogi nie trzeba dużo szukać ,np. Fiat wykupił Ferrari, Lancie ,Maserati itp.
Mam zatem wielkie nadzieje co do Ruxa oraz Duroluxa:)
: 11.03.2012 19:08:14
autor: Wujek_cieta_riposta
misiopysio pisze:Mam zatem wielkie nadzieje co do Ruxa oraz Duroluxa:)
Ja również

: 11.03.2012 19:19:03
autor: EZrider
Były ze dwa modele SR full open oil bath, które miały fabrycznie uszczelki MZ. Więc powściągnijcie niektóre stwierdzenia.
: 11.03.2012 19:38:45
autor: pietryna
Te fabryczne uszczelki MZ to pewnie znajdziesz w wielu innych miejscach na świecie...
: 11.03.2012 23:19:29
autor: deviz
Polsce nikt nie chce SR ze względu na stare Duro i nasze uprzedzenia, a widać nawet w Stund'zie że ładnie pracuje...
Moim zdaniem nie będzie podobny do Marza, a bardziej do RS'a właśnie
KFP ma rację, zwiększając średnicę łatwiej zredukować wagę i widać to po Foxie... Pozostaje nam czekać i czekać

Jak nie będzie drogi to się skuszę

: 12.03.2012 00:44:58
autor: EZrider
Laika poznać po tym, że wie co na głównej a nie co było osobliwe.

: 12.03.2012 10:26:02
autor: Spaced
KFP pisze:Speced mniejsza średnica nie oznacza mniejszej wagi, ba! nawet śmiem twierdzić że większa średnica pozwala ją zredukować
Nie oznacza ale w pewnym momencie inaczej sie nie da.
deviz pisze:widać to po Foxie
Najcięzszy na rynku amor z najmniejszą iloscią oleju. No widać

: 13.03.2012 19:21:31
autor: Kruk
Profesjonalne odbijaki.