Strona 3 z 7

: 16.03.2012 01:02:24
autor: GgG
Do fapującuch się geometrią? Skąd ją znacie? :)

: 16.03.2012 01:08:17
autor: Las3k_91 Ldz
Z foci widać, że płasko.

: 16.03.2012 02:14:40
autor: jasiek_krk
Ciekawa konstrukcja, nie ma co mówić

: 16.03.2012 11:11:56
autor: GgG
Myślałem, że znacie długość tyłu, górnej rury itp, a zamykanie geometrii na kącie główki jest troszkę hmmm słabe.

: 16.03.2012 11:12:48
autor: quilong
http://dirt.mpora.com/news/scott-gamble ... -von-52-2/
http://dirt.mpora.com/news/scott-gamble ... -von-52-2/

przyjrzyjcie się klamka i zaciskom, tak tak, nowe sainty z radiatorem!

: 16.03.2012 13:20:26
autor: ArthurGreen
quilong pisze: nowe sainty z radiatorem!
XTR już fajnie hamuje, a saint z radiacją, będzie widelce i tylne trójkąty urywał ;)

: 16.03.2012 15:47:37
autor: off_road
No to zaciski sainta sie sprzeda i kupi nowe ;) uwielbiam kompatybilność shimano :D

: 16.03.2012 17:56:14
autor: szymon102
Hm, po kwalifikacjach ciekawa sprawa. Beer Nick 13, Brendan Fairclough 31...
Devinci się pnie.

: 16.03.2012 21:54:36
autor: ;o
Jak dla mnie to jedna z najpiekniejszych ram jakie widzialem i jaram sie wygladem strasznie :) Nie rozumiem czemu tak duzo hejterow, jak podobne do czegokolwiek to zle, jak wreszcie oryginalne to jeszcze gorzej.. Tym bardziej, ze mowa tylko o wygladzie, nikt jeszcze nawet nie wie ile bedzie wazyc i jak jezdzic

: 16.03.2012 22:00:54
autor: SeraaX
za przeproszeniem g*wno, dźwigienki tego typu czy inne wydziwienia ala saracen cube to najczęściej wymysły firmy które chcą zrobić zawieszenie jakiego nie ma nikt, niekoniecznie dobrego.
Obrazek
Obrazek

Re: nowy Gambler.

: 16.03.2012 22:17:57
autor: szymon102
Ja tam uważam, że plusy tego zawieszenia jakieś będą. Wole to, niż oklepane konstrukcje :) Jakiś progres musi być.

Btw. Tam jest damper powietrzny/coil bez założonej sprężyny czy tylko mi się coś wydaje?

: 16.03.2012 22:33:01
autor: EZrider
Szymon na tej focie jest chyba damper typu full-air czyli sprężyna, tłumienie, tłok, korpus, uszczelki są powietrzne. :D

: 17.03.2012 00:52:44
autor: Las3k_91 Ldz
szymon102 pisze:Ja tam uważam, że plusy tego zawieszenia jakieś będą. Wole to, niż oklepane [sprawdzone] konstrukcje Jakiś progres [jaki progres? w udziwnieniu i zachwalania jaki to niby przełom?] musi być.

: 17.03.2012 01:37:59
autor: szymon102
Jacy Wy negatywnie nastawieni :) Jestem pewien, że rame projektował ktoś, kto się zna na tym lepiej niż my. Na pewno jakieś wytyczne miał no ale może właśnie taki system posiada jakąś przewagę w działaniu nad innymi? Nie wiem, ale coś w tym może być. Myślę, że warto spróbować czegoś nowego, a nie wracać się do ery zawieszeń "bez udziwnień". Ram na rynku jest do wyboru do koloru.

Marketing na pewno w tym jakiś jest ale nie wydaje mi się, aby przekładali go nad wyniki, które chyba najlepiej napędzają popyt na dane marki.
Las3k_91 Ldz pisze:w udziwnieniu i zachwalania jaki to niby przełom?
Chyba jeszcze za wcześnie aby cokolwiek zachwalać i poniżać :D
Udziwnieniem można by było nazwać ostatnio zauważalną zmianę materiału na karbon, po co, przecież aluminium stare i sprawdzone.

Tak czy inaczej rower to tylko kilka % do sukcesu i bez spiny :)

Wygląda na to, że będzie regulowany rozstaw kół i skok.
Zacisk nowego sainta sprytnie zasłonili :D
więcej zdjęć
http://szymon102.pinkbike.com/album/stuff/

: 17.03.2012 07:59:44
autor: off_road
Obczajcie, ze dolne mocowanie dampera tez mozna przestawiac :)

: 17.03.2012 08:25:13
autor: EZrider
Będą krzywki z obu stron + haki jak w Voltagu. To po prostu widać. Jak będzie tyle samo to 18 różnych ustawień, jak więcej to trolololo w ch*j. :D

Btw kształty tej ramy są tak bardzo podobne do profilów z CR, że pewnie rok, może pół i będzie Gambler CR.

: 17.03.2012 13:00:48
autor: Las3k_91 Ldz
szymon102, a skąd znasz te wytyczne? Mogły być np. "płaska główka, rower ma 'leżeć' jak Summum i miał jeszcze nikt takiego nie zrobić' :mrgreen: Na prostych jednozawiasach ze skopaną geo też się da wygrywać, patrz Gracia + Gemini niedawno.

A carbon ma sens prawie wszędzie, bo jest lżejszy i mocniejszy od alu bez udziwniania. No i sprawdzony też jest.

: 17.03.2012 18:55:34
autor: SebaB_B
Regulacja tłumienia - istna bajka w tej ramie :mrgreen:

: 18.03.2012 11:49:18
autor: Czlenson
szymon102 pisze:Udziwnieniem można by było nazwać ostatnio zauważalną zmianę materiału na karbon, po co, przecież aluminium stare i sprawdzone.
Drewno też stare i sprawdzone, samoloty budowali z niego.

Widać jak mało wiesz na ten temat.