Strona 3 z 3

: 13.06.2012 19:30:28
autor: ruwenzori
Robienie whipa na rowerze z takim cudem ?
W mx hopy są duuuuże, loty długie, a whipy robione płynnie i nie tak dynamicznie robione jak na rowerze. Nie ma tego "nerwowego" zarzucenia tyłem. Wydaję mi się, że z tym amortyzatorem to nie byłoby możliwe.

: 13.06.2012 19:32:28
autor: kubuspunxdh
SeraaX pisze:tutaj jest budowa wewnętrzna, myślę że w motocyklu wygląda to bardzo podobnie
http://www.festo.com/net/SupportPortal/ ... /YSR-C.pdf
nie jest tak :) ale prawie ":D

: 13.06.2012 20:18:43
autor: wojtasu
Na jakiej zasadzie to dokładnie działa ?

Wiem , że jest takie coś stosowane w Moto ale nigdy nie wiedziałem z czym to się dokładnie je ;) Ma ktoś jakiś film ? Artykuł ?

: 13.06.2012 20:39:34
autor: off_road
Wojtasu są dwa rodzaje:
1. tlumik zewnętrzny taki jak wczesniej kilo pokazał
2. tlumik montowany w sterach

o który z nich pytasz?

: 13.06.2012 21:21:17
autor: wojtasu
off_road pisze:1. tlumik zewnętrzny taki jak wczesniej kilo pokazał
W tym przypadku wiem jak to działa mniej więcej.

Chodzi mi o ten tłumik montowany w sterach :)

: 14.06.2012 08:56:11
autor: off_road
Najpierw odpowiem na pytanie odnośnie budowy zewnętrznego:
Obrazek

A teraz to co spędza sen z powiek niejednemu forumowiczowi :D Prawda, że proste? W deklu który jest ściągnięty, są porty odpowiadające za regulację tłumienia.
Obrazek
Obrazek

: 15.06.2012 16:49:07
autor: kubuspunxdh
off_road pisze: W deklu który jest ściągnięty, są porty odpowiadające za regulację tłumienia.
nie do końca ale rąbek tajemnicy musi zostać :) podpowiem tylko ze opis jest tragicznie trudny porównując z budową :D