Strona 3 z 3

: 25.06.2012 19:23:17
autor: pietryna
Masz tylko jedną iglicę tak?

Generalnie dałoby się coś z tego wykrzesać prawdopodobnie szczególnie jeśli jeden tłumik jest kompletny. Ten z ułamanym gwintem raczej już nie będzie pracował o ile nie znajdziesz nowej iglicy.

Jeśli uda ci się poskładać tłumik odpowiedzialny za odbicie(ten bez dziurek w środkowej części) to w sumie odzyskasz 90% amortyzatora.

Tłumik kompresji odżyje jeśli wsadzisz do niego iglicę albo coś co będzie ją emulowało(z końcówką podobną do oryginalnej. Wałek alu/stal o średnicy tak jak iglica w najszerszym punkcie + pilnik.

Chociaż nie jestem 100% pewny czy tak prosto bo iglica chyba ma gwint tak jakby na zewnątrz(wystaje ponad największą niegwintowaną średnicę) więc trzeba by obrobić całość poza gwintem.

Generalnie da się to zrobić posiadając odrobinę wiedzy i pomysłu. No i gwintownik do gwintu w popychaczu, narzynkę do gwintu na popychaczu oraz narzynkę do gwintu na iglicy.

Gregorio na pewno ci nie zaproponuje takiej zabawy bo szkoda im czasu.

: 25.06.2012 19:39:09
autor: ari4
Iglice między tłumikami kompresji i odbicia różnią się długościami (ok. 0,5 cm).

I jak? Gregorio się odezwali?

Re: 66 RC problem z regulacjami

: 26.06.2012 19:32:05
autor: Frcol
Gregorio wywiązało się z zadania w 100 %. Amor oddany w pon po południu a odebraliśmy go we wtorek po południu.
- skok zmieniony na 170mm
- Wymieniony nowy tłumik
- olej
- wszystkie uszczelki
- wentyl
- kulki od regulacji
Koszt 500 zł
Ogólnie cały serwis
Amor chodzi super - jak nowy. Myślę, że bardziej się to opłacało niż zakup nowego amorka.
Dzięki wszystkim za pomoc.

: 26.06.2012 21:04:24
autor: Tadziuu
No za 500zł, licząc, że sam tłumik kosztuje w okolicach 400zł, to nieźle.

: 26.06.2012 21:12:28
autor: ari4
No nieźle. Teraz tlok śmigać ;) .
Tak profilaktycznie radzę oglądnąć mocowanie hamulca, bo podobno w tych modelach lubi pękać.

: 26.06.2012 22:40:46
autor: Las3k_91 Ldz
Raczej jest to jedno z najmcniejszych mocowań IS, jakie istnieje ;)
Całkiem spoko cena, zakładaj i jeździj! :D

: 27.06.2012 07:28:50
autor: ari4
No ja się spotkałem z kilkoma osobami, że te mocowanie lubi pękać. Nie mam na myśli, że całkowicie odpada, ale lubi się rysa pojawiać. Coś jak korony w Marcochach z ubiegłych lat.

: 27.06.2012 07:47:13
autor: Tadziuu
To chyba działo się w starych juniorach. Chyba.

: 27.06.2012 08:03:05
autor: ari4
Nie. Słyszałem opinie o 66 z 2005 roku.
Dlatego jest kilka ogłoszeń, że ktoś kupi 66 z 2006 wzwyż, bo od tego rocznika było post mount.

: 27.06.2012 09:12:51
autor: LestatBiker
U nas lata agent na 66 rc z całkowicie urwanym mocowaniem hamulca. Jak ułomnym trzeba być, żeby nie potrafić poskładać tak prostych regulatorów to nie wiem...

: 27.06.2012 10:02:07
autor: ari4
LestatBiker pisze:Jak ułomnym trzeba być, żeby nie potrafić poskładać tak prostych regulatorów to nie wiem...
O jakie regulatory Ci chodzi?

: 28.07.2015 10:34:21
autor: MattPaturej
Z gory przepraszam za archeologie.

Mam ten sam problem z 66RC, luzny tlumik kompresji. Czym skontrowac ten pret (ten w ktory wchodzi iglica od regulacji) zeby skrecic czerwona nakretke na sam dol? Proby dokrecenia koncza sie obracaniem calego tlumika.

: 28.07.2015 10:40:52
autor: Puncu
A na gwint w ogóle nachodzić? Jak tak to dokręcasz tyle ile wejdzie bez oporu, nakręcasz regulator i odkręcasz tą czerwoną nakrętkę tak aby skontrować z regulatorem, nic na silę, wszystko palcami. Z kontrą też nie przesadź bo zniszczysz gwint.

: 28.07.2015 12:15:23
autor: MattPaturej
Generalnie zrobilem tak jak piszesz, ale przy zeskoczeniu nawet z kraweznika czasami slychac pukniecie.

Chyba, ze to sprezyna obijajaca sie o wnetrze lag?

Re: 66 RC problem z regulacjami

: 28.07.2015 15:11:29
autor: Puncu
Tak, to stuknięcie to sprężyna ;)

Tapnięte z mojej Nokii 3310