Manitou revox serwis
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 06.07.2011 11:33:35
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Manitou revox serwis
słychać że zasysa olej.Nie jest bankowo zapowietrzony.Został dopiero ugięty po napompowaniu.Nic nie stuka nic nie puka.Po prostu jest trochę twardy i tłumienie albo działa bardzo mocno albo praktycznie wcale.
Mój skarb
)))))) ------>http://www.pinkbike.com/photo/9597984/

-
- Posty: 194
- Rejestracja: 06.07.2011 11:33:35
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Na całym skoku jest tłumienie .Ale albo jest bardzo mocne,albo go wcale nie ma .
Pewnie to kwestia odpowiedniej regulacji,ale na to już siły dzisiaj nie mam.
Dzięki wielkie za wszelką pomoc
Pewnie to kwestia odpowiedniej regulacji,ale na to już siły dzisiaj nie mam.

Dzięki wielkie za wszelką pomoc

Mój skarb
)))))) ------>http://www.pinkbike.com/photo/9597984/

-
- Posty: 194
- Rejestracja: 06.07.2011 11:33:35
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
pietryna. Nie występuje przy uginaniu w rękach to syczenie,tylko przy szybkiej pracy .Założylem go do roweru aby sprawdzić jak działa i tylko przy szybkiej pracy słychać taki przyjemny syk 

Mój skarb
)))))) ------>http://www.pinkbike.com/photo/9597984/

-
- Posty: 194
- Rejestracja: 06.07.2011 11:33:35
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
wiesz co , nie wiem.Pośmigam jeszcze tak i przed wyjazdem na Koninki (koniec lipca) spróbuję go rozkręcić całego i zobaczyć według schematu .Wiem że jak wyciągnąłem środek to była poluzowana dosyć mocno śruba na krzyżak ale dokręciłem ją z umiarem i wolałem na razie tego nie ruszać.Zobaczyłem stan oleju i wywnioskowałem,że to była główna przyczyna takiej pracy beznadziejnej jaką miałem + zapowietrzenie bo był bardzo zapowietrzony.
Pobawię się regulacjami + ciśnieniem w komorze bo mam ok 100 psi i powinno być dobrze,jeśli nie to będę zmuszony go całkowicie rozebrać.
Pobawię się regulacjami + ciśnieniem w komorze bo mam ok 100 psi i powinno być dobrze,jeśli nie to będę zmuszony go całkowicie rozebrać.
Mój skarb
)))))) ------>http://www.pinkbike.com/photo/9597984/

Ale tą szybką pracę sprawdzałeś ściskając ramę w rękach czy gdzieś szybko już jeździłeś? Bo ręcznie nie da się uzyskać odpowiedniej szybkości.
Dwa
Dwa
Czyli nie ma go na całym skoku absolutnie. Jest zapowietrzony i tyle. Musisz zrobić to jeszcze raz, dokładniej. Albo poskładaj wszystko w zatopione w pojemniku z olejem.Kacper Czewa pisze:Na całym skoku jest tłumienie .Ale albo jest bardzo mocne,albo go wcale nie ma .
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 06.07.2011 11:33:35
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Manitou revox serwis
Dzięki wielkie
Zrobię jeszcze raz tą czynność i podzielę się z wami efektem

Zrobię jeszcze raz tą czynność i podzielę się z wami efektem

Mój skarb
)))))) ------>http://www.pinkbike.com/photo/9597984/

Pytanie dla mocno wtajemniczonych albo aktualnie serwisujących damper. Mam problem z regulacją tłumienia wolnej kompresji (małe czerwone pokrętło). Kręcąc tym pokrętłem kręci się ono jednocześnie z szybką kompresją (nie można nimi kręcić niezależnie). Podejrzewam, że skorodowało albo poprzedni właściciel za mocno przekręcił. Wykręciłem element za to odpowiadający:

Z tego co widzę szybką kompresję reguluje się poprzez wkręcanie i wykręcanie szpilki. Moje pytania są takie:
Jaki jest gwint na tej szpilce? (prawy/lewy)
W jakiej pozycji jest ta szpilka w granicznej pozycji regulacji?
Pytam bo według mnie jedynym rozwiązaniem jest użycie siły ale muszę być pewny w którą stronę mogę kręcić

Z tego co widzę szybką kompresję reguluje się poprzez wkręcanie i wykręcanie szpilki. Moje pytania są takie:
Jaki jest gwint na tej szpilce? (prawy/lewy)
W jakiej pozycji jest ta szpilka w granicznej pozycji regulacji?
Pytam bo według mnie jedynym rozwiązaniem jest użycie siły ale muszę być pewny w którą stronę mogę kręcić

ale to jest chyba normalne w tym damprze. Zauważ że jak dasz na opór szybką kompresję w którąkolwiek stronę i wtedy będziesz chciał regulować wolną, to będzie ona o tyle samo obrotów ustawiona co przed kręceniem szybkiej.tomko pisze:Kręcąc tym pokrętłem kręci się ono jednocześnie z wolną kompresją.
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
ja bym uważał z kręceniem tą iglicą na hama jak masz wykrecone pokrętło HSC LSC to rozbierz je i zobacz jak to wygląda z 2 strony tak to wygląda rozebrane raczej widać jaki tam jest skok gwintu na tym foto
http://imageshack.us/f/90/20130308113320.jpg/ PS. przejżyj dokładnie te pokrętło często lubi pękać albo sie urywać (własnie od kręcenia na hama ) jak na tym foto gdzie jest pęknięty korpus.

rowerek PB Spider Suspensions boss!
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
Tak wszystko jest w całości. Chodzi Ci o tą część, która ma na sobie lewy gwint? (regulacja szybkiej kompresji). Dzisiaj go poskładam i zobaczymy jak to będzie działać 
Nie wiem czy tego nie sfotografować jako dowód, bo chyba będę się nosił z zamiarem sprzedaży tego revoxa (poprzedni właściciel nie przyjął zwrotu dampera twierdząc, że coś musiałem popsuć skoro chcę go od razu sprzedać, a był po prostu za duży do ramy)

Nie wiem czy tego nie sfotografować jako dowód, bo chyba będę się nosił z zamiarem sprzedaży tego revoxa (poprzedni właściciel nie przyjął zwrotu dampera twierdząc, że coś musiałem popsuć skoro chcę go od razu sprzedać, a był po prostu za duży do ramy)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości