Strona 3 z 3

: 31.10.2012 14:04:18
autor: miechooo
Bajkersik pisze:Ja ze swojej strony polecam Vf. Bez awaryjne praca bardzo w porządku jeśli dobrze ustawione i utrzymane..
Swoją drogą jak dobrze wyregulować model VF? Tam jest tylko regulacja tłumienia.
A wracając do tematu w tej cenie szukałbym właśnie modelu RC2X z 2007r.

: 01.11.2012 15:26:02
autor: Bajkersik
Chociażby odpowiednio ustawić naprężenie wstępne i tłumienie.

: 01.11.2012 18:15:35
autor: konrad_czarnowski
czytaj priv

: 01.11.2012 20:39:57
autor: AdiFreerider
Maciex09 pisze: Koronkowy"

- o co chodzi z koronkowym amorem ? :shock:
koronkowe moga byc stringi ;)

mialem 66SL z 06r, rame Bitch, stery Dartmoor Moloko i mi haczylo, mialem 66RC3 EVO z 11r., rame Core, stery Dartmoor Charge i tez haczylo, ale minimalnie, mijalo sie zdzierajac lakier..

: 01.11.2012 21:32:03
autor: gozseb
Co powiecie o:

66 RC2X 2007

55 ETA 2008

66 Light Eta 2007

66 sl 2006

66 VF 2007

: 01.11.2012 21:49:22
autor: k1kaka
gozseb pisze:Co powiecie o:

66 RC2X 2007

55 ETA 2008

66 Light Eta 2007

66 sl 2006

66 VF 2007
Z tych to tylko rc2x ;)

: 01.11.2012 22:56:04
autor: pietryna
Ja bym wziął SL.

55 ETA ma TST micro. Na emtb widziałem pochlebne opinie o tłumiku ale w gruncie rzeczy to jest pod jazdę góra dół. Blokady i te sprawy.

Z tych wszystkich w kolejności:
66 SL
66 RC2X
66 Light ETA(jeśli to jest po prostu RC2 + ETA)
55 TST micro ETA
66 VF

: 02.11.2012 01:09:36
autor: KubaLa
pietryna pisze:Z tych wszystkich w kolejności:
66 SL
66 RC2X
66 Light ETA(jeśli to jest po prostu RC2 + ETA)
55 TST micro ETA
66 VF
Popieram, dokładnie tak samo uważam.

: 02.11.2012 09:48:45
autor: ari4
pietryna pisze:Z tych wszystkich w kolejności:
66 SL
66 RC2X
66 Light ETA(jeśli to jest po prostu RC2 + ETA)
55 TST micro ETA
66 VF
To jest Twoje zdanie. Nie mów chłopakowi, że SL są najlepsze ;) . SL owszem są dobre ale jako powietrze no i są lekkie. RC2x są też dobre, ale dla zwolenników sprężyn. A nie wiadomo, czy gozseb lubi spring czy air. One zupełnie inaczej chodzą.
gozseb, moja rada:
Najlepiej, żebyś się przejechał na SL i RC2x. Po zwykłej jeździe nawet po małych wybojach poczujesz różnicę. No chyba, że miałeś okazję pojeździć na SL i odpowiada Ci ich praca ;) .
Mi na przykład odpowiada praca sprężynowca i raczej nie przesiadłbym się na powietrze.