Strona 3 z 4

: 03.02.2013 03:08:42
autor: Ron2013

: 03.02.2013 13:14:58
autor: nhp890
Wiem co to jest... Pytałem czemu napisałeś fit + ava, bo to niemożliwe

Rower marzeń.

: 03.02.2013 14:56:15
autor: Ron2013
nhp890 A nie jest to teoretyczny wątek o marzeniach sprzętowych a w tym sensie jest to możliwe.


Admini zróbcie coś z tą stroną, bo wysłałem jeden wpis a na stronie jest go od groma, coś wam nie działa jak należy?

: 03.02.2013 15:01:52
autor: nhp890
Nie rozumiesz... Jak chcesz zamontować dwa tłumiki w jednym amortyzatorze?

: 03.02.2013 15:24:10
autor: Spaced
Teoretycznie sa amory z 2 tłumikami (Avalanche DHF czy MTN) ale w praktyce to w foxie pewnie by trzeba było sie niezle ubawić zeby to zrobić i na pewno nie ma sensu wkładanie 2 róznych ;)

: 03.02.2013 16:15:23
autor: Cowabunga!
Sesja to należy robić wszystko, byle się nie uczyć :P mój typ:

Rama: Liteville 601 M
Widelec: Fox 36 Float 180 Kashima + Avalanche Cartdige
Damper: Bos Void 241 mm

Kierownica: Syntace Vector Carbon 740 mm
Mostek: Easton Havoc
Gripy: Lizard Skins Peaty
Barendy: Straitline
Stery: Cane Creek 110

Siodło: Selle Italia SLR Kit Carbonio
Sztyca: Rock Shox Reverb
Zacisk: Straitline

Korby: Shimano XTR FC-M970
Support: Aerozine Titanium na ceramicznych łożyskach
Zębatka: Shimano XT 36t+22t+Bash HCC
Łańcuch: Yumeya
Pedały: Time Z Control

Napinacz: HCC
Przerzutki: Sram X.0 Type-2 (tył) + Shimano XTR (przód)
Manetki: Sram X.0 2x10
Kaseta: Shimano XTR 11-36

Koło przód:
Obręcz: ZTR Flow
Szprychy: Sapim CX-Ray
Piasta: Industry 9

Koło tył:
Obręcz: ZTR Flow
Szprychy: Sapim CX-Ray
Piasta: Industry 9

Hamulece: Shimano XTR 2013+ Shimano SM-RT86 203+EBC Gold

: 03.02.2013 19:33:51
autor: balfa2step
Spaced pisze:"A co to takiego, cudnego , będzie?"Damper nowy tylko.
CCDB air ? Bedzie pasował bez problemu ? Zmieści się ? Z tego co wiem to Legend'13 ma troche inny tylni trójkąt, nie wiem jak z przodem. Zmiany raczej kosmetyczne .

: 03.02.2013 19:52:34
autor: boogiel
Wy się tak jaracie tą Avą, a poza spacedem i off_roadem to nikt na niej nie jeździł ( generalizuję). Ogólnie to jestem jej ciekaw, ale nie sram żarem na sam dzwięk "AVA". Choć jak plany zrealizuję, to może zacznę :P
A teraz mój secik:

Rama: Evil Undead/ TR450
Widelec: 888 RC3 EVO v2 + sprężyna powietrzna
Damper: CCDB air

Kierownica: Dart Nitro
Mostek: Easton Havoc
Gripy: Nie wiem, nie odnalazłem idealnych
Barendy: ??
Stery: Angle Sety, żebym mógł się bawić
Siodło: Selle Italia SLR Kit Carbonio
Sztyca: Thomson Masterpiece
Zacisk: thomson

Korby: Truvativ Descendant
Support: GXP
Zębatka: Wezze 37t
Łańcuch: Xtr
Pedały: Te nowe tiogi 8mm grubosci

Napinacz: The End z taco
Przerzutki: Saint
Manetki: XTR
Kaseta: Wylajtowana 6 biegów, od 11t do 20t

Koło przód:
Obręcz: Enve carbon
Szprychy: Enve
Piasta: Enve

Koło tył:
Obręcz: Enve
Szprychy: Enve
Piasta: Enve

Hamulece: XTR trail

: 03.02.2013 19:55:12
autor: nhp890
boogiel pisze:Wy się tak jaracie tą Avą, a poza spacedem i off_roadem to nikt na niej nie jeździł
A jeździłeś na Undeadzie, że go chcesz?

: 03.02.2013 21:36:39
autor: boogiel
Uginałem revolta, po tym wnioskuję, że chcę.

: 03.02.2013 22:03:42
autor: Ron2013
"boogiel" ponieważ z Czeladzi mam do Katowic nie daleko, to tylko daj znać jak zamontujesz Ave do swojego uginacza a ja przyjadę i za darmo sfilmuje jak srasz żarem ze szczęścia! - bez względu w jaką puszkę to wkręcisz?

: 03.02.2013 22:14:11
autor: boogiel
spoko, sam sie sfilmuję ;)

: 03.02.2013 22:38:14
autor: =Pietr3k=
Ja mam teraz dylemat między 951 a nowym Legendem. Dosyć dużo połamanych 951 jest na Pinkbike'u i to trochę zniechęca. Rower miałby być bardziej do freeride'u niż racingu.

Intense 951 2010
http://gp1.pinkbike.org/p4pb3613283/p4pb3613283.jpg

Legend 2013
http://p.vitalmtb.com/photos/users/1956 ... 1352636237

Mógłby ktoś porównać pracę obydwu tych ramek? W przypadku Legenda mam oczywiście na myśli model wcześniejszy ;)

: 03.02.2013 23:10:44
autor: Spaced
951 ma zawieszenie ramki do Fr. Skoczny i nadmiernie progresywny. W jednym ustawieniu prawie nie mozliwe wykorzystanie pełnego skoku. Mniej ramek jest prostych ale za to ramka lżejsza od legenda i lepiej pomalowana.

Legend za to jedzie przez nierówności jak czołg i praktycznie nie ma na rynku roweru lepiej zjadajacego wertepy bez rolki ala jedi. Do tego pieruńsko sztywny, idealnie prosty i dużo trudniejszy do wgniecenia niz 90% ram na rynku. Wada to mniejsza skoczność, troche mniejsza zwinność niż 951 w najkrótszym ustawieniu w ciasnych zakrętach i bodajże 300g wyższa masa.

: 03.02.2013 23:22:11
autor: Space86
Jako, że jestem tutaj świeży to wrzucę tylko kilka części, które miałem okazję zobaczyć i się napalić na nie :}

Rama: jak hardtail to mam co chciałem - DM DS 4.0 a full - Zumbi F44
Widelec: FOX jednopółka 160mm - modelu nie znam...
Damper:FOX ale tyż zima z modelem...

Obręcze: Sun Rims Double Track

A tak to w sumie reszta części z mojego roweru bo mam to co chciałem - potrafię się cieszyć tym co mam :}

: 04.02.2013 01:35:44
autor: boogiel
=Pietr3k= pisze:Legend 2013
http://p.vitalmtb.com/photos/users/1956 ... 1352636237
Cuuuudownie wygląda! :D
Spaced pisze:
951 ma zawieszenie ramki do Fr. Skoczny i nadmiernie progresywny. W jednym ustawieniu prawie nie mozliwe wykorzystanie pełnego skoku. Mniej ramek jest prostych ale za to ramka lżejsza od legenda i lepiej pomalowana.
Kurde, mi sie chciało kiedyś 951 ale jak widziałem jak peka to bez gwary nie chciałem brać. Mi w mojej ramie brakuje tej skocznosci i dlatego mnie do 951 ciągnie, choć potem pewnie bym narzekał :P

: 04.02.2013 01:53:12
autor: Spaced
Zależy co się lubi. Ja 2 sezony bez formy i po kontuzjach przejeżdżone ale jednak wole rower, który pozwoli mi realizować wszystkie durne pomysły na trasie. Zawsze jarało mnie wybieranie kretyńskich linii i jazda bokiem, a do tego legend sie nadaje.

: 04.02.2013 02:18:25
autor: boogiel
Ja też to lubie, ale chyba musiałbym drugi rower na lokalsy poskładać, żebym czuł się dobrze ;)

: 04.02.2013 10:47:00
autor: przemek_06
Bardzo wymagający nie będę, na tą chwilę cieszył bym się z mniej więcej (na pewno co nieco było by inne :D) takiego setu:
Rama: Dartmoor Wish 2013 grafitowy
Widelec: Marzocchi 66 Rc3 EVO Ti 2012
Damper: CCDB Air/ nie wiem czy do wish'a to dobry pomysł i czy wql by pasował ale myślałem tak na szybko, żeby coś wpisac bo damper nie wiem jaki :)

Kierownica: Renthal Fatbar 760mm
Mostek: Chromag Hi-Fi / Transition Temple Lite Stem czerwona anoda
Gripy: Lizardskins - Moab
Barendy: Lizardskins
Stery: Mortop HS120 tapered czerwona anoda

Siodło: Chromag - Lynx DT
Sztyca: KCNC Ti pro lite czerwona anoda
Zacisk: Dartmoor
Korby: Shimano Saint Fc-M810
Support: Shimano Saint
Zębatka: Weeze 36/37t czerwona anoda
Łańcuch: Wippermann Connex 10sg
Pedały: Straitline De Facto czerwona anoda

Napinacz: Weeze The End Carbon
Przerzutki: Shimano Zee
Manetki: Shimano Zee
Kaseta: Jakaś 10sp

Koło przód:
Obręcz: Nie wiem jaka obręcz 26"
Szprychy: DT Swiss Alpine III
Piasta: Hope Pro II
Opona: Schwalbe na różne warunki
Dętka: Schwalbe extra light

Koło tył:
Obręcz: Nie wiem jaka obręcz 26"
Szprychy: DT Swiss Alpine III
Piasta: Hope Pro II Evo
Opona: Schwalbe na różne warunki
Dętka: Schwalbe extra light

Hamulec przód, Shimano Zee + stalowy oplot
Hamulec tył, Shimano Zee + stalowy oplot
Tarcza przód, Shimano Xt Ice Tech 203mm
Tarcza tył, Baradine alu pająk 203mm