Strona 3 z 3
: 05.06.2013 09:59:56
autor: xprot
bump ?
: 05.06.2013 14:53:28
autor: MUSZEL
to teraz niech ktoś zinterpretuje ten wykres? ;P to jest zależność przełożenia od skoku?
: 06.06.2013 15:44:01
autor: xprot
tak, dokladnie. poczatek jest mieciutki a koncowka mega twarda.
: 07.06.2013 18:29:20
autor: xprot
tak wyglada uklad do mierzenia sil dynamicznych w rowerze i przyspieszen punktow charakterystycznych

: 07.06.2013 21:29:55
autor: FRmaniak
To miała być rama pospawana w garażu, a widać ty tam laboratorium masz a nie garaż

: 07.06.2013 23:13:11
autor: boogiel
Zajebiście to wygląda :P
Re:
: 03.07.2013 13:40:17
autor: Spaced
xprot pisze:
proszem.
Jeśli to jest poprawne to sorry ale to zawieszenie to pomyłka. Na damperze 241mm masz takie przełożenie? To ile skoku? Ta rama jest tak progresywna, że jak nie masz milion razy za miekkiej spręzyny to nie ma szans by pracowała pełnym skokiem. Rzuce okiem jeszcze w domu do starych konstrukcji bo pomysł na zawieche jest na prawde z przed 10 lat ale przełożenie średnie i to chodzi do 1:1? Nawet nie wiem czy widzialem rame, która do 1:1 schodzi.
Re: [xprot] Apogeum furii + Shiver dc
: 29.09.2013 18:03:25
autor: xprot
jest progresywna, prawda. jest to po prostu realizacja pomyslu sprzed wielu lat, i chcialem zobaczyc jak sie to sprawdzi.
pewnie zrobie sobie kolejna rame, bo ta jest tylko eksperymentem, a nie docelowym ''dzielem''
a co gorsze, po modyfikacjach wychodzi, ze chce zrobic drugiego racelinka.
: 08.12.2013 18:47:04
autor: Hazzelnut
Xprot, napisałem do Ciebie, ale mi wiadomości nie przechodzą (2ga, odpowiedź odczytałem) dasz mi jakiś kontakt do siebie?
Re: [xprot] Apogeum furii + Shiver dc
: 09.12.2013 12:31:07
autor: Spaced
xprot pisze:jest progresywna, prawda. jest to po prostu realizacja pomyslu sprzed wielu lat, i chcialem zobaczyc jak sie to sprawdzi.
pewnie zrobie sobie kolejna rame, bo ta jest tylko eksperymentem, a nie docelowym ''dzielem''
a co gorsze, po modyfikacjach wychodzi, ze chce zrobic drugiego racelinka.
Zrób po prostu lekko progresywne zawieszenie, ew z podwinięciem pod koniec i bedzie git. Ew jak masz rc4 lub db air to progresywny poczatek i bez podwiniecia na koncu. (bo podwójna krzywa progresji to ryzyko).
Co do racelinka v2 to sugeruje duuuuuzo krótszy tył niz tam był. Ponizej 17'' bo w sagu bedzie mega długi.
: 02.01.2014 13:00:41
autor: xprot
hazzel, sfrenduj mnei na fb,
a co do racelinka, to jak dlugi tyl jest ok ?
Re:
: 07.01.2014 14:19:44
autor: Spaced
xprot pisze:hazzel, sfrenduj mnei na fb,
a co do racelinka, to jak dlugi tyl jest ok ?
Patrz jak ci sie w linkage tył zmienia. W sagu powinien dalej być krótszy od np sundaya bo potem Ci się bardziej wydłuży. U Ciebie dałbym tył znacząco poniżej 17 cali. Patrz na geo zerode i canfielda jedi. One się cofaja duzo i maja mega krótkie tyły. To pierwsze tak wsteczne ramy gdzie ludzie nie narzekaja na zachowanie w zakretach
: 07.01.2014 19:13:57
autor: off_road
Ja pierdacze z 6.5 na 1 :O ustawić pod coś takiego damper graniczy z cudem o.O
z 3.6 na 2.2 to już spora progresja
Są plusy odbojnika w damperze nie trzeba

: 24.01.2014 00:02:52
autor: brooce
Teraz dopiero zobaczyłem Twój temat i jestem pełen podziwu

Z ciekawości, ile miałeś lat gdy zrobiłeś swoją pierwszą ramę? (dałeś link z 2005 roku, a dopiero teraz piszesz o magisterce... ładnie.)
Jak z wynikami pomiarów sił dynamicznych podczas zjazdu, podzieliłbyś się na forum ku uciesze oczu?
: 24.01.2014 19:52:51
autor: Kwiat126p
ja sie chcialem spytać co to jest? :O Jeszcze kola 24...
: 25.01.2014 10:39:12
autor: xprot
to jest rower, wynikami sie nie dziele, bo to czesc mojej magisterki. ale wyszlo bardzo sensowne, da sie jakos oszacowac dynamiczne sily przez obciazanie statyczne:)