Strona 3 z 3

Re:

: 03.11.2013 17:01:11
autor: marudny
KubaLaPL pisze:"Odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową ponosi sprzedawca... Niestety."
Nie do końca, poczytaj KC.
W tym konkretnym przypadku?

Sugerujesz, że Konsument w chwili zakupu tych rękawiczek wiedział o ich wadzie i się do tego przyzna? :lol:

: 03.11.2013 20:00:38
autor: KubaLa
Sugeruję, że sklep pośrednio ponosi odpowiedzialność i może dalej egzekwować swoje roszczenia od dystrybutora a ten od producenta.

: 03.11.2013 20:41:40
autor: marudny
Zgoda. Tylko co to obchodzi konsumenta?

Szarpanie się z dystrybutorem powinno leżeć już w obowiązku sklepu, wymienionego z resztą w pierwszym wątku. Rzecznik, mediacja z dystrybutorem? Sklep powinien zwrócić zapłaconą kwotę (gdy wymiana jest nie możliwa), jeżeli faktycznie reklamacja była uzasadniona.

Osobiście miałem niedawno PRZYJEMNOŚĆ reklamować okulary w jednym z Sosnowieckich sklepów rowerowych. Podobnie jak w temacie - normalne, jednak przedwczesne zużycie. Okulary dostałem nowe bez najmniejszego problemu... Wróciłem do tego sklepu na zakupy i będę wracał w przyszłości, pomimo, że mam kawałek drogi... Ten wymieniony przez autora wątku na wszelki wypadek ominę z daleka. :roll:

Temat dotyczy Gregorio więc wypada mi dodać, że nie miałem problemów, zamawiałem pośrednio (przez sklep) różne duperelki do marcoka - szybko i bez problemów.