Strona 3 z 3

: 18.12.2013 14:22:57
autor: NadymannY
adiom
To był pilnik nie palnik. Te ryski mają grubość tyle co 2 ludzkie włosy. Wgniot przy mufie ma ok 3mm głębokości więc gdzie tu sens wymieniać przedni trójkąt? Po prostu szukam "lepiszcza" który by to pokrył, a równocześnie wytrzymał temperaturę malowania proszkowego. Tamta szpachla wytrzymuje 200*C, a wypiekanie po malowaniu również oscyluje w tej temperaturze. Więc czy ta szpachla by wytrzymała? Gdyż jest manewrowanie na krawędzi temperatur/wytrzymałości na nią.

: 18.12.2013 19:06:51
autor: mati56721
Szpachla może popękać lepszym wyjściem jest klej do spawania na zimno.

: 19.12.2013 11:20:13
autor: Wlodzmin
Jeśli wpiszesz w Google "Szpachla pod farby proszkowe" wyskakuje parę opcji tego ustrojstwa i nic innego nie wymyślisz. Na allegro też coś jest http://allegro.pl/termo-szpachlowka-epo ... 67188.html

Re:

: 19.12.2013 16:18:44
autor: MUSZEL
Wlodzmin pisze:Jeśli wpiszesz w Google "Szpachla pod farby proszkowe" wyskakuje parę opcji tego ustrojstwa i nic innego nie wymyślisz. Na allegro też coś jest http://allegro.pl/termo-szpachlowka-epo ... 67188.html
myślę, że bardzo fajna sprawa, i najrozsądniejsza w tym wypadku

: 19.12.2013 18:13:27
autor: NadymannY
W takim razie wezmę to. A potem jakim papierem ściernym to przejechać? 300, 500 czy może drobnym jakimś 1200? I czy na to trzeba dawać jakiś podkład?

: 19.12.2013 19:09:37
autor: Wlodzmin
Podejrzewam, że na opakowaniu tego cudownego specyfiku będzie napisane w jaki sposób się to obrabia:)

: 19.12.2013 19:53:11
autor: NadymannY
Wolałbym wiedzieć, gdyż od razu kupiłbym wszystko na allegro.

: 19.12.2013 21:38:35
autor: Wlodzmin
Zaczynasz 220 potem 320 kończysz 400. Jeśli efekt nie będzie Cię zadowalał możesz jeszcze na mokro papierem gradacji około 1000.

: 23.12.2013 20:31:05
autor: NadymannY
Jeszcze mam parę pytań, ale napiszę tu, by nie zakładać kolejnych tematów. Mianowicie:
1. Czy jest jakaś zależność w skoku amortyzator/rama, czy mus być skok tej samej wartości? np. 200 mm/200 mm?

2. Czy wsadzając amortyzator o skoku 170/180mm (jednopółka) do ramy Intense m3, która to ma 240 mm skoku, zepsuję geometrie?

3. Pozostaje mi również wybór kierownicy. Nie chodzi mi o firmę lecz o szerokość. Mam 197 cm wzrostu, jedni filozofują, że najlepsza jest kierownica o rozpiętości barków+10cm i tu by mi wyszło ok. 850mm, a takiej kierownicy nie dostane, inni zaś, że 780mm to jest taka "fajna i dobra" szerokość. I może coś w tym być, bo np. Dartmoor Nitro, Truvativ BooBar mają po 780 mm
Sam myślałem, żeby wziąć 810 mm, ale nie wiem czy by nie pokusić się jednak o 30 mm węższą 780mm.

: 23.12.2013 20:42:10
autor: nhp890
Lepiej wziąć za długą i ewentualnie przyciąć niż za krótką i żałować

: 23.12.2013 22:04:44
autor: boogiel
Dokładnie, nie wydłużysz a przyciąć zawsze można.
Co do skoku, to przy duzych różnicach ta dysproporcja może być odczuwalna, mi zawsze zdarzało sie jeździć na secie takim, że to amor miał więcej skoku, więc jak to działa w drugą stornę- to nie wiem.

: 23.12.2013 22:52:07
autor: djwiocha
Amora wyższego niż 203 mm nie dostaniesz raczej (nie mówię o SuperMonsterze), tak więc jeśli w ramie masz 240 mm to raczej wpakowałbym tam coś o skoku 200 mm. 170 raczej nie było by dobrym pomysłem. Zawsze możesz sobie policzyć zmiany geo na: bikegeo.muha.cc ale tam trzeba raczej znać szczegółową geometrię, ale do M3 powinieneś raczej znaleźć w necie.

: 23.12.2013 23:02:49
autor: Puncu
Ja jeżdżę 170/200 tragedii nie ma, znaczenie ma również ustawienie. Ale docelowo do M3 proponowałbym minimum 180.

: 25.12.2013 13:02:52
autor: KubaLa
Skok nie ma nic do rzeczy! Ważna jest wysokość amortyzatora.
Poruszane wiele razy na forum, używaj szukajki. I na przyszłość, jak chcesz zapytać sie o coś zupełnie niezwiązanego z tematem to załóż nowy temat.

: 25.12.2013 14:19:33
autor: NadymannY
Też myślałem, że skok nie ma nic do rzeczy, ale wolałem się upewnić. Szukałem po forum, ale zdania były podzielone.

Myślałem, żeby wsadzić tam domaina 180/ 66 rc3, które to specjalnie wysokie nie są. Ogólnie wolałbym jedno półkę. Ale czy taki set może się nie specjalnie dobrze prowadzić?
I czy można jakoś dodać progresji do ramy?

KubaLaPL
Dostosuje się, ale czy jest sens zaśmiecać forum następnymi tematami?
Lub jakbyś mógł poprawić nazwę tematu, dodając "+ kilka pytań", byłbym wdzięczny ;)
Bo jako zwykły user nie mam takiej możliwości?

: 25.12.2013 15:19:36
autor: KubaLa
Jak edytujesz pierwszy post to się chyba da.
Jest sens, bo jak ktoś będzie szukał odpowiedzi na te "kilka pytań" to nie wejdzie w temat dotyczący renowacji ramy.

Samej ramie progresji nie dodasz, chyba że ma różne ustawienia dampera. Jedyne co możesz zrobić do zwiększyć kompresję w damperze.

: 25.12.2013 15:58:30
autor: NadymannY
Rozumiem, dziękuję. A ten temat można zamknąć ;)

: 25.12.2013 23:06:01
autor: MUSZEL
tematów się nie zamyka, chyba że łamią regulamin ;) nie wiem co ludzie tak z tym zamykaniem tematów

P.S. Wesołej choinki (choć już w zasadzie po)

: 26.12.2013 10:57:21
autor: NadymannY
Z tym zamykaniem to przyzwyczajenie z innych forum :D

Dzięki i na wzajem ;)