[OT On]
@sithas - Oj widzę rzucamy się bez powodów

Uwierz mi, wiem co mam w swoim rowerze.
Elixir 7 są konstrukcją dwutłoczkową, z identycznym zaciskiem jak w Elixirach 1 (no dobra, bez bicia! różni się jeszcze jednym frezem w E7 dla wagi...).
Elixir 7 Trail są konstrukcją czterotłoczkową i o nich w ogóle nie było mowy.
Zanim coś napiszesz, czytaj ze zrozumieniem 'ekspercie'. Jeśli chcesz koniecznie, proszę zobacz mój rower - dwutłoczkowe Elixiry 7! Szok! ;O
http://rowerowy.com/sklep/czesci/hamulc ... ir-7-trail - Elixiry 7 Trail.
http://rowerowy.com/sklep/czesci/hamulc ... d-elixir-7 - Elixiry 7.
Żeby nie było, że jestem gołosłowny.
Ale faktycznie, nigdy na nim nie jeździłem więc nie wiem x)
Kolejnym razem Ty sprawdź dwoma kliknięciami czy nie robisz z siebie debila

[OT Off]
@Gumiś - tak gwoli ścisłości - staram się zaznaczać co jest offtopem, zaznaczam że nic związanego z tematem. Chcę tylko wyjaśnić pewne 'nieścisłości' ;x
Jeśli tak się sytuacja przedstawia z tym zielonym Scottem, lepiej nie ryzykować moim zdaniem. Jedak bałbym się tej osi-samoróbki, nie wiadomo też co siedzi w amortyzatorze, kiedy był serwisowany etc. Taki trochę kot w worku.
Albo próbować mocno stargować tak żeby się zmieścić w budżecie z naprawą tego wszystkiego... Akurat luz w klamce (o ile nie cieknie) da się bardzo łatwo zlikwidować - jakieś cienkie podkładki w osi obrotu klamki załatwiają sprawę zazwyczaj.
Jeśli chodzi o Voltage FR w rozmiarze L - różni się ogółnie dłuższym o 25mm reachem, trochę dłuższa baza kół ale stack jest dokładnie taki sam... Może jeszcze da radę?

Ewentualnie zamontować jakiś krótszy mostek żeby to skorygować... Bo moim skromnym zdaniem tamten Scott z drugiego posta jest całkiem niezły.