Strona 21 z 44

: 06.10.2015 19:29:09
autor: Zalas
Pomogę.
Wpisz to w google:
Jaka jest waga korb octan one...?
Jak zamontować zębatkę do BMX?

: 06.10.2015 19:48:51
autor: Puncu
A po korby wystarczy uderzyć do dystrybutora. Chestery ważą 911g, ale sprawdź bo mogę Cię okłamać.

: 07.10.2015 05:43:40
autor: Nieznajomy1596
1090g przy 170mm. A diabousa bie znalazłem dla porównania.
Są jakieś lepsze oferty w tej cenie? Lżejsze?
np. ta:
http://rowerowy.com/sklep/czesci/korby/ ... lzfeller11
tylko cennik jest dziwny.

Re: Drobne pytania rowerowe

: 07.10.2015 06:01:56
autor: Puncu
Do diabolusów 2006r. dodaj tak z 500g [emoji14]

Lepsze oferty? Shimano SLX moim zdaniem.

Wysłane z Commodore 64

: 07.10.2015 16:32:07
autor: Nieznajomy1596

: 07.10.2015 17:00:44
autor: Vinrael
Nieznajomy - kup Zee/SLX, ewentualnie te Darty (jak Ci bardzo zależy na kolorze) i nie biadol :)
Tanie, dobre korby które wiele wytrzymają jednocześnie nie będąc ciężkimi sztabami.
Albo zbieraj hajs na RF SixC, Sram X0 albo inne hołpy.

: 10.10.2015 09:57:15
autor: Nieznajomy1596
Skończy się na chesterze, bo najlżejszy.

: 10.10.2015 16:41:08
autor: Vinrael
950g dla chesterów (według producenta)
815g + 90g suport BB52 dla Zee (905g)
719g + 60g zębatka 36t dla SLX (779g)
577g + 69g zębatka mrp wave 34t dla Sram X0 z suportem (646g)
646g dla RF SixC z suportem (646g)
915g dla Dartmoora Rock bez suportu... (pewnie z kilo)
Wagi rzeczywiste, z zębatkami 36t i suportami (chyba że pisze inaczej).

Nie wiem jakim cudem Chester jest Ci najlżejszy...

Najlżejszy wychodzi dalej X0 ex aequo z SixC, ale są cholernie drogie (odpowiednio 1070 i 1300 złotych) i względnie słabo dostępne.
Chester ciężki, i stosunkowo drogi (520 złotych...?!), widziałem je tylko w jednym sklepie.
Dartmoor ciężki, nie wiadomo jak z wytrzymałością ale tylko 370 złotych wraz z suportem, łatwo dostępny.
Zee ciężkawy, sprawdzony, łatwo dostępny i względnie tani (459 albo 375 na allegro).
SLX lekki, sprawdzony, łatwo dostępny ale ciut droższy od Zee (545).

: 10.10.2015 16:56:10
autor: Nieznajomy1596
Jakoś nie umiałem znaleźć katalogu z chesterem to popatrzyłem się na ogłoszenie na allegro.

edit: : znalazłem zee w bardzo dobrej cenie w porównaniu do rowerowy.com
https://ctbike.pl/shimano-fc-m640-36t-1 ... kat-1.html

: 10.10.2015 20:15:08
autor: Vinrael
Powiem tak. Realnie, jeśli poszukujesz koniecznie nowych korb tylko i wyłącznie po taniości (aby były) i jednocześnie wytrzymały normalną jazdę w DH na fullu jednocześnie nie ważąc tony a tylko trzy czwarte tony - albo Zee, albo SLX, albo może jakieś nowe tanie korby od SRAMa.

Jeśli chodzi o korby od SRAM - dawno mnie nie interesowały z faktu dziwnych standardów osi, po drugie SRAM jest droższy od Shimano - a w wypadku korb które nie cechują się jakąś wybitną pracą mechaniczną (jak na przykład przerzutki) nie da się zbytnio mieć jakichś preferencji nt. pracy - więc nie widziało mi się dopłacać do nich z faktu pracy odpowiadającej mi pracy (tak jak kupiłem hamulce Avida - wiem że od Shimano dostałbym lepsze hamulce niż moje Elixiry 7, ale pasuje mi w nich kształt klamki i feel/modulacja. Bądź tak samo niektórzy ludzie wolą pracę manetek SRAM od tych od Shimano). Mają być sztywne, lekkie i wytrzymałe.

Jeśli chcesz więc kupić korby aby były i służyły - masz kandydatów.
Jeśli natomiast chcesz jakieś lepsze korby - od razu celuj w high end, tutaj nie widzę zbytnio sensu iść na kompromisy. Update na korby z wyższych grup ma na celu w sumie tylko zbicie wagi, a jak już chcesz zbijać wagę to od razu przygotuj tyle hajsu aby Ci starczył na najbardziej radykalne rozwiązanie.

: 15.10.2015 16:50:33
autor: komarek
Jest sens zmiany zbiorniczka z foxa van rc 2013 na dhx 5.0? Jeżeli się nie mylę to zostanie mi propedal, kompresja z rc, a dojdzie mi bottom out + możliwość regulacji ciśnienia pompką. Poza tym oczywistym, że będę mógł zmienić twardość zarówno sprężyną jak i ciśnieniem i ustawić moment dużej progresji na końcu skoku (bottom out) to na coś jeszcze to się przełoży? Różnica będzie mocno wyczuwalna w czasie jazdy?

: 25.10.2015 18:51:36
autor: AblazeIt
Mam Właśnie Pewne Pytanie - Manual(Nie Mylić Z Wheelie) - nie ma opcji żeby bez pedałowania oderwać przednie koło od ziemi. Pytałem Kolegów i oglądałem różne poradniki
wszystko robie tak jak trzeba a 3 tygodnie nauki i brak efektów to troche długo. Nie Sądzicie?
Pls Help!

: 25.10.2015 19:42:09
autor: Zalas
Ja i wheele i manuala katuje od paru lat i tak nie wychodzi xd Raz wyjdzie raz nie wyjdzie, to zależy jak wyjdzie :p
Dupa do tył kiera do siebie ale na prostych łapkach, plecy proste i nogami lekko pchnij pedały do przodu. To tyle co ci można doradzić, reszta na czuja :D

: 25.10.2015 20:51:19
autor: nhp890
Zależy jaki rower. Wiem, że są magicy którzy zrobią manuala na wszystkim, ale ja na np. marketowym "xc" z długim mostkiem nie byłbym w stanie utrzymać.

: 25.10.2015 21:03:27
autor: Zalas
są tacy magicy że na ostrym czy ss robią lepsze rzeczy niż połowa z nas na forum :P

: 31.10.2015 22:10:25
autor: Ryo
Pytanie od laika więc nie bijcie; ) Czy rożnica między Demo 8 I a 8 II tudzież między Koną Operator a Supreme Operator dotyczy tylko osprzętu czy też geometrii ramy?

: 31.10.2015 22:38:44
autor: Zalas
w konie osprzętu seryjnego

: 31.10.2015 22:48:38
autor: Puncu
Demo się różni tylko seryjnym osprzętem.

: 31.10.2015 22:57:24
autor: Ryo
dziękujęi panowie za konkretne i rzeczowe odpowiedzi!