Strona 4 z 14
: 11.06.2005 08:00:28
autor: KuMiK
Już gram :D ... na moim FX5700 128, A1800XP, 512MB DDR w 1024x768 chodzi ładnie. Wygląda też ok. Chociaż grafika jest trochę nie równa... momentami zachwyca, momentami jakoś tak dziwnie jest.
W każym razie grałem teraz do 3 nad ranem a ja raczej nie należe do ludzi którzy lubią siedzieć po nocy i prowadzić taki tryb życia. :] Gra jest naprawdę super....tylko jeszcze w mieście się trochę gubie, a jak pomyślę, że są 3 to już w ogóle :P
: 11.06.2005 12:51:09
autor: KFP
MaxDamageDA
z tymi konsolami to jest tak ze grafika jest lepsza bo TV ma o ile sie nie myle rozdzielczosc 320x240 a na PCtach ludzie graja na rozdzielczosciach od 640x480 po 1024x768 (a teraz i na wiekszych), dlatego PC musi miec lepszy procek/grafe/ram a i tak nie daje rady
mysle ze jak by sie dalo w opcjach gry ustawic taka rozdzielczosc jak na PS2 i wszystkie detale i inne na maxa to PS2 moglo by sie schowac :) ale rynek jest taki jaki jest, i dlatego na PS2 jest lepsza teoretycznie grafa
: 11.06.2005 13:40:04
autor: recol
ja już se w tą gre szpilam:) i jest zarąbista!! POLECAM :D
: 11.06.2005 13:44:39
autor: cielak
heh ja tez pykam
juz od przedwxczoraj:D
kolega jak zassal to pod domem pielgrzymka do niego:Deheh
: 11.06.2005 16:04:13
autor: KFP
e tam chu.jnia bo trzeba miec chyba karte graficzna 128MB/128bit minimum zeby sobie popykac, testowalem u siebie na 1,7GHz/512 RAM i karcie 64MB i powiem tyle ze na 640x480 i LOW detalach grafa strasznie chujowa i ma tendencje do ciencia sie czasem :/
ale wiadomo ze PC nie sluzy do grania ;P
: 11.06.2005 16:42:29
autor: MaxDamageDA
Sluzy tylko musi byc zrobiony do grania...
Ta gra jest momi zdaniem czystym przykladem tego ze rozdzialka nie wyrabia za modelami. Np 800x600 bez aa i anizo to w tej grze totalna porazka i spaczenie jej :( Nic nie widac, kazdy slupek to jedna linia...
Po prostu zeby pieknie oddac taki swiat nalezy grac w wysokiej rozdzialce, wtedy wszystko ladnie widac. Konsole to porazka, nie bede sie klocil o jakosc tv ale dla mnie to po prostu marnosc nad marnosciami...
Gram w 1600x1200 z aax2 i anizo x8, grafa jest sliczna , gram z limiiterem ale nigdy mi nie zwolnilo.
abit nf7s 2.0 , barton-m @ 2.5 ghz 12.5x200 @ 1.7v , giga fast ramek , x800xt (560/1100 )
Ta gierka jest strasznie wrazliwa na krecenie , w halfa 2 sobie gralem na procku @ almost 2.8 i karcie wyzej kreconej, a tutaj stery resetuja grafe po pol godziny na wyzszych ;/
: 11.06.2005 19:16:52
autor: MadCow
A ja wlasnie wrocilem zadowolony z gieldy z SA i wlozylem dvd do napedu... czyta sobie, minuta i czyta, 3minuta i czyta i cholera nic
Co sie moglo stac? Bo plyte widzi, stara sie otworzyc ale nie moze :/
To chyba nie wina napedu...
: 11.06.2005 23:13:42
autor: mlody_milczar
Ja wlasnie sciagam sobie z
www.polishtracker.org
Ciekawe jak bedzie chodzic na Gigabyte GA-K8NS - 939, AMD 64 3000+ 1,8 ghz(narazie nie krecony bo dysk pada :/ ) 512 DDRAM, WinFast A310 550/350
: 12.06.2005 02:35:24
autor: Laczek
A ja ściągam z torrenta :P
: 12.06.2005 02:37:05
autor: Laczek
po 5 godzinach 4,3 proc , i transfer był 15 KB/s teraz 21 kb/s :)
: 12.06.2005 02:50:14
autor: pageup
hm u mnie na Athlonie 1,2ghz DDR 400MHz (512) i GeForce 3ti500 800x600 32bit i wsio na max (rysowanie też) chodzi całkiem spoko :D
ale moim zdaniem grafa jest raczej taka niezbyt :/
: 12.06.2005 03:01:06
autor: pageup
no ale oczywscie bez AA i anizotropi :/
: 12.06.2005 03:49:55
autor: RYCHU_IDF
to pójdzie na 4mx64mb i 256ddr ram??
: 12.06.2005 03:56:11
autor: Paul
Mi poszło na
GeForce 2 MX 100/200
AMD Athlon 1,16Ghz
256 ramu
Ale coś jest nie tak ze starymi Geforcami
"Taką rewelację odkrył jeden z udzielających się na forum gry GTA:SA, wysyłając stosowne zapytanie do źródła, czyli pomocy technicznej firmy Rockstar.
Na proste pytanie, czy najnowsze GTA będzie działać z kartą graficzną Geforce 4 MX, gracz dostał jasną odpowiedź: nie. Model ten nie obsługuje pixel shaderów, które do uruchomienia San Andreas są wymagane. Tym samym posiadacze leciwych już GF 4 MX będą albo musieli obejść się smakiem, albo wymienić kartę graficzną na nowszą."
Przez te shadery nie moge zmienić ustawień grafiki a na domyślnych sie tnie. Trzeba troche przerobić kompa. I to w tym tygodniu ;]
: 12.06.2005 04:09:19
autor: olisko
a ja jestem z KRK i w poniedizałek bede miał GTA :)
procek 1,8 GHZ
256 ram ddr
karta radeon 9200
pójdzie z tą kartą?
pzDr
: 12.06.2005 04:53:03
autor: Paul
skoro mi na GeForce 2 poszło to why not. tyle że może przycinać nieco.
: 12.06.2005 14:18:46
autor: MaciekM
niech ktos wreszacie przetestuhe na GeForce 4MX 400 64 mb i powie czy to dziala czy nie. bo juz niawiadomo komu trzeba wierzyc... :/
: 12.06.2005 17:34:15
autor: MaxDamageDA
Z ta gra jest troche inaczej niz z innymi, bo jej engine pracuje jak duzy server z wieeeeloma botami i graczami ktory sie synchronizuje do fps... ( ale odkrycie co? kazda giera tak ma ;asd ) Nio ale tutaj to bardzo czuc i widac.
I co najwazniejsze , od utrzymania stalego strumienia danych grafy itd jest limiter, pomijajac ze jest on tez po to zeby wszystko wygladalo bardziej filmowo niz plastikowo jak to jest na kompie przy duzej ilosci fps...
Zmierzam do tego iz tutaj nieutrzymywanie przez karte tych 25fps oznacza ciecie, i zwalnianie sygnalu od wszystkiego inputa - mysz , klawa , pad whatever... Innymi slowy fps poniej 25 daje nam laga = ping. To tak jakby swiat dalej lecial 25fps a my zyjemy w swiecie majacym tylko 20... to jest 0.1 sek , ale ping 100 to duzo! To cholernie przeszkadza jadac autem np...
Dlatego dobierajcie ustawienia tak by wam karta trzymala te 25fps. Nio chyba ze sprzet nie wydala to nic nie mozna poradzic ;/
Jasniej nie moglem ;]
: 12.06.2005 18:20:28
autor: .Mati.
mam san andreas od wczoraj, i co? i gowno... zabardzo se nie pogram, mam radeona 9200, sterowniki sciagnalem, directa zainstalowalem a grafa nadal sie jebie, ludzi nie widac, niektorych budynkow.... podobno wiekszosc ludzi co maja radeony narzekaja ze im sie grafa jebie, no ale nic, pozostaje czekac na patha :/ a jak to nie pomoze to papa SA ;/ ogolnie to SA ma bledow od choja, poczytajcie na forum
www.gta.pl