Strona 4 z 6

: 21.02.2006 18:19:03
autor: Psyke
OMG, żal dupe zaciska jak czytam te wasze posty.


Najpierw niech go ktoś kupi pojeździ z tydzień i sie wypowie, a nie już wiecie co i jak :|

: 21.02.2006 19:16:35
autor: Pedro 47
Nie czytałem wszystkich postów tylko te na poczatku...

Faktycznie starsznie do dupy!! Dwupółka za 369zł toz szkoda kasy na taki złom... Napewno peknie i bedzie ktos całe 369zl w plecy i bedzie żałował że kupił taki syf. Mało skoku, brak osi 20mm i to czarne paskudztwo które schodzi!!

Ludzie jednopółkowe Duro siadały na koronach? A DJ za 850-900zl pewnie nie? I pewnie DJ ładniej pracowały? A Drop Off Triple nie był awaryjny? Według mnie ten Duro jest super. Cena/jakość daje mu 10/10 bo jednopółka daje rade a nie wszyscy kręcą barspiny :]

: 21.02.2006 19:19:18
autor: Matys HIPNO
według mnie głupii wole zwykłe duro

: 21.02.2006 23:34:19
autor: Ajz
Wooyek pisze:Ajz => Ci, co totalnie zjezdzaja Duro mocno przesadzaja, ale Ty z kolei przeginasz w druga strone. Wyciagnie dla poprawy wygladu? Naklejki z Bombera?? Tlumienie niepotrzebne w dircie i streecie??? Czlowieku, wez sie zastanow nad soba, bo wyzywasz innych od debili, a sam dajesz taki popis, ze szkoda gadac... :/
juz na prawde niemam siły na niektórych ludzi, ten styl juz polowa forum sobie upodobała te sformułowania 'weź sie zastanów' ajj żenada panowie żenada i po prostu śmiech na sali:D <lol200>
naklejki bombera?- a czemu nie?
wyciągnięcie amora poprawi wygląd?- a nie? tłumienie niepotrzebne w dirtcie/streecie?- czlowieku czy ty wiesz co to tłumienie?:D spróbuj zrobić banego na v10 z 888 tam mozesz poczuc co to tlumienie, życze powodzenia :D
ajjj szkoda slow po prostu :D narazie i powodzenia w zyciu prywatnym jak i zawodowym.
elo domofon

: 21.02.2006 23:52:12
autor: Wooyek
LOL :)

Naklejki Bombera - a po jaka cholere? Zeby wyjsc na czlowieka, ktory chcialby miec Bombera, ale go nie stac i probuje to na chama zatuszowac? Smieszne...

Wyciagnie dla poprawy wygladu - jak wyzej. Po cholere ograniczac wytrzymalosc i pogarszac prace (w wyniku pogorszenia sztywnosci wzdluznej) tylko dla wygladu? Na rowerze jezdzisz, czy sie lansujesz? :/

Tlumienie - jasne, bunnyego i manuala zrobic latwiej, ale sprobuj poskakac na dircie na amorze bez tlumienia, czy zrobic na nim stair-gapa. I milego leczenia po tym zycze. Wyglada na to, ze niestety Ty nie wiesz, po co jest tlumienie... (wyjazdu z V10 i 888 nawet nie komentuje, bo to nawet nie jest smieszne)

: 22.02.2006 00:09:02
autor: Krzywy
dje tez pekaja na koronach, ale na pewno nie tak latwo jak duro. zeby dj strzelil naprawde potrzeba duuzo zapalo i jego katowania. duro poddalby sie w polowie jak nie wczesniej.

a co do marnej pracy - nie musi byc rewelacyjna,ale wypadaloby zeby nie byla tez skokowa i wogole jakas dziwna.

pozatym dwupolka - niby ma byc amor do fr, wiec sprezyna sama? co, dwupolka do streetu bo nie potrzeba tam tlumienia?

ale i tak gadanie tera to rzezbienie w gownie, zreszta co ja was bede przekonywal. jezdzijcie na duro, naklejajcie na niego naklejke bomber, wyciagajcie go dla wygladu - ale do cholery ile mozna wam tlumaczyc ze sie bomberem duro nie stanie xD

: 22.02.2006 11:57:37
autor: fatbone
Cszyvy
prawda prawda nawet jak zmieni sie tumiki sprezyny i slizgi to watpie ze to bede dobrze chodzic

: 22.02.2006 18:34:10
autor: Pedro 47
Dobrze przerobiony Duro chodzi bardzo ładnie... Nie mówie o wyciaganiu podkładki bo jak wiadomo wtedy niektórym sie poboba bo amor "tak szybko chodzi" :D Tylko o bodajże rozwierceniu pewnych szparkw w tłumiku.

: 22.02.2006 18:52:00
autor: CiAnEk
Jak dla mnie to duro jest przeznaczone dla kogos kto chce miec dwupolke a niema kasy no bo dwupolka kosztuje o wiele wiecej niz taki zwykly

przynajmniej juz w nim tak szybko korna niepojdzie,nie to co w zwyklym duro ;)

: 22.02.2006 19:17:57
autor: poldeck
Ja nie mogę... Nie możecie po prostu zaakceptować tego że nie wszystkich stać na hiper-sprzęt? Mnie nie stać...

pozdro 4 all

: 23.02.2006 14:20:38
autor: matysz
Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że jeszcze nikt nie testował tego amortyzatora a każdy się wypowiada jakby połamał osobiście ze dwa takowe.
Czepiacie się dosłownie wszystkiego zaczynając od niskiej ceny kończąc na nowatorskim wyglądzie. Przeszkadza wam to? Przypominam że RST Delta HL była hitem sezonu!! Czarne lagi i cała reszta konstrukcji to waszym zdaniem podróba... chciałem zauważyć, że manitou i marzocchi produkują także "czarne" amortyzatory - może oni też rżneli z siebie co?
Cały ten temat powinien się zacząć dopiero po zajeżdżeniu kilku tych amorów a nie kiedy świerzo pojawiły się na allegro!
Nie podważę faktu, że posiadanie w dzisiejszych czasach amora marzocchi jest swoistą przepustką do elitarnej grupy posiadaczy sprzętu znanego i uznanego na całym świecie, ale to nie upoważnia człowieka do ślepego krytykowania innych produktów. Nie zapominajcie że MARKA NIE CZYNI AMORTYZATORA.
pozdrawiam

: 25.02.2006 03:14:07
autor: Śledziu
Jak dla mnie to nie jest nowość że pojawiła się dwupółka duro, bo było już od końca zeszłego sezonu wiadomo o pojawieniu się jej w tym roku. Sam chciałem go kupić, ale okaząło się że mam nadwyżkę mamony i mogę sobie zafundować dj`a.

Jak dla mnie rewelka. Duro D może nie pracuje jakoś super-hiper, ale jak za te pieniążki jest znacznie lepszym wyborem niż taki rst gila. A to że jest to dc to uważam to za dobry pomysł, bo przynajmniej jest sztywniejszy od jednopółkowej wersji, i jest mniejsze prawdopodobieństwo połamania korony. Mniej osób zrobi sobie krzywdę.

Bo nie każdego stać by dać za amortyzator więcej niż 400 zł, a jeździć przecież na czymś muszą. (i nie pieprzcie tutaj zaraz żeby sobie sztywne zafundowali!)

A co do naklejek Bombera mi by to nie przeszkadzało że ktoś takie coś robi.

//Zmieniona kolejność aby Wooyek zrozumiał co miałem na myśli.

: 25.02.2006 04:25:30
autor: patyk_lks
Śledziu nakeljki to zenada! Wez sobie na fiata 126p przyklej znaczek Ferrari:)Przeciez niezkazdego stac na ferrari;]

: 25.02.2006 14:00:27
autor: Wooyek
Śledziu pisze:Jak dla mnie to nie jest nowość że pojawiła się dwupółka duro, bo było już od końca zeszłego sezonu wiadomo o pojawieniu się jej w tym roku.
Nikt nie twierdzi, ze to jest jakas nowosc, bo chyba wszyscy od dluzszego czasu wiedzieli o tym, ze sie pojawi, pisano o tym nawet w polskich czasopismach... Nowoscia jest to, ze jest juz dostepny i ze jest znana cena - czyzbys tez "od konca zeszlego sezonu" wiedzial, ile ostatecznie bedzie kosztowac?
Śledziu pisze:A co do naklejek Bombera mi by to nie przeszkadzało że ktoś takie coś robi. Bo nie każdego stać by dać za amortyzator więcej niż 400 zł, a jeździć przecież na czymś muszą. (i nie pieprzcie tutaj zaraz żeby sobie sztywne zafundowali!)
Ale o czym Ty w ogole gadasz??? "jezdzic na czyms musza" - czyli ze jak nie ma napisu "Bomber", to nie da sie w ogole jezdzic? Gratuluje inteligencji... :/

: 25.02.2006 16:57:57
autor: Śledziu
Wooyek pisze:Nowoscia jest to, ze jest juz dostepny i ze jest znana cena - czyzbys tez "od konca zeszlego sezonu" wiedzial, ile ostatecznie bedzie kosztowac?
Jak byś dokładnie czytał te czasopisma i stronki na których pisało o Duro Triple, to byś tam wyczytał iż cena miała być taka jak zwykłego Duro D.
Wooyek pisze:Ale o czym Ty w ogole gadasz??? "jezdzic na czyms musza" - czyli ze jak nie ma napisu "Bomber", to nie da sie w ogole jezdzic?
Hmmm. Fakt tu lekko się zakręciłem i wyraziłem nieprecyzyjnie. Jednak to co napisałem odnosiło się to do samego Duro a nie do Bombera. Bo naklejka jak dla mnie jest tylko dodatkiem poprawiającym estetykę. 'Gratuluję' przenikliwości... :/

: 25.02.2006 17:35:49
autor: Wooyek
Śledziu =>

Co do ceny. To moze przytoczysz jakies materialy, bo jakos sobie nie przypominam takich informacji w polskich czasopismach? Pomijam juz fakt, ze tudno powiedziec, jaka jest normalna cena Duro D - czasopisma w 95% przypadkow opieraja sie na cenach katalogowych (nie pamietam, ile wynosi dla Duro D, ale zdaje sie, ze ok. 490 zl). Duro D jak wchodzilo na Allegro, kosztowalo prawie 5 stow, niedlugo pozniej juz 450 zl, a teraz - nawet ponizej 350 zl. Wiec oficjalna informacja, ze "ceny beda na poziomie Duro D" jest co najmniej malo precyzyjna.

Co do naklejek. Skoro sam przyznajesz, ze piszesz "nieprecyzyjnie" (ladne okreslenie na napisanie czegos, czego w ogole nie mialo sie na mysli), to nie wiem, czemu gratulujesz mi "przenikliwosci"?

: 25.02.2006 17:39:26
autor: wookie85
Ajz ahahaha ale polew mam z ciebie

sory ale ty chyba naprawde nie wiesz po co jest tlumienie i czemu sluzy tu sie z wooykiem zgodze..

v10 i 888 i robienie bunnego ? haha ale mi porownanie wez idz z czysm takim , i ja mam twoje wypowiedzi powaznie traktowac , no kretynizm totalny...

i ostatnioa sprawa to ciekawe jakim cudem po podlozeniu podkladek itp itd duro bedzie o cale 50% sztywniejsze lol , oczywiscie sprawdziles to i zmierzyles ?? powodzenia chlopie...

: 26.02.2006 13:02:00
autor: Spawacz666
poldeck pisze:Ale jaja... mimo to trzeba przyznać, że Duro swoje zasługi ma, przynajmniej mniej ludzi ujeżdża RST-ki... A dwupółka? Czy ja wiem? W sumie w Duro najczęściej pękała korona, przy dwóch półkach będzie ten efekt zmniejszony prawie do zera. A, że cena mała to jak ktoś nie będzie miałkasy to przynajmniej coś będzie miał. Na pewno to najlepsza dwupółka w tej cenie (te RST i inne gówna to brak słów) ale czy dobra to inna sprawa. Lepsza taka jak żadna...

pozdro 4 all
łoł łoł momencik .... to znaczy ze RST to tylko kijem tak?To wiedzcie ze rst gila pokonala 3 boxxerki zalozone na fullach z riderami obitymi w zbroje :] na zjezdzie w krynicy. Spalili sie ze wstydu.

Co do duro ... odradzam! Wyrwijcie jakiegos starego marcoka sa teraz na allegro nie drogie a swietne mimo lat!

: 26.02.2006 13:10:03
autor: poldeck
Nie, nie, nie. Wiesz dobrze, że w tym kraju większość użytkowników RST-ków jeździ na wszelkiego rodzaju Gilach, Capach i innych amorkach NIEPRZEZNACZONYCH do skakania! A te amorki pod ich użytkowaniem się łamią, kruszą, strzelają itd. A to dlatego są masowo kupowane bo są tanie. W tej klasie Duro kładzie je na łopatki i tu nie ma o czym mówić. A o mojej opinii na temat RST- przekonaj się z topicu "RST Space free" w dziale chyba dla początkujących. Ja dla tej firmy mam duży respekt...

pozdro 4 all