Strona 4 z 22
: 14.05.2006 12:03:32
autor: KaCzY
ile max można wyciągnąc duro ??
: 14.05.2006 16:13:41
autor: ak47
Max można go wyciągnąć na 150mm, czyli golenie górne będą wystawać na 160mm. Gdyby usunąć te plastikowe białem podkładki z dołu goleni, to skok zwiększa się do 160mm. Zobacz moje fotki
: 30.05.2006 19:41:16
autor: adam_ck
teraz wielkie pytania, na które nikt nie potrafi udzielic mi odpowiedzi: jak ten poradnik odnosi sie do duro-e? czy duro-e ma to czarne kółko? jak rozkręcić duro-e?
: 31.05.2006 14:39:54
autor: RzemieN
ak47 ty sprzedajesz poradniki na allegro za 25zl jak zrobic kompiel olejowa:P bys sie pochwalil :D
: 31.05.2006 23:26:04
autor: ak47
Ja nie sprzedaję poradników. Po prostu ludzie wysyłają do mnie amorki, ja je tuninguję i odsyłam z powrotem już działając:D
: 02.06.2006 19:20:47
autor: Luv
ale moglbys napisac jak to zrobic ;P
: 02.06.2006 21:32:45
autor: ak47
Dajesz podkładki uszczelniajace pod śruby na dole, dorzucasz podkładki pod korki. Dziurki w korkach zaklejasz klejem silikonowym, przewiercasz te czarne koreczki z otworem na dole górnych goleni i powinno być ok. No i oczywista sprawa, że wlewasz ok 250ml oleju.
: 04.06.2006 19:52:24
autor: gieras
ak47 pisze:Dajesz podkładki uszczelniajace pod śruby na dole, dorzucasz podkładki pod korki. Dziurki w korkach zaklejasz klejem silikonowym, przewiercasz te czarne koreczki z otworem na dole górnych goleni i powinno być ok. No i oczywista sprawa, że wlewasz ok 250ml oleju.
mozesz to wytlumaczyc jescze raz bo za bardzo nie czaje... jakie podkladki uszczelniajace ? jakie koreczki w dolnych goleniach :|
: 07.06.2006 18:17:26
autor: ak47
Podkładki pod korki żeby olej nie tryskał:P
Koreczki to te hmmm w kształcie zakrętki od butelki wciśnięte w górne golenie na sam dół
: 07.06.2006 19:49:41
autor: gieras
ja zrobilem inaczej.
- wywalilem z tlumikow plastokowe tulejki, dzieki czemu uwolnilem troche metalowej tulejki.
- nastepnie wlozylem inny elastomer
- wlalem gestszy olej
- wlozylem zamiast plastikowych korkow na sam dol dwa krazki z grubej i twardej pianki
- podlozylem cos w ksztalcie tulejki pod tulejki (przedluzylem je tak jakby)
- pod sprezyny dalej podkladke
- na koniec tylko dluzzsze sruby i dziala ;)
: 07.06.2006 20:49:00
autor: DiJo
no ja zrobiłem wg. poradnika i super :) teraz tak sie zastanawiam jakby tą uszczelke, którą wszyscy wyrzucają obciąć troszke (tak żeby szczelina była większa) tarcie imo mniejsze i olej przechodziłby lżej no byloby jeszcze troche czuć tłumienie tak jak w orginalnym :] robil ktos tak? albo podobnie? ;>
: 18.06.2006 07:21:08
autor: zuku
Liwcio pisze:żeby wam elastomer nie mulił amora, a żeby go nie ucinać trzeba go wyjąc i sciąc te gumowe podłuzne przetłoczenia, tak żeby elastomer był luxno w sprezynie i wtedy nie zamula amora ale chroni przed dobiciem ;)
ja nie zauważyłem żadnej poprawy. wrecz przeciwnie. teraz ten elastomer napierdala w środku sprężyny. będe musiał owinąć go jakąś dętką czy coś.
: 18.06.2006 13:59:01
autor: Siuda
Wsrod duro najlepszy jest moj. Ma zajebiste tlumienie gdyz zmienilem ta gumowa opaske na inna plastikowa. Wlalem tyle oleju ze nawet jak wyjme sprezyne to mi nie dobije. Wlalem oleju do slizgow ( wyciagnalem prawie cale golenie dolne i wlalem po 5 ml oleju w kazda golen) i zmienilem sprezyne na bardziej miekka i wyjalem elastomer( zostawilem ok 3 cm). Teraz amor mi ni ***** nie dobije a plywa na nierownosciach jak 888. Do tego nie strzela.
Miodzio. I to co wy robicie z duro nie ma porownania z moim
: 18.06.2006 23:23:58
autor: ak47
Siuda nie rozśmieszaj mnie bo twój tuning jest KIEPSKI z wyjątkiem jednego punktu. Ten sposób na antydobicie rozpracowałem po pierwszym rozłożeniu amorka. Jak masz dobry oring w korku to powinno być OK. Inaczej będzie wyciek. Aha, pamiętaj, że czasem olej się pieni i....... Ale pomysł ogólnie dobry.
Co z tego, że wlałeś olej do ślizgów, jak i tak po kilku godzinach/dniach(w zależności od wieku amora) ten olej spłynie sobie na dół:}}}}Śmiechu warte. Ja tak zrobiłem na początku i wyszło że pomysł był z dupy.
Co do elastomeru : kolejny błąd. Jeżeli elastomer będzie krótszy niż bodajże 7cm, to przy max dobiciu I TAK NIE ULEGNIE ON ŚCIŚNIĘCIU.To te 3cm sobie będą luźno latać. Kolejny pomysł do bani.
Zmiana opaski to kolejny błąd. Należało ją wyjąć i wlać trochę gęstszy olej. Uniknąłbyś tarcia tłoka w kartridżu.
Nie zrobiłeś nic wielkiego, więc proszę nie pisz "najlepszy jest mój" bo robisz to absolutnie bezpodstawnie wyciągając wnioski z włanych subiektywnych i autosugestywnych odczuć.
Może zrób obustronną kąpiel olejową? A może wrzucisz jakieś uszczelki?? I pomyśl o lepszym smarowaniu bo teraz to możesz zatrzeć amorka.
Chętnie pomogę w tuningowaniu duro. Teraz nie mam czasu na realizowanie zamówień z allegro, więc potrzebowałbym kogoś kto napisze przystępnym językiem poradnik na podstawie moich doświadczeń. Taki poradniczek umieścilibyśmy na forum, żeby było ogólnodostępny i za darmo!
: 18.06.2006 23:49:18
autor: Siuda
ak47 Wszystko to co zrobilem w duro bylo moim pomyslem i do dzisiaj wszystko wsiwtnie pracuje. nie ma mozliwosci zatarcia amorka. Moze samo wykonanie nie jest super ale sie sprawdza. I do tego nie ponioslem zadnych kosztow. Wiele osob mowi ze to nie moze byc duro bo duro nie moze tak pracowac.
Mi duro zawsze dobrze chodzi bo go stale czyszcze i dbam o niego. Podziel sie swoimi sposobami na duro:)
Pozdrawiam i dalej twierdze ze moje duro Rulezzzzzzzz
: 19.06.2006 10:23:23
autor: Gryzon
ak47 a jaki masz teraz patent na smarowanie duro? smar, kompiel w oleju czy cos innego??
P.S. W ogole piszcie swoje patenty o ktorych jeszcze nie bylo mowy wyzej :)
: 19.06.2006 15:17:07
autor: ak47
Gryzon<> ja u siebie do lewej lagi leję tylko olej do amorków. Do prawej daję trochę smaru i też robię kąpiel, tyle że półotwartą, tzn olej pływa tylko na dole goleni.
Niedługo porobię fotki, bo własnie dostałem amorka od klienta i będę robić mu tuning. Wtedy sprawa się trochę wyjaśni.
: 22.06.2006 13:46:04
autor: Gryzon
o bylo by super jak bys wszystko dokladnie opisal i sfotografowal mniej wiecej co robisz z tym amorkiem zeby jako tako chodzil;)
: 23.06.2006 20:03:00
autor: Przemooo_DH
ja mam pytanie czy jak sie wyjmie te opaski to trzeba wkladac te podkladki sklejone do amora to jak jest napisane w poradniku? a co powiecie na moj patent:z prawej goleni wyciągnolem sprezyne,ale wtedy amor byl za miękki wiec nalelem dp prawej goleni troszke wiecej gęstszego oleju i chodzi ładnie
no i jak dobry patent? nic mi die z amorkiem nie stanie jak bede na nim jezdzil?