DC vs. Zumbi
oj nikom, no nie badz taki! Ile???
A poza tym "all handmade in poland"-to co oni wszystko pilnikami wycinaja? smieszne to zwlaszcza ze robione w Polsce to moze nie handmade in poland tylko recznie wykonane w PL? Po co ta angielszczyzna? Im wiecej tajemnic wokol F-44 tym bardziej wierze, ze to nic rewelacyjnego. Po co ukrywac cos co mozna juz pokazac? Czyzby prapremiera wykupiona na festiwal filmowy czy moze nie ma czego pokazywac? Co ta rama bedzie przypominala? iron horsa czy sante czy karpiela?
A poza tym "all handmade in poland"-to co oni wszystko pilnikami wycinaja? smieszne to zwlaszcza ze robione w Polsce to moze nie handmade in poland tylko recznie wykonane w PL? Po co ta angielszczyzna? Im wiecej tajemnic wokol F-44 tym bardziej wierze, ze to nic rewelacyjnego. Po co ukrywac cos co mozna juz pokazac? Czyzby prapremiera wykupiona na festiwal filmowy czy moze nie ma czego pokazywac? Co ta rama bedzie przypominala? iron horsa czy sante czy karpiela?
www.foesracing.com
Jak dla mnie to test w bB był trohę zbyt pozytywnie nastawiony do Zumbi. Konstrukcja przedniego trójkąta ma już kila dobrych lat, konstrukcja zawieszenia też zbyt szczeŋólna nie jest. Wygląda jak by projektowanie jej wyglądało 'oo mam tu w solidworksie fragment na czerowno - dam tu jeszczę jakąś wspawkę'.
Dodatkowo miejsce spawania ram jest owiane złą sławą..
Choc mnie bardziej podobają się sztywniaki zumbi niż dh team. Choć chętnie zobaczę tą nową ramę (bo coś czuję że będzie wyglądała jak skrzyżowanie azonica eliminatora z cane corso - ale to moje dywagacje).
A jeśli chodzi o porównywanie Zumbi do jakiejkolwiek ramy, to już prędzej powinna być porównywana do DM FR - podobnie jedno zawias, ze skokiem >180. Bo Cane Corso z Cypox Project'em to trochę inna kategoria.
Dodatkowo miejsce spawania ram jest owiane złą sławą..
Choc mnie bardziej podobają się sztywniaki zumbi niż dh team. Choć chętnie zobaczę tą nową ramę (bo coś czuję że będzie wyglądała jak skrzyżowanie azonica eliminatora z cane corso - ale to moje dywagacje).
A jeśli chodzi o porównywanie Zumbi do jakiejkolwiek ramy, to już prędzej powinna być porównywana do DM FR - podobnie jedno zawias, ze skokiem >180. Bo Cane Corso z Cypox Project'em to trochę inna kategoria.
[url=http://slopestyle.pl]Slopestyle.pl[/url] - [b]Magia rowerowej ekstremy[/b]
f44??:) może będzie mieć rozwiązania techniczne z f34?:):
http://www.army.mil/cmh/books/Vietnam/t ... ll/f34.jpg
Czyli nie lekka, ale za to pancerna ramka hehe
http://www.army.mil/cmh/books/Vietnam/t ... ll/f34.jpg
Czyli nie lekka, ale za to pancerna ramka hehe
zauwaz, ze ta kilkuletnia konstrukcja trojkata to sprawdzona konstrukcja. nie jestem tutaj ani przeciwnikiem, ani zwolennikiem ramy zumbi, gdyz nie mialem nawet okazji jej dotknac. dobrze, ze powstalo cos takiego 'na poziomie' i moge pogratulowac wlascicielowi marki wcielenia jego pasji w zycie zawodowe. konstrukcja zawieszenia moze i prosta, ale dziala i niektorym na pewno ona odpowiada. wazne, zeby od czegos zaczac i rozwijac na coraz lepsze. a zestawianie zumbi z dm fr nie jest zbyt trafne - nie ta kategoria.Śledziu pisze:Konstrukcja przedniego trójkąta ma już kila dobrych lat, konstrukcja zawieszenia też zbyt szczeŋólna nie jest. (...)
A jeśli chodzi o porównywanie Zumbi do jakiejkolwiek ramy, to już prędzej powinna być porównywana do DM FR - podobnie jedno zawias, ze skokiem >180.
_________________
piotrex....kup sobie co chcesz ;)) a jeśli masz coś do ograniczeń....to napisz do Romana :))
...Mielec to wiele osób i firemek :)) a liczy sie kontrola jakości a nie gdzie spawane...w naszym kraju jest wiele firm które wykonuja podzespoły dla światowych koncernów i zbierają najlepsze oceny jakościowe....wiec argument że w mielcu słabo spawają jest chłopcze mierny...Wiem jakie problemy miał Koszał ;)) nawijaliśmy o tym nie raz :)
Pozdro i szacunku dzieciaki więcej do siebie :))
...bez urazy ale wolę płacic krajanom niż skośnym...pospawanie ramy w Tajwanie kosztuje niewiele bo jest tam bardzo tania siła robocza opłacana po kilka dolarów na dzień....i większosc ram budowana jest z katalogu.... a u nas za DC płacisz ile ??? Jak DC opylało swoje produkty za cene ponad 1000pln to Koszał za kilka stówek ....a wcale lepsze Dc nie jest...to tylko marketing panowie.
...wolny kraj,uwięzione myśli...
...Mielec to wiele osób i firemek :)) a liczy sie kontrola jakości a nie gdzie spawane...w naszym kraju jest wiele firm które wykonuja podzespoły dla światowych koncernów i zbierają najlepsze oceny jakościowe....wiec argument że w mielcu słabo spawają jest chłopcze mierny...Wiem jakie problemy miał Koszał ;)) nawijaliśmy o tym nie raz :)
Pozdro i szacunku dzieciaki więcej do siebie :))
...bez urazy ale wolę płacic krajanom niż skośnym...pospawanie ramy w Tajwanie kosztuje niewiele bo jest tam bardzo tania siła robocza opłacana po kilka dolarów na dzień....i większosc ram budowana jest z katalogu.... a u nas za DC płacisz ile ??? Jak DC opylało swoje produkty za cene ponad 1000pln to Koszał za kilka stówek ....a wcale lepsze Dc nie jest...to tylko marketing panowie.
...wolny kraj,uwięzione myśli...
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
"....a wcale lepsze Dc nie jest...to tylko marketing panowie."
Zabawne. Potrafisz udowodnic swoja teze czy piszesz tak zeby nie stracic moderatora?
"w naszym kraju jest wiele firm które wykonuja podzespoły dla światowych koncernów i zbierają najlepsze oceny jakościowe....wiec argument że w mielcu słabo spawają jest chłopcze mierny..."
Jest WYmierny bo piszesz o Polsce a nie o Mielcu ze sa niby z Mielca zadowoleni? Skoro ktos robi podzespoly do silnikow General Electric to podpisuje kontrakt na wylacznosc produkcji tzn. nie moze produkowac innych podzespolow dla innych firm. Cos o tym wiem wiec nie gadaj ze taka firma co robi elementy z tytanu dla najwiekszych koncernow bedzie miala ochote zrobic kilka sztuk ram dla jakiejs niewielkiej firemki z Polski. To nie ten sam kaliber dla nich i pieniadze niewarte zachodu.
Zabawne. Potrafisz udowodnic swoja teze czy piszesz tak zeby nie stracic moderatora?
"w naszym kraju jest wiele firm które wykonuja podzespoły dla światowych koncernów i zbierają najlepsze oceny jakościowe....wiec argument że w mielcu słabo spawają jest chłopcze mierny..."
Jest WYmierny bo piszesz o Polsce a nie o Mielcu ze sa niby z Mielca zadowoleni? Skoro ktos robi podzespoly do silnikow General Electric to podpisuje kontrakt na wylacznosc produkcji tzn. nie moze produkowac innych podzespolow dla innych firm. Cos o tym wiem wiec nie gadaj ze taka firma co robi elementy z tytanu dla najwiekszych koncernow bedzie miala ochote zrobic kilka sztuk ram dla jakiejs niewielkiej firemki z Polski. To nie ten sam kaliber dla nich i pieniadze niewarte zachodu.
www.foesracing.com
Schodek napisal
ajwanie kosztuje niewiele bo jest tam bardzo tania siła robocza opłacana po kilka dolarów na dzień....i większosc ram budowana jest z katalogu
takic os to bylo 10 lat temu panie i nikt teraz przy takiej konkurencji nie zamawia w gownianej fabryce np wlasnie ram , poczytaj , posluachj sam sie zorientujesz , co i jak co ale to tam sa jedne z najlepszych fabryk na swiecie i to ze cos jest robione na tajwania nie swiadczy o tym ze jest fe bzie bla bla
no i nie mow ze mielec to jest ta firma ktora " w naszym kraju jest wiele firm które wykonuja podzespoły dla światowych koncernów i zbierają najlepsze oceny jakościowe " bo tym to mnie i chyba nie tylko rozbawiles ;]
ajwanie kosztuje niewiele bo jest tam bardzo tania siła robocza opłacana po kilka dolarów na dzień....i większosc ram budowana jest z katalogu
takic os to bylo 10 lat temu panie i nikt teraz przy takiej konkurencji nie zamawia w gownianej fabryce np wlasnie ram , poczytaj , posluachj sam sie zorientujesz , co i jak co ale to tam sa jedne z najlepszych fabryk na swiecie i to ze cos jest robione na tajwania nie swiadczy o tym ze jest fe bzie bla bla
no i nie mow ze mielec to jest ta firma ktora " w naszym kraju jest wiele firm które wykonuja podzespoły dla światowych koncernów i zbierają najlepsze oceny jakościowe " bo tym to mnie i chyba nie tylko rozbawiles ;]
www.mm-foto.pl
Czlowieku , w PL jest wiele takich fabryk , ktore produkuja dla innych krajów, ale wiesz co w nich jest polskiego ? Ziemia na której stoi i pracownicy... Maszyny, wlasciciele, podatki(oczywiscie oplacane za granicą ) , i wszystko leci na import do innych krajów gdzie jest skladane do kupy i tak powstają samochody...
Schodeknie potrzebuje Twojego pozwolenia zeby kupic sobie na co mam ochote.Wybacz.
Co do mielca-nie wiem jak Ty ale ja widzialem (czy to na zywo,czy to na zdjeciach) bardzo duzo ramek spawanych w Mielcu ktore pekaly troche za szybko (rekord to 2 tygodnie)-jak sam piszesz kontrola jakosci jest najwazniejsza.Zgoda,ale ta kontrola faktycznie musi funkcjonowac,a jak widac w przypadku mielca bywa roznie.
Poza tym na Taiwanie tez robi sie cala mase produktow dla wiodacych swiatowych firm (nie tylko rowerowych) i te firmy dobrze na tym wychodza!
Nastepna kwestia-cena.Jakbys nie zauwazyl Koshal nie utrzymywal ze sprzedazy swoich ram sredniej wielkosci firmy.Twoj argument jest dosc naiwny,zwlaszcza ze DC w tej chwili poza rozwijaniem firmy i oferty sponsoruje WSZYSTKIE zawody w tym cholernym kraju.Niech zbankrutuje-zobaczymy jak (albo raczej CZY) inni beda inwestowali w ten sport.
Co sie zas tyczy budowy ram z katalogu-tego nie skomentuje.Znam osobiscie osobe ktora projektowala akite,cc i tose i wierz mi ze nie sa to ramy z katalogu.Pitbull,amstaff i cocker roznia sie od katalogowych ram "tylko" geometria i wykonczeniem.Pussy to znowu autorski projekt DC.Jesli masz dowody ze jest inaczej to podeprzyj swojego posta nimi.
Przestan szafowac zwrotem dzieciaki bo nie wiem jak reszta,ale ja osobiscie dzieciakiem nie jestem i nie zycze sobie byc tak nazywanym.
pozdro
Co do mielca-nie wiem jak Ty ale ja widzialem (czy to na zywo,czy to na zdjeciach) bardzo duzo ramek spawanych w Mielcu ktore pekaly troche za szybko (rekord to 2 tygodnie)-jak sam piszesz kontrola jakosci jest najwazniejsza.Zgoda,ale ta kontrola faktycznie musi funkcjonowac,a jak widac w przypadku mielca bywa roznie.
Poza tym na Taiwanie tez robi sie cala mase produktow dla wiodacych swiatowych firm (nie tylko rowerowych) i te firmy dobrze na tym wychodza!
Nastepna kwestia-cena.Jakbys nie zauwazyl Koshal nie utrzymywal ze sprzedazy swoich ram sredniej wielkosci firmy.Twoj argument jest dosc naiwny,zwlaszcza ze DC w tej chwili poza rozwijaniem firmy i oferty sponsoruje WSZYSTKIE zawody w tym cholernym kraju.Niech zbankrutuje-zobaczymy jak (albo raczej CZY) inni beda inwestowali w ten sport.
Co sie zas tyczy budowy ram z katalogu-tego nie skomentuje.Znam osobiscie osobe ktora projektowala akite,cc i tose i wierz mi ze nie sa to ramy z katalogu.Pitbull,amstaff i cocker roznia sie od katalogowych ram "tylko" geometria i wykonczeniem.Pussy to znowu autorski projekt DC.Jesli masz dowody ze jest inaczej to podeprzyj swojego posta nimi.
Przestan szafowac zwrotem dzieciaki bo nie wiem jak reszta,ale ja osobiscie dzieciakiem nie jestem i nie zycze sobie byc tak nazywanym.
pozdro
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
-
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06.06.2004 20:45:00
- Lokalizacja: Ruda Śl./Kalwaria Z.
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość