Strona 4 z 5
: 11.04.2011 13:18:06
autor: Vin_OSW
pietryna dobrze gada

A ja lecę teraz rozebrać ten szajs i może dostanę uszczelkę u siebie

: 11.04.2011 14:27:01
autor: diesel2117
Pietryna, wiesz co ci powiem?
Chyba masz racje, ale wymiana uszczelek nie dała też żadnego efektu, zbiorniczek wyruwnawczy działa, a jak spuszczę powietrze i trzymam damper w ręce, to jak by w negatywnej komorze było ciśnienie, to by go zassało, lecz to się nie dzieje...
Jutro jade do passerotti (najlepsze uszczelki w okolicy) to tam pożądne kupie, jak nie to idę do serwisu do kumpla

: 11.04.2011 15:46:50
autor: Vin_OSW
Właśnie wymieniłem tą uszczelkę (4,60 zł) negatywna/pozytywna komora i cyka jak zły!

) Jutro pojadę go przykatować i zobaczymy co będzie

Na starej uszczelce znalazłem 4 nacięcia podobne do śladów po żyletce.
: 11.04.2011 16:14:10
autor: diesel2117
Możesz pokazać o którą ci dokładnie uszczelkę chodzi na jakimś zdjęciu/schemacie ?
: 11.04.2011 16:16:20
autor: pietryna
Prawdopodobnie tą która jest na tym srebrnym elemencie poruszającym się wewnątrz korpusu.
Re: Fox DHX 5.0 AIR 2007 Problem !! Pomocy
: 11.04.2011 16:47:01
autor: Vin_OSW
pietryna pisze:Prawdopodobnie tą która jest na tym srebrnym elemencie poruszającym się wewnątrz korpusu.
Dokładnie.

- dhx
: 11.04.2011 17:14:23
autor: diesel2117
Właśnie po tą uszczelkę jutro jadę, bo zapomniałem o niej

: 11.04.2011 17:17:12
autor: Vin_OSW
Przepraszam:
hahaha xD
Zmienisz i będzie git

Mógłbym wiedzieć jeszcze jaką masz ramę, przełożenie rami,skok tłoka w dhxie, ile tam ciśnienia walisz i ile ważysz?
: 11.04.2011 17:33:12
autor: diesel2117
Rama to prototyp akity Fr (07 bodajże), 1 zawias z linkiem.
Damper 241mm
wale do wyrównawczej 90-100psi, główna 130psi pod wagę 52kg mego ciałka

Po cóż ci to?
: 11.04.2011 18:28:23
autor: Vin_OSW
Chciałem porównać ze swoim :P
DC Tosa Inu 168 mm skoku ramy/63 mm skoku tłoka = 2,66 przełożenia.
170-180 psi w głównej 66 kg
: 11.04.2011 18:51:08
autor: diesel2117
Kiedyś jeździłem na 110psi i nie dobijałem, ale teraz wole mieć twardziej i mniej w wyrównawczym

Moja kaita skoku 180mm/76mm skoku tłoka = 2.37 (??)
Chyba tak

: 12.04.2011 07:26:43
autor: bike86
diesel udało Ci sie zakupic wszystkie uszczelki w sklepie? Ta kurzowa tez?
: 12.04.2011 10:17:02
autor: diesel2117
Jade dopiero dzisiaj, jak się uda zrobić wszystko co chce, to będzie miodzio i wezme na zapas trochę tego

: 12.04.2011 21:56:07
autor: bike86
diesel i jak polowania na uszczelki?
: 13.04.2011 18:49:46
autor: diesel2117
Wszystkie uszczelki co do jednej dostałem

lecz niestety problem z ciśnieniem nie rozwiązany, działa jak cud malina, jak dopomuję go do okolo 150psi to nie trzymie powietrza

.
Pod woda trzyma powietrze (wszystkie możliwe uszczelki zmienione), jak stoi nie ruszany rower terz trzyma, lecz wystarczy przejchac 10metrów i już traci ciśnienia do okolo 110-80 psi (staje się dużo miększy...).
Zdołałem zauważyć na tłoku rysę o około długości 3/4 tłoka, która zaczyna się od 2 cm skoku... podejżewam że to ona jest wynowajcą, macie jakieś sposoby na uzupełnienie jej?
: 13.04.2011 21:16:03
autor: Vin_OSW
diesel2117 pisze:Zdołałem zauważyć na tłoku rysę o około długości 3/4 tłoka, która zaczyna się od 2 cm skoku... podejżewam że to ona jest wynowajcą, macie jakieś sposoby na uzupełnienie jej?
Jak takiego wielkiego kurestwa nie można było zauważyć? xD
No więc tak, jeśli są zadziory to papier wodny, zęby to zeszlifować, później to odtłuścić i dać na to klej (kropelka, patex) albo jakiś lakier i ładnie to zeszlifować do równego

Był gdzieś temat na forum niedawno o rysach na goleniach przy amorkach więc tu też pewnie to zadziała

: 13.04.2011 21:25:30
autor: diesel2117
Jutro jadę po żywice epoksydowa, robilem takie cóś w jurku, ale tam margines błędu jest spory.
Ale ciesze się, że wszystkie uszczelki jaki tylko były możliwe nawet te malutkie pod zaworkami dostałem w jedym miejscu
Vin_OSW Nie wiedziałem, że mam odpryski odkąd mam go, ale ta rysę musiałem zrobić przenosząc rower na klatce, głupota jedna ze mnie i mi zjechał i oparł się tłumikiem o metalową balustradę, teraz sobie przypomniałem

Nie jest ono głębokie, ale to ostatnie deska ratunku
: 14.04.2011 18:11:24
autor: diesel2117
Więc tak, okazało się, że to nie poprzez te rysy (rozmiawiałem z poprzednim właścicielem i mowil, ze juz je mial) ale znalazlem winowajce
Są to 2 uszczelki które są pod pokrywą pokrywy głównej komory

Mowa tu o tej komorze, która jest zabezpieczona tym metalowym oringiem na zewnątrz

: 14.04.2011 18:40:54
autor: boogiel
Naprawiłes w koncu?
