Strona 4 z 5
: 12.04.2008 17:41:27
autor: daro_53
DH: Iron Horse Sunday,
FR: Transition DirtBag
: 12.04.2008 20:30:11
autor: Krakus_dh
: 13.04.2008 19:10:56
autor: michal.z
do dh intense m6 albo sante v-10 2008r. Wg mnie w tym momencie są to 2 najlepsze dostępne na rynku ramy do dh.
do fr to co mam, czyli sx

: 13.04.2008 19:30:46
autor: Spaced
michal.z poza tym numerem z tarciem o podsiodłowa w m6 :P 2 najlepiej rozreklamowane ramy na pewno :P
: 13.04.2008 21:10:33
autor: michal.z
czy ja wiem czy takie rozleklamowane, commencala też reklamują jako super ramke do dh, a jak dla mnie to zwykły, prosty, toporny jednozawias, którego jedyną zaletą jest fajna geometria

: 13.04.2008 21:26:28
autor: Spaced
michal.z tam jest jakis patent z tym. To nie jest zwykly bo tam jest jakis link posredniczacy. Podobno zwinniejsze to i lepsza trakcje od 1 zawiasa ma(z ust uzytkowników nie producenta). No i regulowany kat głowki + długosc tylnego wachacza to jest naprawde zajebista sprawa. Mam sama głowke u siebie w biku i jest fajne.
Pomijam ze sc to firma z jedna z najwiekszych produkcji ram gravity, a intense to firma matka wiec troche na reklame jest wiecej niz commencal i 30 pracowników

No i ja nie lubie pracy VPP. Moze w m6 jest inne ale v10 to nie mój typ.
: 13.04.2008 22:17:30
autor: michal.z
ale mimo wszystko ten link nie eliminuje największych wad jednozawiasowców, zawieszenie nadal sie blokuje przy hamowaniu, korby nadal sie cofają przy ugięciu, a jak dla mnie w ramie do dh ma to duże znaczenie i osobiście uważam, że jak rower do dh, to minimum czterozawiasowiec, a najlepiej właśnie vpp. Nie jest to może idealny system, ale w zjeździe sie sprawdza, działa niezależnie od hamulców i ze wszystkich systemów, to vpp utrzymuje najdłuższy kontakt koła z podłożem. Jednozawiasowce, czy to z linkiem pośredniczącym czy bez to już przerzytek

: 13.04.2008 23:30:43
autor: Spaced
michal.z cofajace sie korby to akurat mozna rozwiazac i nie wiem czy tego nie rozwiazali. A blokowanie sie przy hamowaniu to nie jest tak wielki problem. 1 zawiasy maja wiele zalet. Nie chodzi o sam serwis ale dobrze umieszczone i zrobione pracuja bardzo fajnie i sa moim zdaniem zywsze. Wez pod uwage, ze tona słynnych rowerów to 1 zawiasy. Sunn i jego VTT. Honda (a mieli na bank kase na wielozawias), Orange. Co by nie mówic czołówka dh

Żaden to wlasnie przezytek. Zawsze bedzie podzial bo jedni lubia jedno a inni drugie. Ja sam mam zaawansowany system dosc u siebie ale np. bardzo chcialbym sie przejechac na nowych 1 zawiasach ala commencal na 2009, foes czy corsair.
: 14.04.2008 08:11:53
autor: Kilrud
Spaced pisze:michal.z poza tym numerem z tarciem o podsiodłowa w m6 Razz
na tym zdjeciu na pinkbiku damper opiera sie o odbijak.. i jest tak jeszcze troche miejsca do ramy.. i ciekawi mnie ile mozna jeszcze ugiąć ten odbijak.. i ciekawe jak czesto wykorzystujesz 9.3" skoku ramy??
: 14.04.2008 09:22:43
autor: Matos
Kilrud pisze:i ciekawe jak czesto wykorzystujesz 9.3" skoku ramy??
Na każdym większym skoku,to jest liniowa rama do DH,tak mi się wydaje

Pozdro.
: 14.04.2008 09:37:47
autor: Spaced
Matos no VPP jest liniowe. Zreszta z rozmów z ludzmi, którzy to odkryli wynika, ze jest to jednak troche irytujące.
: 14.04.2008 09:42:49
autor: Kilrud
Troche dziwne ze taka marka dala "ciała" w takiej kewestii

: 14.04.2008 09:45:44
autor: Spaced
Kilrud szybko to rozwiazali i z klasa. Bo geo w wadliwych modelach tez byla inna niz zapowiadana. Byla jeszcze bardziej agresywna (support na 13.3 cala czy innej posranej wysokosci) wiec z dropoutami nowymi geo jest jak podana u nich na stronie i do kazdego użytkownika wysylaja za free. Duza klasa jednak, ze nie próbuja na tym kasy bic.
A co do samej wpadki to nie chcieli pewnie numeru z m3 powtórzyc kiedy skonczyli produkcje m1, a m3 jeszcze nie było - no i sie troche pospieszyli.
: 14.04.2008 09:56:13
autor: Kilrud
a czyli pokazali klase i "wyprostowli" wpadke.. dzieki za info
: 14.04.2008 10:07:13
autor: alek_fr
a ja chcialbym nowa zolta S8... tak na zapas;)
: 14.04.2008 10:26:54
autor: Spaced
alek_fr jak pancerne to moze jakiegos starego brooklyna?

: 14.04.2008 15:27:14
autor: alek_fr
Spaced masz jakis konkretny model na mysli?:>
Przez zime nawet troche sie rozgladalem czy byloby na co zamienic s8 ale nic ciekawego nie znalazlem... W koncu doszedlem do wniosku ze s8 nie wymienie. Ramka pomimo swojej pozornej topornosci, calkiem dobrze daje sie kontrolowac, zarowno na ziemi jak i w powietrzu.
Mysle ze tak za rok, dwa... wymienie caly sprzet na cos zupelnie przeciwnego do tego co mam teraz... tak dla odmiany i z ciekawosci:)
: 14.04.2008 18:01:35
autor: owczar
DH Intense M6
FR zostawiłbym screama

: 14.04.2008 20:24:33
autor: Spaced
Nie wiem co robie przeciez jestem wrogiem takich bików :P ale w sumie na katach sie przydaje. Z brooklynów mysleć mógłbys o race linku. Pancerna rama cro-mo. Tyle, ze nówka droga jest koszmarnie wiec szukaj uzywki.
Nicolai tez mial jakis czołg u siebie w ofercie.