Strona 4 z 4

: 13.07.2008 19:37:47
autor: war23
kurcze ale gadacie :( supra BH jest okropnie wytrzymala i lekka :P po co kupować dublle trucki czy s-type jak można kasy oszczedzić wagi i nerwów z centrowaniem

: 21.07.2008 05:27:31
autor: ArthurGreen
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=27900

To są te obręcze które mam.. To będzie któryś z Axel Rimsów, ale który to nie wiem..

Obrazek

Dziwi mnie, skoro te obręcze ważą 610gr (mavic 721 waży 590), to skąd bierze się masa tego całego whellsetu ??

Trochę wag:

Azonic Outlaws
Front: 1118 Grams
Rear: 1328 Grams

Mavic DEEMAX
Front: 1120 Grams
Rear: 1330 Grams

DT Swiss FR 2350
Front: 1070 Grams
Rear: 1180 Grams

Sun/Ringle Single Track
Front: 1100 Grams
Rear: 1220 Grams

: 21.07.2008 08:51:29
autor: Steel2
Pozwolę sobie dodać wagi całych kół:

t: DT FR 6.1D + DT Alpine III + Nuke Proof (150x12 ) - 1188 g
p: DT FR 6.1D + DT Alpine III + Hope Pro 2 ( 20mm ) - 1044 g

Wagi rzeczywiste

: 21.07.2008 08:59:13
autor: ArthurGreen
Steel2 - lekki ten Nuke.. Ja teraz kupiłem koło tył 150x12 na 823 i DT Hugi fr440- muszę zważyć..

Te z SickLines koła mają super wagę 961g front / 1083g rear

Wheelset - Sapim CX Ray / Sapim Polyax Brass Nipples / Mavic 721 / King ISO

Obrazek

: 21.07.2008 09:23:55
autor: wojtekszmit
Mam nowe do sprzedania Mavic EX 729 , piasty DM, Szprychy DT, nie da ich się pokrzywic , moje gg 7335413

: 21.07.2008 09:42:37
autor: ArthurGreen
Wojtas - bo za ta takie ogłoszenia to warmy lecą ..