: 12.03.2009 22:59:44
Fils Zapominasz o tzw ograniczeniach technologicznych. Robot nie ma gumowych raczek ani pelnej swobody ruchow, glowica spawajaca ma pewne minimalne wymiary. Dodanie jednego stopnia swobody wiecej kosztuje i nie zawsze jest wykonalne.
A zaprogramowanie to "stosunkowo" prosta sprawa dla fachowca. Troche zmudna i tyle. Teraz to sie robi za pomoca oprogramowania CAD/CAM.
ArthurGreen raczej ciesz sie, ze nie kupiles. Rozumiem "podniete"
ale stracilbys tylko pieniadze i czas - przeciez to kradziony sprzet i musisz go oddac nawet jak zaplaciles uczciwie paserowi. Sam bym kupil, chociaz mi zalezaloby bardziej na tym gearboxie 
B.Z. najbardziej sensowne (jedyne?) w rowerze sa przekladnie bezstopniowe. Jedyny problem to ich rozmiary i masa konieczna do zachowania wytrzymalosci i zywotnosci. Na dzien dzisiejszy jest to do wykonania, niestey koszty kosmiczne. Kwestia opracowania nowych (tanszych) technologii wytwarzania i materialow.
W samochodach tez jeszcze jest za drogo, rowery musza wiec poczekac.
A zaprogramowanie to "stosunkowo" prosta sprawa dla fachowca. Troche zmudna i tyle. Teraz to sie robi za pomoca oprogramowania CAD/CAM.
ArthurGreen raczej ciesz sie, ze nie kupiles. Rozumiem "podniete"


B.Z. najbardziej sensowne (jedyne?) w rowerze sa przekladnie bezstopniowe. Jedyny problem to ich rozmiary i masa konieczna do zachowania wytrzymalosci i zywotnosci. Na dzien dzisiejszy jest to do wykonania, niestey koszty kosmiczne. Kwestia opracowania nowych (tanszych) technologii wytwarzania i materialow.
W samochodach tez jeszcze jest za drogo, rowery musza wiec poczekac.