Leatt Neck Braces
No właśnie chodzi mi o to ze chciałbym jeździć i w zbroi i w LB, albo tez myślę, że LB + żółwik + ochraniacze na łokcie i co by było lepsze gdyby LB do zbroi nie pasował ?? Zbroja czy taki secik . Tak sobie myślę i nie wpadłem czy w DH często spada się na barki lub uderza nimi tak żeby zbroja pomogła ?
zakrzak pisze:http://www.motorcycleworldonline.com/pr ... BRACE.html
Może ktoś coś więcej napisać o tym cudzie? Jak ma działać i czemu służyć neck brace jak od Leat to potrafię sobie wyobrazić. A ten od 661?
NO a więc jak z tym bajerem bo tylko frango napisał że to do telepania głowy, ale pomogło by w wypadku bo jest 8-9 razy tańszy no i aż tak źle nie wygląda a więc?
[url]http://zawro.pinkbike.com[/url]
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80542647/
Ciekawe czy LB by mu uratował życie?
Ciekawe czy LB by mu uratował życie?
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak odnośnie tematu
http://www.pinkbike.com/photo/4594142/
http://www.pinkbike.com/photo/4594142/
http://is.pinkbike.com/photo/3877/pbpic3877224.jpg tak odnośnie tematu 

BlendaMed Czy by pomogło. Pewnie tak, bo to jednak jakiegoś rodzaju ochraniacz/usztywniacz.
Ale weź pod uwagę fakt, że prawie wszyscy, który jeżdżą w LB w DH opuszczają tylną część na tyle, na ile jest to możliwe. Dodatkowo, jeśli masz wersję motocyklową (GPX) to możesz obrócić 2 podkładki i kupić sobie niższe gąbki od wersji DBX... a wszystko to po to, by na trasie, na ściankach móc podnieść głowę i patrzyć dalej przed siebie, niż tylko 1m przed koło.
Może się okazać, że taka gąbkowa "podkowa" 661 ograniczy ruchy twojej głowy za bardzo i będziesz się czuć niekomfortowo.
Weź pod uwagę, że pozycja na crossie jest trochę bardziej wyprostowana niż na rowerze.
Ale weź pod uwagę fakt, że prawie wszyscy, który jeżdżą w LB w DH opuszczają tylną część na tyle, na ile jest to możliwe. Dodatkowo, jeśli masz wersję motocyklową (GPX) to możesz obrócić 2 podkładki i kupić sobie niższe gąbki od wersji DBX... a wszystko to po to, by na trasie, na ściankach móc podnieść głowę i patrzyć dalej przed siebie, niż tylko 1m przed koło.
Może się okazać, że taka gąbkowa "podkowa" 661 ograniczy ruchy twojej głowy za bardzo i będziesz się czuć niekomfortowo.
Weź pod uwagę, że pozycja na crossie jest trochę bardziej wyprostowana niż na rowerze.
pozdro
frango
frango
Adventure chroni tak samo jak wyższe/droższe wersje. Tylko tak, jak w przypadku tych z regulacjami możesz zaryzykować kupienie w ciemno, bez przymierzania, bo regulacje są dobre, tak Adventure koniecznie trzeba przymierzyć z twoim kaskiem i na rowerze. Chodzi o przyjęcie pozycji w jakiej jeździsz i sprawdzenie czy możesz patrzeć wystarczająco daleko.
To wszystko jest kwestią budowy Twojego ciała, kasku i geo roweru.
To wszystko jest kwestią budowy Twojego ciała, kasku i geo roweru.
pozdro
frango
frango
jezdze na emigracji wiec nie bede sie wtracal do polskich statystyk ale znam przypadek goscia tutaj lokalnie ktory jezdzi na wozku przez DH po kontuzji kregow szyjnych ktorej mozna bylo uniknac uzywajac usztywniacza.ArthurGreen pisze:Od tego 99r w polskim DH, ile mieliśmy urazów kręgów szyjnych ?? Wiem, że lepij "chuchać na zimne", ale statystyki jakoś nie potwierdzają tego..
nie jestem bardzo doswiadczony w tym sporcie i dlatego tez doceniam inwestycje w ten ochraniacz bo czesto sie wywracam i zdarzylo mi sie przeleciec przez kierownice pieknym saltem i wyladowac tylem ugerzajac glowa o pien. szyja zgieta tak ze neck brace wyraznie zapracowal.
je nie mowie ze moglo sie cos stac - moze by sie nie stalo ale naprawde doceniam.
Problem jest w tym ze neck brace powinna spoczywac na ciele, wiec ukladanie tego "na zolwiu" jest z tego co wiem niezbyt poprawne.
Z kolei zolw na neck brace powoduje ze wygladasz jak dzwonnik z notre dame.
Ja wycialem 2 segmenty zolwia + kawalek pianki z gory zbroi 661 i tylna plytka neck brace opiera sie na plecach. z przodem jest gorzej bo trudno jest wyciac przod ladnie i porzadnie. Wyjalem ten plastik z przodu i neck brace idzie NA zbroje.
Mam model moto gpx ktory da sie ustawic lepiej niz ten tanszy (adventure?) takze polecam go. Chyba nie ma sensu isc w ten najdrozszy (club?) bo tylko 100g lzejszy,
Dziwi mnie to ze nie odradzaja ukladanie neck brace NA zolwiu - byly znane przypadki kiedy neck brace chroniac kregi szyjne przenosil obciazenie nizej powodujac uraz nizszych partii kregoslupa. Pozycja "NA zolwia"

Powinni robic zbroje gotowe na neck brace i tyle, to raczej kwestia czasu tylko.
Neck brace przy uderzeniu lamie obojczyk ale lepsze to niz uraz kregoslupa, gdzies ta energia musi sie podziac.
za swoj placilem 320 euro i to bylo wtedy tanio. Ciezka do przelkniecia to byla kasa i dlugo sie zastanawialem ale wydaje mi sie ze warto.
Noszona bez zbroi prawie nie ogranicza. Pod zbroja, troszke ogranicza ale da sie z tym zyc.
Slyszalem jesze o urazach ktore moga powstac przy ewentualnym upadku z zalozona neck brace ale bez full facea. ( przy podchodzeniu ).
Zaznaczam ze nie znam aktualnych modeli i jak to teraz wyglada. Kupowalem swoja pod koniec 2009. mam nadzieje ze teraz robia lzejsze i zgrabniejesze. Bo ta co ja mam wyglada typowo na produkt MX.
Calkiem solidna i jakosc plastiku tez niczego sobie.
choc cena wydaje sie przesadzona.
trzeba tylko co jakis czas sprawdzac czy srubki przy mocowaniach sie trzymaja bo kiedys 1 zgubilem, na szczescie zaczepila sie o koszulke i znalazlem ja po powrocie do domu.
DH-luka ależ odradzają zakładanie LB na żółwie lub innego rodzaju ochraniacze. Leatt Corporation powtarza to w każdej swojej instrukcji jak i filmie instruktażowym.
Jeśli chodzi o zbroje kompatybilne z LB to mamy/wkrótce będziemy mieć do wyboru przynajmniej dwa produkty.
Buzer/rooster od Leatt Corp.


Z buzera odpinane są elementy z przodu i z tyłu, umożliwiając dość swobodny ruch LB względem buzera. Ale, żeby się tak wszystko nie telepało, są specjalne gumeczki, które przytrzymują lekko LB do buzera. Przednia i tylna "płetwa" LB leży na 4mm gąbce, więc nacisk nie przenosi się gdzieś przez plastikowe elementy. Myślą też nad ochraniaczem tułowia bardziej na rower.
oraz buzer firmowany przez TLD


W tym przypadku, LB trzyma się buzera dzięki rzepom, ale też porusza się wraz z buzerem.
A na koniec coś od Ufo

i bananowy Leatt Brace 100% karbon

Jeśli chodzi o zbroje kompatybilne z LB to mamy/wkrótce będziemy mieć do wyboru przynajmniej dwa produkty.
Buzer/rooster od Leatt Corp.


Z buzera odpinane są elementy z przodu i z tyłu, umożliwiając dość swobodny ruch LB względem buzera. Ale, żeby się tak wszystko nie telepało, są specjalne gumeczki, które przytrzymują lekko LB do buzera. Przednia i tylna "płetwa" LB leży na 4mm gąbce, więc nacisk nie przenosi się gdzieś przez plastikowe elementy. Myślą też nad ochraniaczem tułowia bardziej na rower.
oraz buzer firmowany przez TLD


W tym przypadku, LB trzyma się buzera dzięki rzepom, ale też porusza się wraz z buzerem.
A na koniec coś od Ufo

i bananowy Leatt Brace 100% karbon


pozdro
frango
frango
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość