Strona 4 z 4

: 30.12.2009 00:37:54
autor: troyo
Super , lancuch spadl 15 razy i tro w czasie zawodow . Nic tylko brać : )

: 30.12.2009 07:59:00
autor: snizy
troyo pisze:Super , lancuch spadl 15 razy i tro w czasie zawodow . Nic tylko brać : )
a mnie to przekonuje!!

... czy wszyscy zapominają, że opisane są w 43ride kulisy powstawania prototypu i etapy jego udoskonalania...
Finalna wersja zawsze się różni od prototypu (który może być zawodny - dlatego jest testowany i udoskonalany... po to służyły testy na zawodach).
E13 nie od razu zbudowała dobry napinacz... po prostu nie mieli odwagi pochwalić się kulisami jego powstania... awariami jakie dotykały prototypy napinaczy E13.

: 30.12.2009 08:56:58
autor: Tom@s
troyo, naucz się wpierw czytać, potem pisz komentarze... gdybyś umiał wykonać taką czynność jaką jest czytanie ze zrozumieniem, to dowiedziałbyś się, że wszystkie wady zostały wyeliminowane, a łańcuch spadał w pierwszej wersji...

: 30.12.2009 10:09:17
autor: ACextreme
Jeden z niewielu testow w takiej formie z jakimi sie spotkalem... szczerosc wsrod producentow = rzadkosc! Nadal jestem za produktami.

: 30.12.2009 11:49:53
autor: mozartt
troyo Miałem do wyboru dwie formy testu. Tak jak jest to przedstawione w 43ride, oraz test ostatniego, końcowego produktu. Wolałem jednak, żeby całość była bardziej obiektywna. Bardzo trudno jest zrobić coś co od razu działa i do wszystkiego pasuje. Na rynku jest wiele ram, które mimo iż posiadają ISCG wymagają innych konstrukcji backplate. Jako przykład może posłużyć Giant Glory i E13 LG1, czy też najnowszy Intense 951.

Przez cały ten czas zdobywałem doświadczenie, które na przekór temu co myślałem wcześniej jest bardzo ważne w tworzeniu i udoskonalaniu takich produktów.