Strona 4 z 4
: 28.11.2010 21:32:29
autor: Sert93
AlanCK pisze:Może Ci chodzi o rolke prowadzącą łańcuch przy osi obrotu wachacza ??
Tak właśnie o to mi chodzi? Jak to jest przymocowane do ramy(przyspawane i wymienna rolka, przykręcane?), pierwszy raz coś takiego widzę, na filmiku widać jak ugina rower, że całkiem fajnie to działa, łańcuch cały czas napięty...
: 28.11.2010 22:10:33
autor: AlanCK
Sert93 pisze:Tak właśnie o to mi chodzi? Jak to jest przymocowane do ramy(przyspawane i wymienna rolka, przykręcane?), pierwszy raz coś takiego widzę
Tak to jest przymocowane - oczywiście do przedniego trójkąta!
Rolka napewno wymienna nic nie jest wieczne, a rozwiązanie ma już swoje lata stosowane między innymi w Treku Session 10 i Canfieldzie Jedi
Sert93 pisze:na filmiku widać jak ugina rower, że całkiem fajnie to działa, łańcuch cały czas napięty...
Tym sie raczej nie sugeruj, jaką to ma funkcje napisałem Ci wyżej

: 28.11.2010 22:56:40
autor: Spaced
AlanCK nie tak oczywiscie, ktos miał przymocowane do wahacza. Corsair chyba ale głowy nie dam.
: 28.11.2010 23:49:44
autor: AlanCK
Spaced faktycznie... Corsair Crown - jarałem sie niemiłosiernie tą ramą kiedyś

: 29.11.2010 08:17:57
autor: ArthurGreen
ravfr siedziałem i jak dla mnie nie sprawiał wrażenia długiego.. Gometrycznie jak i jakość wykonania naprawdę super..
Ja teraz zamawiam "jakąś" nową ramę i teraz troszkę mi klina zabiła ta rama, bo w dodatku kolega ma prdzedstawiciela Ghosta.
: 29.11.2010 08:19:16
autor: tatuator
Nie rozumiem w jaki sposób ma to zniwelować efekt kopania po korbac, może mi to ktoś "łopatologicznie wytłumaczyć" jak i również sam efekt kopania.. Zawsze mnie to nurtowało..
ps: Może jestem wybredny, ale oglądając filmiki z jazdy testowej nastawiam się na jakies ujęcia slow mo ze statywu i pokazanie jak pracuje zawieszenie w różnych sytuacjach. Nigdzie tego nie robią, podobał mi filmik opisujący tr450
: 29.11.2010 08:23:38
autor: ArthurGreen
Chyba jakaś "budżetowa" wersja.

: 29.11.2010 08:30:23
autor: tatuator
Wygląda tanio.. oby to był voltage fr wśród zjazdówek
: 29.11.2010 08:39:58
autor: tatuator
Moglibyście podesłać link do jakiegoś tematu który by opisywał systemy zawieszenia i ich różnice, wady i zalety?
: 29.11.2010 09:07:40
autor: ArthurGreen
: 29.11.2010 11:23:40
autor: Spaced
tatuator to nie takie proste bo rower to nie sam system. Wewnątrz systemu masz duzo wolnosci i tutaj tez sie róznice moga pojawic. Pomijam juz szerokie patenty i trollowanie patentowe santy.
A co do kopania - zdajesz sobie, ze z takim pktem obrotu tylna oś bardzo oddala sie od supportu? Zdajesz sobie sprawe, ze łańcuch ma skonczoną długość? Jak jest w osi wahacza dzieki rolce problem jest mniejszy bo sam wahacz sie nie wydłuza

: 29.11.2010 13:02:50
autor: ravfr
ArthurGreen pisze:
ravfr siedziałem i jak dla mnie nie sprawiał wrażenia długiego.. Gometrycznie jak i jakość wykonania naprawdę supe
No to troszkę mnie pocieszyłeś

, będę w marcu miał na sklepie Mkę to pewnie łyknę.
Co do oficjalnej ceny , jeżeli euro będzie na "przyzwoitym" poziomie , można będzie jakiś przyzwoity rabat wyrwać .
ArthurGreen pisze:Ja teraz zamawiam "jakąś" nową ramę i teraz troszkę mi klina zabiła ta rama, bo w dodatku kolega ma prdzedstawiciela Ghosta.
to wypas , w hurcie robi się naprawdę interesująca kwota.
Zresztą :
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... highlight=
był założony temat we wrześniu , wszystkie informacje na stronie
www.ghost-bikes.de .
: 29.11.2010 14:14:12
autor: tatuator
podałeś link do tego samego tematu
: 29.11.2010 14:20:50
autor: ArthurGreen
tatuator, oczywiście że tak bo w tym to linku jest to opisane.
: 29.11.2010 20:35:31
autor: tatuator
Aha myślałem że jest jakiś temat w który byłyby rozróżnione ł WSZYSTKIE systemy zawieszenia, gdzie byłyby zamieszczone grafiki. Przyznam że nie łapie się w tym zbytnio a trochę mnie to interesuje.. Np w czym tkwi wyjątkowośc jednozawiasowca tr450 że nie blokuje się zawiecha podczas hamowania.
: 29.11.2010 22:45:19
autor: Spaced
tatuator blokuje sie, tylko mniej niz np. w signie. Inna sprawa, ze nie czytaj tyle raklam speca

Najwazniejsza w rowerze dh jest trakcja na całej trasie, nie tylko podczas hamowania i jakosc pedałowania

Z tym drugim zreszta juz prawie zaden rower nie ma problemu jak nie pedałujesz jak 5 latek na bmxie.
Inna sprawa, ze 100% brak usztywniania lub uginania sie zawieszenia (tylnego) od hamowania to cecha duzo gorsza niż troche usztywniania sie
