Strona 4 z 5
: 24.02.2010 16:25:13
autor: =disbrainer=
Artek, przyznaj sie... sam nakreciles ich, a teraz zacierasz rece bo Twoj temat jest na nonstopie na pierwszym miejscu :P jak ja lubie to forum

: 24.02.2010 16:41:50
autor: ArthurGreen
=disbrainer=, w końcu adminem jestem i muszę dbać o frekwencję

Potem to lepiej w "statsach" na google wypada
Btw: Twój temat nie jest gorszy, a na bank masz lepsze zdjęcia.. Mam nadzieję, że Tomek wstawi foty IH, o jak nie to ja to za niego zrobię (raczej mam takie możliwości)

: 24.02.2010 17:37:41
autor: 0gór
a ja sadze ze te gadki o odchudzaniu tego rowera to jest jakas porazka... :/ jakos wczesniej nikt tak na wage nie patrzal a 18kg to byla rewelacja a teraz 16 i zle :/ boze ogarnijcie sie

... a teraz w kazdym temacie jaka waga... zmien to na tamto bedzie lzejsze :/ ... zajebiscie lekki rower i nie ma w nim co zmieniac... bo po co :/ chyba ze ktos ma worek kasy i mu sie nudzi to ok... ale bez przesady poza tym jak ktos chce to sam to zrobi... wiec ta gadka na temat odchudzania to jakis glupi jest

: 24.02.2010 17:48:14
autor: Zaborowski1
ArthurGreen ja zlozylem teraz kola lzejsze od deemaxow ultimatow bardzo nie wielkim kosztem a dokladnie piasty hope , obrecze Mavica xm321 i szprychy dt swiss revolution i wyszlo ok.100g wiecej od dt 1750 ...
: 24.02.2010 18:01:14
autor: Schodek
0gór czytaj ze zrozumieniem

bo nikt nie mówi o cieniowaniu tego "rowera"
Zaborowski1 dokładnie tak można
: 24.02.2010 18:13:25
autor: =disbrainer=
ArthurGreen pisze:Mam nadzieję, że Tomek wstawi foty IH
spoko, spoko.. juz ja go przycisne, bo set sie zapowiada wysmienity;) a jak chcesz jakies nowe zdjecia, to bezproblemowo mozemy sie zgadac, nawer wiem gdzie i kiedy:D
: 24.02.2010 18:44:35
autor: Spaced
Zaborowski1 to dt revo masz w koncu czy nie?

Bo jak revo to pilnowania bedziesz miec tych szprych duzo na tych obreczach

: 24.02.2010 19:46:43
autor: Zaborowski1
Spaced jestem przygotowany na problemy z kolami wiec spoko ; )
: 24.02.2010 21:12:25
autor: Spaced
Zaborowski1 po prostu zwracam uwage, ze ta nizsza waga to nie zawsze za darmo

: 24.02.2010 21:23:16
autor: Zaborowski1
Spaced no ja dobrze wiem , zreszta gadalismy juz wiele razy na gg o tym wiec wiesz jak jest ; ) dobra koniec off'topu tego.
: 24.02.2010 21:53:40
autor: Schodek
...za darmo to tylko w Erze !!
Spaced coś za coś ! Jak w życiu Norbert
: 24.02.2010 22:19:50
autor: Spaced
Schodek do pewnej wagi i zbijanie w pewnych miejscach mniejsza iloscia ryzyka i stresu jest obarczone

Wszystko w granicach rozsadku.
: 24.02.2010 22:22:23
autor: Schodek
Dobra technika - lekkie partsy
Zasada złotego środka..
: 24.02.2010 23:03:53
autor: Kamil89
pięknie powiedziane

a rowerek ten sunn zawsze miał w sobie coś co mnie kręciło a w takim secie to już w ogóle maszyna do zabijania
: 25.02.2010 11:14:03
autor: Schodek
yoonior pisze:Nie ma na to najmniejszych szans, jeśli opony mają być typowo zjazdowe, weź Michał kalkulator do ręki bo z matematyką na bakier jesteś Wink
To jak
yoonior z tą matematyka ?? Bo jakaś cisza w temacie kalkulacji

chyba nie masz aż takich problemów z odejmowaniem i dodawaniem..
mowa oczywiście o czysto teoretycznych możliwościach poskładania roweru na dostępnych obecnie częściach...bez wpływu na trwałość i bezpieczeństwo, to oczywiście kosztuje ale jest możliwe bez problemu dla kogoś kto zarabia normalnie jak człowiek a nie jest wyzyskiwany w kraju po zaborach mentalnych...
rower Artura to taki przykład i moje uwagi nie odnoszą się do nakazu zmian części na inne
warto pamiętać że ktoś kto zarabia w Polsce 3000 pln to na zachodzie jego odpowiednik zarabia tyle w euro i stać go zdecydowanie na więcej niż utrzymanie głowy na powierzchni bytu..
: 11.03.2010 09:40:26
autor: topick
4400 rama ok zadeklarowana
470 ok. pedaly malet
190 siodlo
1200 hamulce ok. saint + code 5 (mało?)
50 ok stery zintegrowane
2986 boxxer team 2010 ze strony sram
140 manetka + kabel
200 mostek sunline v1 do 220g
310 kierownica sunline v1
30 zacisk sztycy
200 przerzutka x0
250 lancuch (b lekki ale rownie dobrze 280)
1000 korba + napinacz + lozyska fsa light gravity (choc napinacz jednak pewnie ciezszy niz zalozone 100g)
170 sztyca
2680 kola (zadeklarowane - ciezkie chyba ze tarczami ?)
1800 opony michelin 2,35 reinforced - tylko takie sa w tym rozmiarze. 900g sztuka a nie 680. Cos nie tak z tymi oponami ?
280 detki latex po 140 g !!!!!
200 ok SRAM PG-990 11-25, bylo cos takiego ?
16556 razem a nie 15,90
w czym moja oszybka ? te kola i opony ?
: 11.03.2010 10:06:42
autor: Spaced
topick nie znasz wag dokladnie to po co podliczasz? Juz na kołach sie mega przejechales bo 2680 to nie ten zestaw kol co wazony (2200 z kawałkiem), łańcuch jak wyzszy model kmc to spokojnie blizej 200g jest. Pare innych rzeczy tez.
Zreszta podliczenie reczne zawsze daje durniejsze wyniki niz waga wiec nie wiem po co ten post.
: 11.03.2010 10:15:51
autor: =disbrainer=
za przeproszeniem pitolicie panowie..

jak sie wezmie ten rower do reki, to po prostu jest LEKKI (a mowie to z perspektywy goscia z rekami jak patyki). nawet jesli artek tak jak mowi, nie skladal go pod wage i to tak lekki mu wyszedl i nie wiem po co ta dyskusja co do +/- 500g.
: 11.03.2010 10:52:50
autor: Spaced
=disbrainer= no mi to ryba bo dla mnie bike ma wazyc mniej niz 18kg i jest lekki

Po prostu nie widze sensu podwazania czyjejs wagi jak sie dobrze nie ma ogarnietych wag czesci.