Strona 4 z 4
: 16.11.2011 16:15:32
autor: Spaced
ronsek pisze:wytrzymalosc nowych modeli boxxerow z 10 nie jest tak powalajaca.. widzialem na wlasne oczy waga nie kosztem wyrzmalosci. tego nie da sie zmienic, mozna poprawic jedynie innymi mocniejszyi stopami
Ile wiecej boxxerów widziałes a ile marzów? Jest ich duzo wiecej to zobaczysz pęknietego predzej. 888 lagi waża podobnie. Tona ludzi na boxxerach jezdzi na prawde ostro i nic sie nie dzieje. Ile boxxerów padło na prawde od jazdy, a nie od głupich akcji i jaki to % produkcji?
Re: Marzocchi 888 RC3 czy RS BOXXER WORLD CUP 2010
: 16.11.2011 16:21:40
autor: ronsek
myle sie? protone jest w wiecej jak prawa golen?? ingeuje w tlumik tzn lewa strone w 888rc3??
: 16.11.2011 16:59:04
autor: pietryna
Nie. Odniosłem się tylko do pomysłu wkładania protone do amora.
888 na starcie mi pracowały już gorzej niż sprężyna. Nie mówiąc już co się po tygodniu działo. RC2X mi wybierały kocie łby jak się je ustawiło dobrze. Z protone nie było o tym mowy.
: 16.11.2011 17:22:24
autor: mlynooo
888 rc3 evo 2011 miażdży system. Boxxer przy nim to zwykła uginaczka
Re: Marzocchi 888 RC3 czy RS BOXXER WORLD CUP 2010
: 16.11.2011 19:54:33
autor: ronsek
speced maly. ale i tak jestem za marzo

moze keidys box
: 17.11.2011 01:54:44
autor: Vin_OSW
ronsek pisze:ingeuje w tlumik tzn lewa strone w 888rc3??
pietryna pisze:RC2X mi wybierały kocie łby jak się je ustawiło dobrze. Z protone nie było o tym mowy.
Cały czas o RC3 mówimy.
: 17.11.2011 01:56:30
autor: Las3k_91 Ldz
Różnica między tłumikami do pominięcia.
: 17.11.2011 02:58:57
autor: Vin_OSW
Nie w przypadku, jeśli w RC2x masz po tłumiku na goleń (protone = tracisz coś), a w RC3 (evo) masz tylko w jednej goleni (protone=to co było).
: 17.11.2011 06:56:58
autor: pietryna
No tak... tyle że w RC3 nie ma tego co miało RC2X.
Tylko że jak ktoś powie iż w lewej goleni RC2X był tłumik szybkiej kompresji w prawej tłumik wolnej, a w RC3 wszystko jest razem w jednej to nie mamy o czym gadać gdyż nie ma zielonego pojęcia(ponad to co jest napisane na stronie MZ) co jest w środku.
: 17.11.2011 15:56:50
autor: Vin_OSW
No w prawej masz springa + regulacja naprężenia, więc wkładając protone praktycznie tracisz tylko na wadze

: 17.11.2011 21:03:13
autor: pietryna
I na pracy.
: 17.11.2011 21:14:55
autor: EZrider
I na kieszeni.
: 17.11.2011 21:36:15
autor: boogiel
pietryna Ale teoretycznie w tłumik nie ingerujesz w ogóle. Jakbym miał 500zł to bym się zajebiście chętnie przekonał.
: 18.11.2011 01:49:19
autor: Las3k_91 Ldz
Przekonaj, najwyżej odsprzedasz. Ja Ci tylko mogę powiedzieć, że będziesz żałował.