Strona 4 z 4

: 04.09.2010 18:50:47
autor: szymon102
.proXof pisze:Powiem krótko-kolorowo :P nie mogą dogonić konkurencji pod względem pracy to próbują inaczej Wink
No ja właśnie słyszałem, że się bardzo praca poprawiła. Kovarik jeździ na 888 i jak prawie ich nie widziałem na MŚ to teraz jest już trochę. Jakby kolor lag był do wyboru to już całkiem byłby odlot, bo zielony pewnie nie każdemu podejdzie.

: 04.09.2010 22:28:57
autor: EZrider
BIG M IS BACK MUAHAHAHA!

Tak, dobrze, mam nadzieję że 888 złoi ponownie dupsko Boxxerowi bo opieszałość i samouwielbienie Srama wyłażą mi uszami. Nienasmarowane amortyzatory, zapowietrzone hamulce, syfny dot, czekam aż łańcuch trzeba będzie samemu spinać ze 106 luźnych ogniw, albo w ogóle kupować kawałek stali i samemu frezarką działać...

: 06.09.2010 14:27:43
autor: .proXof

.proXof napisał:
Powiem krótko-kolorowo :P nie mogą dogonić konkurencji pod względem pracy to próbują inaczej Wink


No ja właśnie słyszałem, że się bardzo praca poprawiła. Kovarik jeździ na 888 i jak prawie ich nie widziałem na MŚ to teraz jest już trochę. Jakby kolor lag był do wyboru to już całkiem byłby odlot, bo zielony pewnie nie każdemu podejdzie.
nie miałem ich, w swojej wypowiedzi kierowałem się głownie z myślą o porażce z 2008r. Nie stwierdzam, że ich praca jest słaba lub też cudowna, ponieważ nie jeździłem na nich. Trochę chciałem inaczej ująć swoją
wypowiedz.

: 06.09.2010 19:49:28
autor: SeraaX
Kurde pomarańczowo czarne i 888 fajnie wyglądają (1 post), widzę że wybór kolorów będzie spory, dobrze :)
EZrider pisze:mam nadzieję że 888 złoi ponownie dupsko Boxxerowi
A kiedykolwiek było odwrotnie ? hehe

: 06.09.2010 20:28:51
autor: piotrex
.proXofzmienili sporo rzeczy z tlumikami na czele wiec wierz mi-jest lepiej :)

: 06.09.2010 20:49:23
autor: kacperg2
..

: 18.09.2010 15:53:20
autor: Irion
Projektanci wpadli na genialny pomysl... "Tak, zrobimy teraz z rowerow choinki..." Brakuje tu jeszcze rozowego...

: 18.09.2010 16:14:14
autor: troyo
mnie bardziej zastanawia , kiedy wreszcie zrezygnuja z tej kretynskiej podkowy i polek w ksztalcie M.

: 18.09.2010 16:17:38
autor: matuff
Wg mnie pomysł jest super. Anoda to anoda, kolor na prace nie wpływa, ale dzięki niemu M pozyskuje klientów wśród nie tylko kasiastych lanserów ale również bikerów dla których liczy się wygląd maszyny. Dobry ruch.

: 18.09.2010 16:57:30
autor: Wool14
troyo znak rozpoznawczy, wątpie czy kiedykolwiek z tego zrezygnują.

: 18.09.2010 19:02:07
autor: EZrider
troyo nic nie zmienia w wytrzymałości zaokrąglona korona/półka albo w kształcie M. Zwyczajnie parę gram materiału więcej (albo mniej, zależy do jakiego owalu równać) jako znak firmy i już.

Natomiast Rocco wygląda obleśnie. Szara sprężyna + czarny, anorektyczny tłok i szczynowy odbojnik. Bleh.

: 18.09.2010 19:15:33
autor: ACextreme
Z tego co dowiedzialem sie na Eurobike, kolorowe lagi maja byc opcja:
Chcesz kupic widelec, to mozesz sobie wybrac w jakim kolorze chcesz lagi.

Gdzies ostatnio czytalem ze w modelu 55 2011 ma byc opcja doboru dolnych goleni (takze w PL - sic!) : 26" lub 29" i chyba nawet rozne mocowanie osi. A taka usluga ma byc bezplatna! Skoro to bedzie dostepne, to dobor koloru lag tez moze byc.

Taki custom w cenie widelca to bylby strzal w 10 moim zdaniem:
a) wybor widelca
b) wybor koloru goleni dolnych oraz gornych
c) wybor mocowania osi (w nizszych seriach np. 33/44/55)

Niejedni by za takie udogodnienia doplacili jak sadze.

Kolory to kwestia gustu oczywiscie. Mi tam najbardziej zawsze pasowal standardowy kolor lag w foxach np. 40 2008/9.