Strona 4 z 4

: 15.12.2010 00:06:38
autor: Roman_Maxx
Rozwiązanie darex'a, sprawdzałem cały sezon, tak na dwu maszynach DH jak i rowerach XC i mogę się podpisać oburącz, że to bardzo dobry produkt. Oprócz zysku wagowego, nie zużywają się tak szybko, jak tanizna wbijana fabryczne - teraz rozebrałem kolejnego bika do przeserwisowania i zużycie jest niezauważalne - dzięki uszczelnieniom, takie rozwiązanie jest bardziej bez stresowe i działa dłużej.

: 15.12.2010 17:03:04
autor: Tryton
darex hejka mam do Ciebie pytanie, gdzie anodowales swoje tulejki?
Pytam bo bede sobie pierscienie zmieniajace kat glowki dorabia:

http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... sc&start=0

Znalazlem juz odpowieni formatke (tez ALU 7075 T6) i szukam wlasnie zakladu, ktory podjolby sie anodowania. BTW, miales mozliwosc wyboru innego koloru? Bo nie ukrywam, ze mi glownie estetyce zalezy. Pozdro :)

P.S.
Jezeli nie chcesz tu pisac to podaj jakis kontakt. :D

: 16.12.2010 18:24:33
autor: darex
Ja swoje tulejki anoduje w zakładach lotniczych ale to dlatego bo mam tam dojście a kolory do wyboru to miałem srebrny lub taki jak na zdjęciach z 1 strony tematu.

: 04.04.2011 15:44:55
autor: Czlenson
Skrawanie sworznia aluminiowego Darexa wyglądało jak tortura dla tokarki :P zmieniałem długosc z 52 na 32mm. Od jesieni ani śladu zużycia.
Polimerowe tuleje ślizgowe radzę po wciśnięciu w oczko przetrzeć troche drobnym papierem ściernym tak żeby sworzeń obracał się w niej bez zmulania zawieszenia oporami a jego wbijanie nie angażowało kilku osób z młotkami.

Darex - oferujesz te aluminiowe? Nie ma nic na allegro.

: 05.04.2011 21:25:11
autor: darex
Czlenson, oferuje. Można bezpośrednio zamówić przez darek@proshox.com lub na ebayu:

http://cgi.ebay.com/Ultra-Light-Mountin ... 45f683d0aa

Co do montowania to nie polecam wbijać młotkiem. Najlepiej wprasować na imadle z uwagą, że z jednej strony tulejki ślizgowej jest zfazowanie (na sworzniu też) aby było łatwiej montować. Co do oporów to całkiem dobry sposób z tym papierkiem ściernym, sam kiedyś tak robiłem przy pasowaniach tłoczysk amortyzatorów, bo niekiedy producenci robią za ciasne w szczególności Manitou w Swingerach. Po prostu czasami pola tolerancji się niekorzystnie układają, że sworzeń jest w górnej a otwór w dolnej i się robi ciasno. Aczkolwiek widziałem takie foxy z oryginalnymi tulejkami 3 częsciowymi, że się w ogóle nie chciały obracać ;) Suma sumarum obniżyłem wymiar nominalny dla tulejek polimerowych o 0.005-0.01 i powinno wszystko grać i buczeć.

: 12.05.2011 14:15:50
autor: born2ride
Odswiezam temat, ma ktos namiary gdzie jeszcze mozna dorobic tulejki do damperow, chodzi mi konkretnie o Fox RP23 i Fox Float R, bo jak sie dzisiaj dowiedzialem w Proshox'ie mogo mi to zrobic ale dopiero za kilka tygodni :(