Strona 4 z 4
: 15.12.2010 00:06:38
autor: Roman_Maxx
Rozwiązanie darex'a, sprawdzałem cały sezon, tak na dwu maszynach DH jak i rowerach XC i mogę się podpisać oburącz, że to bardzo dobry produkt. Oprócz zysku wagowego, nie zużywają się tak szybko, jak tanizna wbijana fabryczne - teraz rozebrałem kolejnego bika do przeserwisowania i zużycie jest niezauważalne - dzięki uszczelnieniom, takie rozwiązanie jest bardziej bez stresowe i działa dłużej.
: 15.12.2010 17:03:04
autor: Tryton
darex hejka mam do Ciebie pytanie, gdzie anodowales swoje tulejki?
Pytam bo bede sobie pierscienie zmieniajace kat glowki dorabia:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... sc&start=0
Znalazlem juz odpowieni formatke (tez ALU 7075 T6) i szukam wlasnie zakladu, ktory podjolby sie anodowania. BTW, miales mozliwosc wyboru innego koloru? Bo nie ukrywam, ze mi glownie estetyce zalezy. Pozdro
P.S.
Jezeli nie chcesz tu pisac to podaj jakis kontakt.

: 16.12.2010 18:24:33
autor: darex
Ja swoje tulejki anoduje w zakładach lotniczych ale to dlatego bo mam tam dojście a kolory do wyboru to miałem srebrny lub taki jak na zdjęciach z 1 strony tematu.
: 04.04.2011 15:44:55
autor: Czlenson
Skrawanie sworznia aluminiowego Darexa wyglądało jak tortura dla tokarki :P zmieniałem długosc z 52 na 32mm. Od jesieni ani śladu zużycia.
Polimerowe tuleje ślizgowe radzę po wciśnięciu w oczko przetrzeć troche drobnym papierem ściernym tak żeby sworzeń obracał się w niej bez zmulania zawieszenia oporami a jego wbijanie nie angażowało kilku osób z młotkami.
Darex - oferujesz te aluminiowe? Nie ma nic na allegro.
: 05.04.2011 21:25:11
autor: darex
Czlenson, oferuje. Można bezpośrednio zamówić przez
darek@proshox.com lub na ebayu:
http://cgi.ebay.com/Ultra-Light-Mountin ... 45f683d0aa
Co do montowania to nie polecam wbijać młotkiem. Najlepiej wprasować na imadle z uwagą, że z jednej strony tulejki ślizgowej jest zfazowanie (na sworzniu też) aby było łatwiej montować. Co do oporów to całkiem dobry sposób z tym papierkiem ściernym, sam kiedyś tak robiłem przy pasowaniach tłoczysk amortyzatorów, bo niekiedy producenci robią za ciasne w szczególności Manitou w Swingerach. Po prostu czasami pola tolerancji się niekorzystnie układają, że sworzeń jest w górnej a otwór w dolnej i się robi ciasno. Aczkolwiek widziałem takie foxy z oryginalnymi tulejkami 3 częsciowymi, że się w ogóle nie chciały obracać

Suma sumarum obniżyłem wymiar nominalny dla tulejek polimerowych o 0.005-0.01 i powinno wszystko grać i buczeć.
: 12.05.2011 14:15:50
autor: born2ride
Odswiezam temat, ma ktos namiary gdzie jeszcze mozna dorobic tulejki do damperow, chodzi mi konkretnie o Fox RP23 i Fox Float R, bo jak sie dzisiaj dowiedzialem w Proshox'ie mogo mi to zrobic ale dopiero za kilka tygodni
