Strona 4 z 12

: 17.01.2011 00:27:22
autor: blackdemon
W stanie technicznym bardzo dobrym, nie wizualnym, a tego tyczą się Twoje wywody na temat pancerzy, przelotek, brudnego łańcucha od smaru (link: http://www.strictlyrecreation.com/i//maxchainguard.jpg), którego uważasz za gówno, a tak się składa, że to jeden z lepszych smarów motocyklowych, oraz porysanego suportu od żabki. Z tego co słyszałem przez telefon, to cały rower serwisujesz sam i rzekomo jeździsz więcej niż ja mam lat (zabawne :D ). Skoro zauważyłeś to minimalne bicie tarcz, to ustaw sobie zacisk inaczej, ja ustawiłem go tak, aby łapał odrazu po dotknięciu klamki, kosztem minimalnego obcierania, które i tak na nic nie wpływa, chyba, że jeździsz w próżni.
Poza tym, nigdzie nie sugeruję, że są luzy na sterach bo ich nie ma, co więcej, przed złożeniem roweru rozłożyłem łożyska na części i przesmarowałem je (są tam zastosowane łoż. maszynowe), ale skoro tak wnikliwie sprawdzałeś rower, że znalazłeś nawet najmniejsze ryski, to dlaczego miałbyś nie sprawdzić sterów? Hmm? :wink:

Co do opon, to w Twoim twierdzeniu, nie nadają się one do niczego, a tak się składa, że zaraz przed zdjęciem ich z mojego poprzedniego sztywniaka (NS Surge), były one jeżdżone w Czarnej Górze oraz kilka razy na łopacie, co kilka osób może potwierdzić, o ile mają dobrą pamięć (maxxis, Ofcuś z tego forum, oraz kilka innych osób) i jakoś nie miałem problemów z przyczepnością.

grzesiekfrchelm, może posądzimy o to stworzonka żyjące niekoniecznie za naszą zgodą w piwnicy?

LestatBiker, tak się składa, że obecnie w Krakowie, gdzie się uczę nie posiadam całego serwisu, jedynie podstawowe klucze typu imbusy, klucz do Hollowtecha, zestaw odpowietrzający. Nie posiadam wewnętrznych misek, więc taki klucz nie jest mi potrzebny w Krakowie.
Co do dat, sprawdź sobie EXIF. Zdjęcia na łące były wykonane 9 listopada, kiedy to ostatni raz na nim jeździłem. Zdjęcie z piwnicy od boku jakoś pod koniec października. A to od przodu, to jakoś na początku grudnia.

Nie mam nic do ukrycia, bo nie czuje się winny w tej sprawie, i nie dam sobie zarzucić bezpodstawnych oskarżeń cd. pękniętej półki w amortyzatorze z mojej winy i innych absurdów.

: 17.01.2011 00:30:52
autor: grzesiekfrchelm
blackdemon - co ty mi tu z jakąś piwnicą wyskakujesz mnie nie obchodzi ile i gdzie on stał nie wiem skąd to pytanie...ktoś to musiał zepsuć i staramy się wyjaśnić bo wypadałoby :D

: 17.01.2011 00:43:19
autor: Killo
Porównajcie ujęcie zdjęć:
blackdemon:
Obrazek

a moich:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Rower jak przyjechał tak stoi i NIC przy nim nie robię. Jedyne co to został po części wyczyszczony przy pomocy szmatki i czystej ciepłej wody podczas oględzin ;)

blackdemon pisze:
W stanie technicznym bardzo dobrym, nie wizualnym, a tego tyczą się Twoje wywody na temat pancerzy, przelotek, brudnego łańcucha od smaru
Moje wywody dotyczą tylko i wyłącznie technicznych kwestii, a nie rys czy brudu. Amortyzator ma popękaną koronę górną, w sposób zagrażający dalszemu użytkowaniu i życiu użytkownika.

: 17.01.2011 00:43:23
autor: LestatBiker
blackdemon no teraz nie , bo szybko na gazie edytujesz posty , i pierniczysz 3 po 3. Pozbyłeś sie kukułczego jaja i bronisz się. Proste.

: 17.01.2011 00:58:12
autor: GgG
blackdemon pisze:
W stanie technicznym bardzo dobrym, nie wizualnym, a tego tyczą się Twoje wywody na temat pancerzy, przelotek, brudnego łańcucha od smaru
No to fajnie, skoro uszkodzona przelotka uniemożliwiająca zamontowanie poprawnie pancerza jest uszkodzeniem wizualnym.
blackdemon pisze: po każdym odkręceniu mostka stery się luzują i należy dokręcić top capa jeszcze raz. To jest normalne zachowanie sprzętu.
Jesteś moim mistrzem. Jakim cudem tam ma się zrobić luz, skoro na koronie jest taka magiczna śrubka, która trzyma wszystko w kupie mimo odkręcenia mostka?

: 17.01.2011 01:03:26
autor: LestatBiker
GgG no piszę to już w którymś poście ze coś mi nie halo z tym i nikt nie widzi... kurde, on jest moim mistrzem też przez to!

: 17.01.2011 01:08:12
autor: blackdemon
GgG, nie raz odkręcałem mostek w dwupółce i nie wmówisz mi, że nie robią się luzy, widocznie za mocno dokręcasz, skoro półka nie puszcza lekko :wink: Poza tym, na jakiej podstawie sądzisz, iż ta przelotka jest uszkodzona? Bo jakoś nie mogę dopatrzeć się tego na zamieszczonych zdjęciach.

LestatBiker, a co, nie można po napisaniu posta zedytować go i dopisać późniejszą treść skierowaną do postów poniżej? Nie ośmieszaj się.

Killo, oczywiście, że zagraża, pod warunkiem, że ważysz 200kg i używasz roweru niezgodnie z przeznaczeniem (składany był do enduro/lekkiego fr i było to napisane w treści aukcji, poza tym widać po konfiguracji sprzętowej). Nie raz, nie dwa widziałem popękane MZy, czy to na koronie dolnej lub górnej, czy to na osi, właśnie poprzez zbyt mocne dokręcenie śrub (lub ich brak w przypadku koron typu DJ03), i nic im nie dolegało, poza aspektem wizualnym.
Ale nie o tym mowa, bo dyskutujemy, o tym, kiedy powstało to pęknięcie, a nie czy wytrzyma jazdę.

Tymczasem idę spać, dobranoc. :wink:

: 17.01.2011 01:17:22
autor: LestatBiker
blackdemon sam siebie osmieszasz i tyle, bo widzisz ze jade po Tobie jak i reszta i dlatego edytujesz. A nie tyle lubię sie osmieszać co często być śmiesznym...Ej, Zieloni, da radę umieścić pod moim nickiem ładny zielony podpis ,,Błazen" ? :D

: 17.01.2011 01:22:11
autor: blackdemon
LestatBiker, tak, boję się Ciebie.. Nie przejedź mnie czasem tym Tomacem z naklejkami "hello kitty" i amortyzatorem z poprzedniej epoki :lol: :lol:

Dobranoc po raz drugi.

: 17.01.2011 01:27:17
autor: GgG
blackdemon pisze:GgG, nie raz odkręcałem mostek w dwupółce i nie wmówisz mi, że nie robią się luzy, widocznie za mocno dokręcasz, skoro półka nie puszcza lekko Wink Poza tym, na jakiej podstawie sądzisz, iż ta przelotka jest uszkodzona? Bo jakoś nie mogę dopatrzeć się tego na zamieszczonych zdjęciach.
Jeśli w 2półce robią się luzy po zdjęciu mostka przy koronie przykręconej POPRAWNIE zgodnie z tym co zaleca Marzo, to moje 888 są Twoje. Stan wizualny bdb, półki całe.


Obrazek

Skro wcisnąłeś tam przewód, to znaczy, że może też wypaść z tej przelotki. A skoro go tam wcisnąłeś, to pewnie nie ma zakończeń umożliwiających osadzenie pancerza zgodnie z tym, jak zaplanował to producent. Czyli jest uszkodzone. I to nie wizualnie tylko technicznie.

LestatBiker Musisz pytać administratorów ;)

: 17.01.2011 01:28:45
autor: grzesiekfrchelm
blackdemon"Ale nie o tym mowa, bo dyskutujemy, o tym, kiedy powstało to pęknięcie, a nie czy wytrzyma jazdę." Tu nie ma co dyskutować co do jazdy bo ten złom nie nadaje się do niczego! blackdemon-gubisz się w zeznaniach :D :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:



Grzesiek tam jak włożysz pancerz to musisz kombinerkami docisnąć przelotki to ty nieee wiesz ? Shocked

: 17.01.2011 01:34:22
autor: LestatBiker
blackdemon oj, nie chciałbyś przeżyć bliskiego spotkania z moim przedpotopowym tomahawkiem , oj niechciałbyś... . a hello kitty są dla lansu :wink:

GgG Aż zapytam ale jutro :D

: 17.01.2011 01:37:52
autor: blackdemon
grzesiekfrchelm, tyś widział złom.. Jakich zeznaniach, przepraszam, czy to jest przesłuchanie? Po prostu wyrażam swoje zdanie na temat bezpodstawnych oskarżeń kupującego, i mam do tego pełne prawo.

GgG, jak się przypatrzysz, to zauważysz, że czarna warstwa osłony jest wgnieciona, nie przelotka. Chciałbym widzieć, jak pancerz rozgina przelotkę.. Nie widzę problemów z założeniem pancerza dzielonego. Poza tym, odkręć mostek, dokręć półki zgodnie z zalecanym momentem obrotowym, po czym zacznij ciągnąć półkę do góry :) Większa siła i bez problemu schodzi. Jeżeli to nie poskutkuje, to przejedź się po podwórku, ale nie odpowiadam za ewentualne uszkodzenia. Czy to Junior 00/05, czy 888 stare, czy Manitou Sherman. Gdyby wszystko tak pięknie się trzymało na jednej śrubce, to w mostku nie stosowałoby się minimum dwóch śrub.

Dobranoc po raz trzeci, tym razem ostatni :D

: 17.01.2011 01:39:42
autor: LestatBiker
blackdemon dobranoc, kolorowych snów z tomackiem i hello kitty :D

: 17.01.2011 01:45:33
autor: GgG
blackdemon Kompromitujesz się. http://www.pinkbike.com/photo/5998514/ W takim razie jak to się trzyma? Pod ciężarem kierownicy pólka się nie rusza i nie robi się luz na sterach?

: 17.01.2011 01:51:40
autor: agressor
jak dla mnie opony nie nadają sie do jazdy. A to pękniecię na 100% nie ma 2 dni ktos musial z tym jeździć. Kilo chce isc na ugody i oplacic koszty zwrotu. przestań leciec w chooja i oddaj kase albo kup nową półkę.

: 17.01.2011 01:55:50
autor: grzesiekfrchelm
blackdemon - no widzę właśnie w tym temacie na stronie 1 i 3 i 4 :D Masz prawo jak najbardziej i rób to bo tu chodzi o ciebie i o twoją reputację :D powodzenia...dobranoc blackdemon

: 17.01.2011 02:10:13
autor: Killo
GgG Tak naprawdę, normalnie jak najbardziej poważnie powiem Tobie że są to: kurna czary!!! Czary! Czaaaaaaaaaaaaryy!!!!! :D
ObrazekObrazek

agressor
Killo pisze:Jestem skłonny pójść na rękę co do wysyłki sprzętu.

: 17.01.2011 02:27:18
autor: LestatBiker
hokus pokus, czary mary, krzywe tarcze i pedały,
zgięta laga, oraz kółka, łyse kapcie, pękła półka,
oczka w ramie pomiażdżone, w nich pancerze spierdol***,
wszystko smarem upaprane, musi być zaczarowane!
to nie klątwa jest wyśniona....
To jest rower blackdemona! :mrgreen: