Strona 4 z 5

Re: Karbonowy Session Gwina!

: 16.07.2011 14:54:50
autor: Kokolino
a tak ma wygladac hybryda sprezyna powietrze foxa 40
hybrid air.ipeg.png
i ma byc lżejsza o 60 g :wink:

: 16.07.2011 21:11:24
autor: Vin_OSW
Kokolino pisze:ma byc lżejsza o 60 g :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: i 500 zł droższa? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

: 17.07.2011 09:34:31
autor: pietryna
Vin_OSW pisze:i 500 zł droższa?
Nie doceniasz ich widzę.

Re: Karbonowy Session Gwina!

: 17.07.2011 10:21:31
autor: Kokolino
kurcze chłopaki zapomniałem wczoraj dodac ze ten model 40 bedzie dostepny tylko w treku session carbon 9.9 :?

: 17.07.2011 11:06:31
autor: aenim
No raczej, skoro wyraźnie w artykule zaznaczono, że to patent Treka ;)

: 17.07.2011 12:40:04
autor: pietryna
Czy to jest po prostu jakaś durna, pojedyncza komora powietrzna?

: 17.07.2011 13:57:28
autor: frango
Trochę byłem odcięty od netu, bo na moim balkonie sieć z Renouveau nie działała ;)

Ależ piękny sprzęt Trek zrobił!
Santa nadal podoba mi się ciut bardziej, ale Session wysmuklał. Urwanie 800g z już bardzo lekkiej ramy, to niezły wyczyn!
Zazdroszczę ilości różnych ustawień geometrii.

: 18.07.2011 15:13:59
autor: aenim
frango,

Wystarczy pracodawcę zmienić i siup na Treka ;)
Ciekawe, na ile wycenią rower i samą ramę.

: 18.07.2011 22:57:42
autor: frango
Liczę, że mój pracodawca skusi się na wyprodukowanie czegoś podobnego :)

: 14.09.2011 09:06:47
autor: Czlenson

: 14.09.2011 11:30:20
autor: Korean_Boy
Ja też nie wierze w 800g zejscia z samego przedniego trójkata - santa zeszla jakies 500g na przodzie w stosunku do wersji v10.3 (która nie była jakaś super lekka).

Tutaj dodatkowo jeszcze mamy lekka rama w wersji alu(trek) - myśle, że nie zejdą więcej niż 400g. Podobne rewelacje na temat wagi są na temat v10 całej w węglu - tylko tyle ze santa zastrzega, że są to teamowe rowery (bankowo lżejsze niż seria).

Wydaje mi się, że głównym powodem przejścia Treka na węgiel jest wytrzymałość i sztywność

Co do foxa - ciężko cokolwiek powiedzieć na dzień dzisiejszy - szkoda, że fox nie wypuścił powietrznych foxów 40 - na pewno sporo osób by taki wideł kupiło a doświadczenie w robieniu powietrznych widelców co jak co ale oni maja duże (cała seria 36 ,,,)

: 14.09.2011 11:48:11
autor: Spaced
Może czekaja z tym na swojego upside downa? Ale tez mnie dziwi brak powietrza.

: 14.09.2011 11:56:36
autor: Czlenson
Korean_Boy pisze:Ja też nie wierze w 800g zejscia z samego przedniego trójkata
Nie mogę teraz znaleźć ale ważyli rower Gwina i obalili mit 800g.

: 14.09.2011 22:01:40
autor: djk
Dążenie do coraz to lżejszych rowerów zapoczątkowano bodajrze w xc, i rozszerzyło się to na wszystkie odmiany kolarstwa, od kolarstwa szosowego zaczynając po downhill kończąc. Ma to na pewno swoje wymierne korzyści w postaci lżejszych no i co za tym idzie zwrotniejszych "szybszych" rowerów.Ale kto bierze pod uwagę to,że czołowi zawodnicy nie kupują tych koszmarnie drogich maszyn za własne pieniądze, po za tym czy ktoś uwzględnia ich trwałość.Czołowi producenci rozwieszają szumne
reklamy w których opisują że ich sprzęt jest najlżejszy, najsztywniejszy, ale już nie piszą że nie wytrzymują dłuższej eksploatacji.Czasami warto się zastanowić czy warto poświęcać bajeczne pieniądze na rower który może jest kilka "gram" lżejszy ???
No ale kto bogatemu zabroni...........

: 14.09.2011 22:24:36
autor: Vin_OSW
Teraz spojrzałem na tego fox'a i tak jest mocowanie IS?! WTF?! :shock:

: 14.09.2011 23:19:18
autor: GgG
Pojawił się kolejny aluminiowo plastikowy wytwór, mianowicie Devinci Wilson, jest małe info na pinku. Ciekawe czy pojawienie się nowego materiału spowoduje obniżenie ceny aluminiowej ramy, bo świetna jest, gorzej z ceną ;)

: 15.09.2011 00:42:48
autor: SegatiV
djk pisze:Dążenie do coraz to lżejszych rowerów zapoczątkowano bodajrze w xc, i rozszerzyło się to na wszystkie odmiany kolarstwa, od kolarstwa szosowego zaczynając po downhill kończąc. Ma to na pewno swoje wymierne korzyści w postaci lżejszych no i co za tym idzie zwrotniejszych "szybszych" rowerów.Ale kto bierze pod uwagę to,że czołowi zawodnicy nie kupują tych koszmarnie drogich maszyn za własne pieniądze, po za tym czy ktoś uwzględnia ich trwałość.Czołowi producenci rozwieszają szumne
reklamy w których opisują że ich sprzęt jest najlżejszy, najsztywniejszy, ale już nie piszą że nie wytrzymują dłuższej eksploatacji.Czasami warto się zastanowić czy warto poświęcać bajeczne pieniądze na rower który może jest kilka "gram" lżejszy ???
No ale kto bogatemu zabroni...........
To brzmi jak list otwarty ekologów :D
GgG pisze:Pojawił się kolejny aluminiowo plastikowy wytwór, mianowicie Devinci Wilson, jest małe info na pinku. Ciekawe czy pojawienie się nowego materiału spowoduje obniżenie ceny aluminiowej ramy, bo świetna jest, gorzej z ceną ;)

Wilson śliczny jest, ale wątpię żeby cena alu spadła, prędzej dadzą zaporową cenę na włókno w sez. wyprzedadzą stan alu, i dopiero wtedy zrównają ceny. Albo od razu alu pójdzie w zapomnienie.

: 15.09.2011 07:10:41
autor: Czlenson
djk pisze:No ale kto bogatemu zabroni...........
A kto biednemu zabroni żyć bogato ;)

Gdy masz na swoją wylajtowaną karbonową ramę dożywotnią gwarancję, nie musisz się chyba martwić? Tak zrobił jeden z polskich producentów. Z większych graczy - Spec też ma taką gwarkę dla pierwszego właściciela na swoje karbonowe ramy.

: 15.09.2011 10:51:27
autor: SegatiV
Czlenson ale nie zapominajmy że kompozyt włókna ma wytrzymałość do 7 razy wyższą przy tej samej wadze stali, czyli od alu będzie jakieś 4? Więc nawet jak rama ma 1g różnicy, i tak zostaje spory margines różnic wytrzymałościowych. Wystarczy spojrzeć ile jest materiału, i policzyć sobie że alu musiało by być 3-4x tyle. "Wylajtowany", nie znaczy że jest za lekki, w tym przypadku.

Obrazek