Saint 2013? Proto

GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Jeśli różnica w hamplach sainta do starego będzie jak w przypadku nowy slx vs stary slx to może i kosztować tysiaka za sztukę - będzie schodził :)

Przerzutka pewnie na poziomie starego sainta w chwili wypuszczenia - 5 stówek?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

GgG pisze:Jeśli różnica w hamplach sainta do starego będzie jak w przypadku nowy slx vs stary slx to może i kosztować tysiaka za sztukę - będzie schodził
Jemu o przerzutke chodziło ;) Hebel za 1k to nic dziwnego.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Wiem, do przerzutki odniosłem się zdanie niżej :) Mój post miał wyrazić podniecenie na temat całej nowej grupy sainta, nie tylko przerzutajki (bo akurat to moim zdaniem nie do końca im się udało).
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Ciekawe co nowego w korbach, chociaz przebic RF SixC DH będzie trudno.

A tak to tylko heble mnie jaraja. No chyba ze piasty jeszcze lepsze od tego co u mnie w kole siedzi ;)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Skwarek
Posty: 251
Rejestracja: 10.09.2007 12:13:43
Lokalizacja: dusseldorf
Kontakt:

Post autor: Skwarek »

Tutaj ładnie widać poszczególne komponenty Sainta, łącznie z zaciskami i klamkami.
http://factoryjackson.com/2012/04/17/20 ... neek-peak/
hmm
Lukasz12
Posty: 86
Rejestracja: 30.06.2011 17:53:39
Kontakt:

Post autor: Lukasz12 »

Jeżeli wylajtowali korbę przy tej samej sztywności to będzie miazga! :D
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

pozdro

frango
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Skwarek pisze:Tutaj ładnie widać poszczególne komponenty Sainta, łącznie z zaciskami i klamkami.
http://factoryjackson.com/2012/04/17/20 ... neek-peak/
Rzuć okiem na mojego posta z wczoraj z 23:11 ;>
pozdro

frango
Skwarek
Posty: 251
Rejestracja: 10.09.2007 12:13:43
Lokalizacja: dusseldorf
Kontakt:

Post autor: Skwarek »

frango Wybacz, wydawalo mi sie, ze nikt tego wcześniej nie wrzucił
hmm
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

Ciekawe jak będzie z ceną i wagą korby bo na rynku jest już jeden mocny zawodnik: E13 LG1r (Weight: 661g (760g w/BB))
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

jasiek_krk pisze: jeden mocny zawodnik
???

Race Face Atlas ma stracic na wadze 50g podobno, a teraz jest 681g.

Race Face SixC Carbon

Sram X.O dh

Gravity light nowe z alu 7075.

Do tego nie ma problemów z przechodzeniem korby przez rame jak e13 ma w kilku przypadkach ;)
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

@ Spaced

Czytasz zbyt dosłownie. Nie chodziło mi o to że jest tylko jedna dobra korba na rynku.

Sram X.0 dh jest jak dla mnie przesadzony +300gbp za korbę? Nie, dzięki.

Waga atlasa 2012 ze str RF: 822g (165x36T, w 68/73 + BB) tyle że to z zębatką (?)

Mimo że korby RF wyglądają extra to wiadomo że atlas ma problemy z suportami i mocowaniem ramienia. ;)

Każdy produkt ma swoje mankamenty.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

jasiek_krk pisze:Mimo że korby RF wyglądają extra to wiadomo że atlas ma problemy z suportami i mocowaniem ramienia
Tak na prawde mało osób ma z tym problem. Mam kilkuletniego atlasa (4 lata chyba) i nic sie nie dzieje. Jasne nie jest to saint ale saint wymaga za to specialnych bashów jak chcesz napinacz z bashem ;)

A co do X.0 DH to mówie w tej cenie wolałbym SixC bo są jeszcze lżejsze ;)
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

Spaced pisze:Tak na prawde mało osób ma z tym problem
Widać moi znajomi mieli pecha. Wszyscy ;) Sam chciałem atlasa ale mi szczerze odradzono.
Spaced pisze: wolałbym SixC
za mało danych jak dla mnie, chociaż przyznam się że nie wertowałem tego tematu.

w e13 przemawia do mnie wykonanie korby i oś 30 mm. Wydaje mi się że the hive odwaliło kawał dobrej roboty.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

jasiek_krk pisze:Widać moi znajomi mieli pecha. Wszyscy
Wszyscy? Od moich nie słyszałem o kłopotach. Na forach tematy tylko widziałem.
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Skwarek pisze:frango Wybacz, wydawalo mi sie, ze nikt tego wcześniej nie wrzucił
Wy(p)aczam ;)

A co do wagi nowej korby, to nie sądzę, by Shimano pokusiło się jakąś rewolucję w tym przypadku. Mają tak sprawdzony, pancerny produkt, że głupim byłoby odchudzanie go o np. 150-200g... ryzykując porażkę.
Mimo, że chciałbym mieć jakąś wypasioną karbonową korbę do DH, to cena i możliwość łatwego uszkodzenia wierzchniej/nich warstw odstrasza mnie.
Na aktualnym Saincie będę jeździć aż się zużyje... oby nie za długo ;)
pozdro

frango
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

W carbon raczej nie wejda ale zejscie 50-100g na alu jest mozliwe.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość