Strona 4 z 9
: 18.04.2012 00:17:51
autor: GgG
Jeśli różnica w hamplach sainta do starego będzie jak w przypadku nowy slx vs stary slx to może i kosztować tysiaka za sztukę - będzie schodził
Przerzutka pewnie na poziomie starego sainta w chwili wypuszczenia - 5 stówek?
: 18.04.2012 00:49:30
autor: Spaced
GgG pisze:Jeśli różnica w hamplach sainta do starego będzie jak w przypadku nowy slx vs stary slx to może i kosztować tysiaka za sztukę - będzie schodził
Jemu o przerzutke chodziło

Hebel za 1k to nic dziwnego.
: 18.04.2012 01:04:49
autor: GgG
Wiem, do przerzutki odniosłem się zdanie niżej

Mój post miał wyrazić podniecenie na temat całej nowej grupy sainta, nie tylko przerzutajki (bo akurat to moim zdaniem nie do końca im się udało).
: 18.04.2012 01:55:33
autor: Spaced
Ciekawe co nowego w korbach, chociaz przebic RF SixC DH będzie trudno.
A tak to tylko heble mnie jaraja. No chyba ze piasty jeszcze lepsze od tego co u mnie w kole siedzi

: 18.04.2012 07:12:57
autor: off_road
: 18.04.2012 08:21:02
autor: Skwarek
Tutaj ładnie widać poszczególne komponenty Sainta, łącznie z zaciskami i klamkami.
http://factoryjackson.com/2012/04/17/20 ... neek-peak/
: 18.04.2012 08:45:40
autor: Lukasz12
Jeżeli wylajtowali korbę przy tej samej sztywności to będzie miazga!

: 18.04.2012 09:06:12
autor: frango
: 18.04.2012 09:07:37
autor: frango
Rzuć okiem na mojego posta z wczoraj z 23:11 ;>
: 18.04.2012 09:18:14
autor: Skwarek
frango Wybacz, wydawalo mi sie, ze nikt tego wcześniej nie wrzucił
: 18.04.2012 10:30:50
autor: jasiek_krk
Ciekawe jak będzie z ceną i wagą korby bo na rynku jest już jeden mocny zawodnik: E13 LG1r (Weight: 661g (760g w/BB))
: 18.04.2012 12:20:04
autor: Spaced
jasiek_krk pisze: jeden mocny zawodnik
???
Race Face Atlas ma stracic na wadze 50g podobno, a teraz jest 681g.
Race Face SixC Carbon
Sram X.O dh
Gravity light nowe z alu 7075.
Do tego nie ma problemów z przechodzeniem korby przez rame jak e13 ma w kilku przypadkach

Re: Saint 2013? Proto
: 18.04.2012 12:47:26
autor: Kokolino
: 18.04.2012 12:52:33
autor: jasiek_krk
@ Spaced
Czytasz zbyt dosłownie. Nie chodziło mi o to że jest tylko jedna dobra korba na rynku.
Sram X.0 dh jest jak dla mnie przesadzony +300gbp za korbę? Nie, dzięki.
Waga atlasa 2012 ze str RF: 822g (165x36T, w 68/73 + BB) tyle że to z zębatką (?)
Mimo że korby RF wyglądają extra to wiadomo że atlas ma problemy z suportami i mocowaniem ramienia.
Każdy produkt ma swoje mankamenty.
: 18.04.2012 12:56:35
autor: Spaced
jasiek_krk pisze:Mimo że korby RF wyglądają extra to wiadomo że atlas ma problemy z suportami i mocowaniem ramienia
Tak na prawde mało osób ma z tym problem. Mam kilkuletniego atlasa (4 lata chyba) i nic sie nie dzieje. Jasne nie jest to saint ale saint wymaga za to specialnych bashów jak chcesz napinacz z bashem
A co do X.0 DH to mówie w tej cenie wolałbym SixC bo są jeszcze lżejsze

: 18.04.2012 13:03:52
autor: jasiek_krk
Spaced pisze:Tak na prawde mało osób ma z tym problem
Widać moi znajomi mieli pecha. Wszyscy

Sam chciałem atlasa ale mi szczerze odradzono.
Spaced pisze: wolałbym SixC
za mało danych jak dla mnie, chociaż przyznam się że nie wertowałem tego tematu.
w e13 przemawia do mnie wykonanie korby i oś 30 mm. Wydaje mi się że the hive odwaliło kawał dobrej roboty.
: 18.04.2012 13:14:01
autor: Spaced
jasiek_krk pisze:Widać moi znajomi mieli pecha. Wszyscy
Wszyscy? Od moich nie słyszałem o kłopotach. Na forach tematy tylko widziałem.
: 18.04.2012 15:41:01
autor: frango
Skwarek pisze:frango Wybacz, wydawalo mi sie, ze nikt tego wcześniej nie wrzucił
Wy(p)aczam
A co do wagi nowej korby, to nie sądzę, by Shimano pokusiło się jakąś rewolucję w tym przypadku. Mają tak sprawdzony, pancerny produkt, że głupim byłoby odchudzanie go o np. 150-200g... ryzykując porażkę.
Mimo, że chciałbym mieć jakąś wypasioną karbonową korbę do DH, to cena i możliwość łatwego uszkodzenia wierzchniej/nich warstw odstrasza mnie.
Na aktualnym Saincie będę jeździć aż się zużyje... oby nie za długo

: 18.04.2012 16:23:59
autor: Spaced
W carbon raczej nie wejda ale zejscie 50-100g na alu jest mozliwe.