Strona 4 z 9

: 18.04.2012 00:17:51
autor: GgG
Jeśli różnica w hamplach sainta do starego będzie jak w przypadku nowy slx vs stary slx to może i kosztować tysiaka za sztukę - będzie schodził :)

Przerzutka pewnie na poziomie starego sainta w chwili wypuszczenia - 5 stówek?

: 18.04.2012 00:49:30
autor: Spaced
GgG pisze:Jeśli różnica w hamplach sainta do starego będzie jak w przypadku nowy slx vs stary slx to może i kosztować tysiaka za sztukę - będzie schodził
Jemu o przerzutke chodziło ;) Hebel za 1k to nic dziwnego.

: 18.04.2012 01:04:49
autor: GgG
Wiem, do przerzutki odniosłem się zdanie niżej :) Mój post miał wyrazić podniecenie na temat całej nowej grupy sainta, nie tylko przerzutajki (bo akurat to moim zdaniem nie do końca im się udało).

: 18.04.2012 01:55:33
autor: Spaced
Ciekawe co nowego w korbach, chociaz przebic RF SixC DH będzie trudno.

A tak to tylko heble mnie jaraja. No chyba ze piasty jeszcze lepsze od tego co u mnie w kole siedzi ;)

: 18.04.2012 07:12:57
autor: off_road

: 18.04.2012 08:21:02
autor: Skwarek
Tutaj ładnie widać poszczególne komponenty Sainta, łącznie z zaciskami i klamkami.
http://factoryjackson.com/2012/04/17/20 ... neek-peak/

: 18.04.2012 08:45:40
autor: Lukasz12
Jeżeli wylajtowali korbę przy tej samej sztywności to będzie miazga! :D

: 18.04.2012 09:06:12
autor: frango

: 18.04.2012 09:07:37
autor: frango
Skwarek pisze:Tutaj ładnie widać poszczególne komponenty Sainta, łącznie z zaciskami i klamkami.
http://factoryjackson.com/2012/04/17/20 ... neek-peak/
Rzuć okiem na mojego posta z wczoraj z 23:11 ;>

: 18.04.2012 09:18:14
autor: Skwarek
frango Wybacz, wydawalo mi sie, ze nikt tego wcześniej nie wrzucił

: 18.04.2012 10:30:50
autor: jasiek_krk
Ciekawe jak będzie z ceną i wagą korby bo na rynku jest już jeden mocny zawodnik: E13 LG1r (Weight: 661g (760g w/BB))

: 18.04.2012 12:20:04
autor: Spaced
jasiek_krk pisze: jeden mocny zawodnik
???

Race Face Atlas ma stracic na wadze 50g podobno, a teraz jest 681g.

Race Face SixC Carbon

Sram X.O dh

Gravity light nowe z alu 7075.

Do tego nie ma problemów z przechodzeniem korby przez rame jak e13 ma w kilku przypadkach ;)

Re: Saint 2013? Proto

: 18.04.2012 12:47:26
autor: Kokolino
:D

: 18.04.2012 12:52:33
autor: jasiek_krk
@ Spaced

Czytasz zbyt dosłownie. Nie chodziło mi o to że jest tylko jedna dobra korba na rynku.

Sram X.0 dh jest jak dla mnie przesadzony +300gbp za korbę? Nie, dzięki.

Waga atlasa 2012 ze str RF: 822g (165x36T, w 68/73 + BB) tyle że to z zębatką (?)

Mimo że korby RF wyglądają extra to wiadomo że atlas ma problemy z suportami i mocowaniem ramienia. ;)

Każdy produkt ma swoje mankamenty.

: 18.04.2012 12:56:35
autor: Spaced
jasiek_krk pisze:Mimo że korby RF wyglądają extra to wiadomo że atlas ma problemy z suportami i mocowaniem ramienia
Tak na prawde mało osób ma z tym problem. Mam kilkuletniego atlasa (4 lata chyba) i nic sie nie dzieje. Jasne nie jest to saint ale saint wymaga za to specialnych bashów jak chcesz napinacz z bashem ;)

A co do X.0 DH to mówie w tej cenie wolałbym SixC bo są jeszcze lżejsze ;)

: 18.04.2012 13:03:52
autor: jasiek_krk
Spaced pisze:Tak na prawde mało osób ma z tym problem
Widać moi znajomi mieli pecha. Wszyscy ;) Sam chciałem atlasa ale mi szczerze odradzono.
Spaced pisze: wolałbym SixC
za mało danych jak dla mnie, chociaż przyznam się że nie wertowałem tego tematu.

w e13 przemawia do mnie wykonanie korby i oś 30 mm. Wydaje mi się że the hive odwaliło kawał dobrej roboty.

: 18.04.2012 13:14:01
autor: Spaced
jasiek_krk pisze:Widać moi znajomi mieli pecha. Wszyscy
Wszyscy? Od moich nie słyszałem o kłopotach. Na forach tematy tylko widziałem.

: 18.04.2012 15:41:01
autor: frango
Skwarek pisze:frango Wybacz, wydawalo mi sie, ze nikt tego wcześniej nie wrzucił
Wy(p)aczam ;)

A co do wagi nowej korby, to nie sądzę, by Shimano pokusiło się jakąś rewolucję w tym przypadku. Mają tak sprawdzony, pancerny produkt, że głupim byłoby odchudzanie go o np. 150-200g... ryzykując porażkę.
Mimo, że chciałbym mieć jakąś wypasioną karbonową korbę do DH, to cena i możliwość łatwego uszkodzenia wierzchniej/nich warstw odstrasza mnie.
Na aktualnym Saincie będę jeździć aż się zużyje... oby nie za długo ;)

: 18.04.2012 16:23:59
autor: Spaced
W carbon raczej nie wejda ale zejscie 50-100g na alu jest mozliwe.